تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819163100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

؛دختر ٩ ساله پس از ٢٠ روز از چنگ آدم ربايان رها شد


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: ؛دختر ٩ ساله پس از ٢٠ روز از چنگ آدم ربايان رها شد
؛دختر ٩ ساله اي كه به قصد اخاذي در مشهد ربوده شده بود پس از گذشت ٢٠ روز از چنگ آدم رباها رها شد.به گزارش خراسان، در تاريخ ٢٤/٧/٨٧ مردي با مراجعه به كلانتري شهرك ناجاي مشهد اعلام كرد، ساعت ٨ صبح دختر ٩ ساله اش به نام ه ، توسط ٢ جوان و با استفاده از يك دستگاه خودروي پرايد از خيابان گلشن مشهد ربوده شده است.

وي در پاسخ به سوال ماموران انتظامي كه آيا در اين زمينه به كسي مظنون است يا خير، گفت: من با شخصي به نام .م. اختلاف دارم اما اقدامات پليسي و تحقيقات غيرمحسوس در اين باره نتيجه اي نداد تا اين كه ربايندگان طي تماس تلفني با پدر كودك اعلام كردند حاضرند در قبال دريافت ٥٠٠ ميليون تومان دختر وي را آزاد كنند. با توجه به اهميت موضوع و به دستور رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي، تيم ويژه اي از كارآگاهان زبده پليس آگاهي مامور پي گيري اين پرونده آدم ربايي شد.

ماموران اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي در حالي كه آموزش هاي لازم را به خانواده كودك ربوده شده داده بودند تلاش هاي پليسي خود را نيز آغاز كردند.

اين گزارش حاكي است: وقتي آدم ربايان احساس كردند حلقه محاصره پليس تنگ تر شده است و هر لحظه امكان دستگيري آن ها وجود دارد، به دريافت مبلغ ٦٠ ميليون تومان براي آزادي كودك رضايت دادند.

آنان در آخرين تماس خود با خانواده كودك اعلام كردند كه مبلغ مورد نظر را داخل يك دستگاه خودرو قرار دهند و به آدرسي در جنوب شهر ببرند.

تيم ويژه رسيدگي به اين پرونده آدم ربايي براي حفظ سلامتي كودك ربوده شده، تصميم گرفت تا با درخواست آدم ربايان موافقت شود. وقتي خودروي حامل پول به منطقه موردنظر رسيد و آدم ربايان از دريافت مبلغ موردنظر اطمينان يافتند، كودك ٩ ساله را نيمه شب ١٣/٨/٨٧ در منطقه سيدي مشهد رها كردند و دختر خردسال به آغوش خانواده اش بازگشت. بنابراين گزارش، به محض آزادي كودك، بلافاصله تيم هاي اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي با شگردها و تمهيداتي كه از قبل انديشيده بودند بلافاصله مخفيگاه آدم ربايان را شناسايي كردند و دقايقي پس از آزادي كودك محل مذكور را به محاصره درآوردند.

در اين عمليات كه با فرماندهي سرهنگ ماشاءا... صادقي هدايت مي شد، يكي از متهمان اين پرونده به نام .پ. دستگير شد و به آگاهي انتقال يافت.

در بازرسي از منزل نيز خودروي مورد استفاده آدم ربايان كشف شد.تحقيقات ويژه پليسي با دستور صريح مقام قضايي براي دستگيري ديگر متهمان اين پرونده آدم ربايي هم چنان ادامه دارد.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن