تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813436771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رويكرد بسيج ؛ پژوهش مبتني بر فرهنگ ايراني اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: رويكرد بسيج ؛ پژوهش مبتني بر فرهنگ ايراني اسلامي
شيراز/ واحد مركزي خبر/ علمي

مسئول پژوهشكده مطالعات و تحقيقات نيروي مقاومت بسيج كشور گفت: رويكرد جديد فعاليت هاي علمي ، پژوهشي و تحقيقاتي بسيج مبتني بر فرهنگ ايراني ، اسلامي آغاز شده است.
سردار تولايي در جمع نخبگان بسيجي استان فارس افزود: بااين رويكرد نقش بسيجيان درعرصه علم و فناوري و تحقيقاتي - پژوهشي مؤثر و تعيين كننده خواهد بود .
وي بابيان اينكه پژوهشكده مطالعات وتحقيقات بسيج باهدف انجام مطالعات وتحقيقات وحمايت از اقدامات و ابتكارات علمي بسيجيان ايجاد شده است گفت : اين مـركـز طي فعاليت 16 ساله خود بستري مناسب براي فعاليت هاي بسيجيان بوجود آورده است.
مسئول پژوهشكده مطالعات و تحقيقات نيروي مقاومت بسيج كشور افزود : بـا توجه به انتظارات رهبر معظم انقلاب درخصوص لزوم توجه به جنبش نرم افزاري و نهضت توليد علم دركشور اين مركز با توسعه و سازماندهي گسترده اقدام به ايجاد سازمان بسيج علمي - پـژوهشي و فنـاروي كـرده است.
سردار تولايي به تشكيل هسته هاي علمي-تحقيقاتي در بسيج اشاره كرد و گفت: تاكنون بيش از دو هزار هسته علمي دربسيج دانشجويي دانشگاهها و مؤسسات آموزش علمي – 2500 كانون و هسته علمي در بسيج دانش آموزي و بيش از 17 گروه علمي بسيج استادان در 180 دانشگاه كشور ايجاد شده است.
لزوم حمايت از توليدات علمي - تحقيقاتي - پژوهشي بسيجيان، اختصاص بودجه هاي پژوهشي و لزوم توجه به الگوهاي علمي و حمايت ازنخبگان از مسايل مطرح شده توسط نخبگان بسيجي استان فارس در اين نشست بود.
0002
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن