تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813390591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موج انتقاد به دولت فرانسه در پي افزايش نرخ بيكاري در ماه اوت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: موج انتقاد به دولت فرانسه در پي افزايش نرخ بيكاري در ماه اوت
تهران / واحد مركزي خبر /سياسي 1387/07/09
در پي افزايش بي سابقه نرخ بيكاري در فرانسه، دولت اين كشور با موجي از انتقادها رو به رو شده است.
به نوشته روزنامه لوموند، نرخ بيكاري در ماه اوت در فرانسه در مقايسه با ماه ژوئيه دو و دو دهم درصد رشد داشته است. وزارت كار اين كشور اعلام كرده است در ماه اوت چهل ويك هزار و سيصد تن به شمار جويندگان كار در اين كشور افزوده شده است.
اين در حالي است كه كاخ اليزه بحران اقتصاد جهاني را عامل حصول چنين نتيجه اي مي داند.
دفتر رياست جمهوري فرانسه با استناد به سخنان روز پنج شنبه نيكلا ساركوزي رييس جمهوراين كشور در نشست تولون، اعلام كرد در ماههاي آينده اين بحران مي تواند بر رشد اقتصادي، نرخ بيكاري و قدرت خريد نيز تاثير بگذارد.
حزب كمونيست فرانسه در اعتراض به اين اظهارات گفت گستردگي بحران هر چقدر هم كه باشد نمي توان مسئوليت ضعف سياست هاي دولت را كه در چند ماه گذشته خسارات بسيار به بار آورده است به گردن آن انداخت.
فرانسوا اولند رييس حزب سوسياليست فرانسه نيز با محكوم كردن دولت گفت، افزايش نرخ بيكاري در ماه اوت به وقوع پيوسته، اين در حالي است كه در اين زمان هنوز بحران مالي در اقتصاد جهاني اوج نگرفته بود.
وي افزود افزايش نرخ بيكاري حاصل سياستي است كه رشد اقتصادي را نيز كاهش داده است. اولند دولت را براي حذف فرصت هاي شغلي و افزايش ساعات شغلي كه به جاي اشتغال زايي، فرصت هاي شغلي را حذغ مي كند مسئول دانست. رييس حزب سوسياليست فرانسه اعلام كرد افزايش چشمگير نرخ بيكاري در اين كشور نشان داد دولت تلاشي براي اشتغال زايي نمي كند.
ساير احزاب مخالف دولت در فرانسه نيز ساركوزي را به تلاش براي پنهان كردن شكست هاي خود در خفاي بحران اقتصاد جهاني متهم كردند.
از سوي ديگر دولت فرانسه اعلام كرده است به زودي برنامه هاي خود را براي مقابله با بيكاري و بهبود شرايط جويندگان كار آغاز خواهد كرد.
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن