تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813336760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشف 37 تن مواد مخدر در سيستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: خبرگزاري فارس: فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: در سال جاري، 37 تن مواد مخدر توسط مأموران انتظامي استان كشف و ضبط شده است.




به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، غلامعلي نكوئي پيش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران به تشريح عملكرد يك ساله نيروي انتظامي سيستان و بلوچستان پرداخت و اظهار داشت: در سال جاري، 146 هزار و 684 تماس تلفني و مراجعه حضوري به پليس داشته.ايم كه از اين تعداد مراجعه بيش از 146 هزار و 684 فقره مأموريت را براي پليس به همراه داشته است.
وي بيان كرد: بخشي از اين تماس.ها به مركز فوريت.هاي پليس 110 بود و بخشي نيز مراجعه حضوري شهروندان به كلانتري.ها بوده است.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان ادامه داد: اين ميزان تماس نسبت به مدت مشابه سال قبل، 33 درصد افزايش داشته كه اين نشان از تعامل مردم با پليس است.
نكوئي گفت: در سال جاري، 42 نفر در زمينه جرائم امنيتي دستگير شده.اند، چند باند گروگانگير هم در مدت فوق متلاشي، كه 146 نفر در اين زمينه دستگير شده.اند.
وي در ادامه از دستگيري 2 هزار و 341 نفر قاچاقچي در قالب باندها و كاروان.هاي مواد مخدر خبر داد و تصريح كرد: طي سال جاري، حدود 37 تن مواد مخدر توسط مأموران انتظامي سيستان و بلوچستان كشف شده است.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان اضافه كرد: در زمينه جرائم خشن كه عمدتاً تأثير مستقيم در بحث.هاي امنيتي استان دارد، امسال كاهش بسيار خوبي را شاهد بوده.ايم به طوري كه در بحث آدم ربايي، 28 درصد كاهش گروگانگيري در سطح استان داشته.ايم و 73 گروگان نيز از چنگ آدم ربايان آزاد شده.اند.

* سيستان و بلوچستان از نظر جايگاه امنيتي در رتبه 14 كشور است
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان خاطرنشان كرد: سيستان و بلوچستان از نظر جايگاه امنيتي رتبه 14 كشور را به خود اختصاص داده و به مراتب از تهران، اصفهان، خراسان رضوي و ساير استان.هاي بزرگ، امن.تر است.
نكوئي بيان كرد: 19 نفر از اشرار طي درگيري با مأموران نيروي انتظامي به هلاكت رسيده و در اين زمينه نيز نسبت به مدت مشابه در سال قبل 12 درصد افزايش داشته.ايم.
وي از دستگيري 60 نفر از رابطان اشرار در درگيري.ها خبر داد و گفت: 11 نفر از پرسنل نيروي انتظامي در مأموريت.هاي مختلف شهيد و 63 نفر نيز مجروح شده.اند كه اين رقم نسبت به مدت مشابه در سال قبل 48 درصد كاهش داشته است.
وي ادامه داد: كشف 783 قبضه انواع سلاح در عمليات.هاي مختلف، دستگيري 131 هزار و 83 نفر از اتباع بيگانه، كشف 9 ميليون و 561 هزار و 70 ليتر سوخت قاچاق از ديگر اقدامات نيروي انتظامي سيستان و بلوچستان در سال جاري بوده است.

* 57 ايستگاه سيار انتظامي مسافران نوروزي را ارشاد مي.كنند
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان در زمينه برنامه.هاي نيروي انتظامي در طرح نوروزي 90 عنوان داشت: طرح نوروزي از بيست و هفتم اسفندماه امسال آغاز مي.شود و تا پانزدهم فروردين ماه سال جديد ادامه دارد.
وي با بيان اينكه يكي از پركارترين ايام سال براي نيروي انتظامي، ايام تعطيلات نوروز است، افزود: در اين ايام برخلاف ساير ادارات و ارگان.هاي جامعه كه مشغول سير و سياحت و استراحت هستند، مسئوليت و فعاليت مأموران نيروي انتظامي بيشتر شده و در آماده.باش به سر مي.برند تا امنيت و آرامش در جامعه برقرار باشد.
نكوئي گفت: در بخش پيشگيري ضمن اينكه تمام. كلانتري.هاي سطح استان در آماده.باش كامل قرار دارند و اقدامات پيشگيرانه را انجام مي.دهند، 57 ايستگاه سيار به جز ايستگاه.هاي قبلي، در ورودي و خروجي.هاي شهرستان.هاي استان مستقر مي.شوند و مسافران نوروزي را راهنمايي و ارشاد كرده و تأمين امنيت آنها را برعهده دارند.
وي بيان كرد: تمام بوستان.ها و پارك.هايي كه توسط ستاد نوروزي استان براي مسافران در نظر گرفته شده است، توسط پليس تأمين امنيت مي.شوند.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان با اشاره به اينكه حضور پر رنگ پليس در اين مدت با رويكرد ارتقاي احساس امنيت شهروندان و مسافران نوروزي است، تصريح كرد: طرح ترافيكي نيز در ايام نوروز در محورهاي مواصلاتي توسط پليس راه و در سطح شهرستان.ها توسط پليس راهور انجام خواهد شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن