تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819015500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور وزير صنايع و معادن صورت مي‌‏گيرد:افتتاح 5 طرح صنعتي فردا در در مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: با حضور وزير صنايع و معادن صورت مي‌‏گيرد:افتتاح 5 طرح صنعتي فردا در در مشهد


تهران- خبرگزاري كار ايران
طرح صنعتي با مجموع سرمايه گذاري 400 ميليارد ريال و اشتغالزايي 723 نفر روز دوشنبه با حضور وزير صنايع و معادن در اطراف شهر مشهد افتتاح خواهد شد.

به گزارش ايلنا به نقل روابط عمومي وزارت صنايع و معادن، اين طرح‌‏ها در زمينه توليد شاتون سواري به روش آهنگري پودر، توليد لامپ‌‏هاي كم مصرف پيشرفته‌، قطعات چدني خودرو، پنل‌‏هاي پيش علي اكبر محرابيان روز دوشنبه با حضور در شهرك صنعتي كلات طرح توليد شاتون سواري به روز آهنگري پودر را افتتاح مي كند كه براي آن راه اندازي آن 60 ميليارد ريال سرمايه گذاري شده و براي 101 نفر اشتغالزايي خواهد كرد.
طرح توليد لامپ‌‏هاي كم مصرف با فناوري پيشرفته از ديگر طرح‌‏هايي است كه روز دوشنبه افتتاح خواهد شد. براي اين طرح كه اشتغال 292 نفر را به همراه خواهد داشت، 70 ميليارد ريال سرمايه‌‏گذاري شده است.
وزير صنايع و معادن در مدت حضور در مشهد همچنين طرح توسعه توليد فيلترهاي خودرو صنعتي را با سرمايه‌‏گذاري 40 ميليارد ريال و اشتغالزايي 30 نفر افتتاح خواهد كرد.
طرح توليد قطعات چدني خودرو با 190 ميليارد ريال سرمايه‌‏گذاري ارزي و ريالي و اشتغالزايي 200 نفر و طرح توليد پنل هاي پيش ساخته ساختماني با 40 ميليارد ريال سرمايه گذاري و 100 نفر اشتغالزايي از ديگر طرح هايي كه روز دوشنبه با حضور وزير صنايع و معادن مورد بهره‌‏برداري قرار خواهد گرفت.
گفتني است براساس برنامه‌‏ريزي انجام شده، براي سال 87 بهره برداري از هزار و 608 طرح صنعتي و معدني با سرمايه‌گذاري حدود 200 هزار ميليارد ريال پيش بيني شده است كه هزار و 153 طرح آن با سرمايه گذاري معادل 132 هزار ميليارد ريال متعلق به بخش خصوصي است.
پايان پيام

كد خبر: 460723
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن