تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813376989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصيمدير كل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان كرمانشاه :تعداد 11 واحد توليدي و خدماتي استان كرمانشاه مجرم شناخته شدند


واضح آرشیو وب فارسی:موج: اختصاصيمدير كل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان كرمانشاه :تعداد 11 واحد توليدي و خدماتي استان كرمانشاه مجرم شناخته شدند
خبرگزاري موج - مدير كل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان كرمانشاه : سازمان استاندارد تعداد 11 واحد توليدي و خدماتي را مجرم شناخته است كه تعداد 2 خط توليد را متوقف كرده است .
بهزاد فرسادفر در گفتگو با خبرنگار موج به وظايف سازمان اشاره كرد و افزود : نظارت بر كيفيت واحدهاي توليدي كه در اين مورد اداره استاندارد وظايف متعددي دارد و نظارت ديگر بر عهده قانونگذار يا دولت ، بر كالاهايي كه توليد مي شود .
وي گفت : 745 واحد در استان داراي پروانه بهره برداري و مجوز توليد ، 350 واحد مشمول مقررات اجباري ريال 220 واحد فعال ، 120 واحد داراي پروانه استاندارد اجباري و 173 فقره پروانه استاندارد براي واحدها صادر شده است .
وي از برنامه هاي نظارتي اداره براي رساندن يك واحد توليدي به استاندارد مي باشد خبر داد و افزود : اداره از توليدات واحدها نمونه برداري بعمل مي آورد در سال 1386 تعداد 4188 فقره و سازمان استاندارد در شش ماهه اول سال 87 تعداد 2139 فقره نمونه برداري انجام داده است .
فرسادفر گفت : سازمان استاندارد مسئولاني براي آزمايش از واحدهاي توليدي در نظر گرفته است اين مسئولان در سال گذشته تعداد 5143 فقره آزمايش از نمونه ها بعمل آورده است در سال 87 حدود 6961 نمونه آزمايش بعمل آمده است .
وي از آزمايشگاه هاي همكار با سازمان استاندارد خبر داد و افزود : در سطح استان آزمايشگاه هايي براي همكاري با سازمان استاندارد برپا شده است و تعداد 14 آزمايشگاه و 2 شركت مستقل تاييد صلاحيت شده اند سال گذشته 1320 نمونه كه تعداد 935 مورد آن ها آزمايش شده است و در سال جاري تعداد 520 نمونه كه 5424 مورد آن ها آزمايش قرار گرفته است به اين آزمايشگاه ها ارجاء داده شده است .
مدير كل استاندارد و تحقيقات صنعتي از بازديد فني سازمان در واحدهاي توليدي خبر داد و افزود : در سال 86 تعداد 545 و در سال 87 تعداد 644 بازديد فني را سازمان استاندارد از خطوط توليد بعمل آورده است ، در سال گذشته 257 باسكول و در سال جاري تعداد 169 باسكول مورد آزمايش قرار گرفته است .
وي گفت : در مردادماه سال جاري انجمن صنفي مسئولين كنترل كيفيت در استان كرمانشاه با همكاري سازمان كارواموراجتماعي تاسيس شده است كه مي تواند كمك بسزايي در بعضي از فعاليت هاي سازمان استاندارد داشته باشد .
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن