تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819059425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل حافظت محيط زيست سيستان و بلوچستان: قله تفتان و پير‌گل در آثار ملي و طبيعي كشور به ثبت رسيدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل حافظت محيط زيست سيستان و بلوچستان: قله تفتان و پير‌گل در آثار ملي و طبيعي كشور به ثبت رسيدند
خبرگزاري فارس: مدير كل حافظت محيط زيست استان سيستان و بلوچستان گفت: قله آتشفشاني تفتان و پير‌گل در شهرستان خاش به عنوان آثار طبيعي و ملي در شوراي عالي حفاظت محيط زيست كشور به ثبت رسيده‌اند.


پرويز آرامنش امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: معرفي جاذبه‌هاي ديدني طبيعي، جذب گردشگران و حفاظت از آثار ملي و طبيعي كشور از اولويت‌هاي مهم اداره كل حفاظت محيط زيست استان به شمار مي‌رود.
وي افزود: به منظور حفظ و نگه‌داري درخت سرو كهنسال سنگان، ثبت اين موهبت الهي در شوراي عالي حفاظت محيط زيست كشور به عنوان اثر طبيعي و ملي مطرح خواهد شد.
مدير كل حافظت محيط زيست استان ادامه داد: با ثبت اين درخت كهنسال در اطلس مناطق حفاظت شده ايران، اين درخت تحت حفاظت و مديريت اين اداره كل قرار مي‌گيرد.
وي بيان كرد: حفاظت از جاذبه‌هاي ديدني و گردشگري و حفظ گونه‌هاي كم‌ياب گياهي و جانوري روستاي كاواري در منطقه گوهر‌كوه شهرستان خاش به عنوان منطقه شكار ممنوع در دستور كار دولت قرار دارد.
آرامنش خاطرنشان كرد: شهرستان خاش در استان سيستان و بلوچستان علاوه بر داشتن جاذبه‌هاي ديدني و گردشگري تفتان و گل فشان پير‌گل، داراي مواهب ديگر الهي در مناطق كارواندر و ايرندگان است كه رودخانه‌هاي زيباي ايرندگان و كارواندر، رشته كوه‌هاي بيرك، پنج انگشت، درياچه طبيعي سه‌دريا، غار پوسه از جمله اين موهبت‌ها به شمار مي‌روند.
انتهاي پيام/ر
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن