تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818998328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهرداري ساري طرح جامع ساماندهي پياده روها را اجرا كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهرداري ساري طرح جامع ساماندهي پياده روها را اجرا كند
ساري - خبرگزاري مهر: سخنگوي شوراي شهر ساري گفت:شهرداري بايد طرح جامع ساماندهي پياده روها را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال باقري ظهر دوشنبه در جلسه شوراي شهر ساري افزود: متاسفانه كميسيون ماده 100 شهرداري ساري با روشي غير منطقي با متخلفان ساخت و ساز برخورد مي كند كه بايد در نوع برخورد با متخلفان بازنگري شود.

وي با بيان اينكه با روش فعلي مالكان و سازندگان تشويق به انجام كار خلاف و سپس پرداخت جريمه با تخفيف مي شوند اظهار داشت: بايد با كساني كه تخلفات بالاي 70 درصد دارند برخورد قاطع و جدي شود كه متاسفانه به علت وجود ضعف در اين قسمت تاكنون كار مثبتي صورت نگرفته است.

باقري همچنين افزود:شهرداري و واحد فضاي سبز آن بايد از حالا فضاي سبز را براي عيد و پذيرايي از مسافران آماده كنند.

رئيس شوراي شهر ساري نيز با انتقاد از عدم شركت نماينده دادگستري در جلسات كميسيون ماده 100 گفت: بايد مسئولان استان در اين زمينه تصميمات فوري را اتخاذ كنند زيرا با توجه به عدم تشكيل جلسه ماده صد و زياد شدن پرونده ها نارضايتي مردم زياد شده است.

نادعلي رمضانپور با اشاره به وضعيت نابسامان در ساخت و سازها در ساري اظهار داشت: بايد منشور ساخت و ساز در ساري تهيه شده و به مالكان و سازندگان ساختمانها جهت انجام و رغايت مفاد آن ابلاغ شود.

وي همچنين با انتقاد از طرح تفصيلي شهر ساري تصريح كرد: بسياري از اصول فني شهرداري در اين طرح ديده نشده كه لازم است اين طرح بازنگري شود.

رمضانپور با انتقاد از اظهار نظر بعضي از مسئولان شهر در مورد توقف عمليات ساخت آرامستان ساري تصريح كرد: اگر مسئولان معترض مي توانند قدمت 14 ساله آرامستان جديد را ناديده گرفته،جواب مردم را داده و هزينه هاي انجام شده را بصورت كامل بپردازند شايد بتوان با آنها به مذاكره نشست.
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن