تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813482773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيروزي با دو گل قبل از داربي بازگشت پرسپوليس با كريمي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: پيروزي با دو گل قبل از داربي بازگشت پرسپوليس با كريمي
پويان اميري

بازي پرسپوليس- پگاه تحت تاثير دو موضوع قرار گرفته؛ بازگشت علي كريمي بعد از هشت سال و بازي داربي كه در هفته آينده برگزار خواهد شد. پايتخت نشينان كه از حمايت 95 هزار تماشاگر برخوردار بودند، از همان ابتداي بازي قصد داشتند كنترل ميانه ميدان را در اختيار داشته باشند كه تا حدودي موفق بودند، اما از سوي ديگر ذوالفقارنسب كه نمي خواست شاگردانش تحت تاثير جو ورزشگاه قرار گيرند به تاكتيك دفاع و ضدحمله روي آورد و توانست جلوي حمله هاي پردامنه پرسپوليس را بگيرد. پگاه مي توانست در نيمه اول توسط افشين چاووشي به گل برسد، اما بي دقتي در ضربات آخر باعث شد اين تيم اسير قانون نانوشته فوتبال شود و در دقيقه 34 با شوت زيباي كاپيتان پرسپوليس يعني كريم باقري يك بر صفر عقب افتد. ذوالفقارنسب كه از گل نزني بازيكنانش به خصوص چاووشي گلايه داشت،در اين باره مي گويد؛ «در خط حمله، متاسفانه عملكرد خوبي نداشتيم، چاووشي خيلي بد كار كرد. بايد تلاش كند در ضربات آخر فرصت ها را به گل تبديل كند و فكر كارهاي تخصصي باشد. در جريان مسابقه فرصت هاي زيادي براي گلزني داشتيم، اما بدشانسي آورديم.»

نيمه اول در حالي با پيروزي پرسپوليس به پايان رسيد كه در اين نيمه پگاه اگر از فرصت هاي خود استفاده مي كرد، مي توانست برنده اين نيمه باشد اما با آغاز نيمه دوم جو استاديوم آزادي به هم ريخت و به نظر مي رسيد علت اصلي اين بوده كه در نيمه اول حدود 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و نزديك به 35 هزار نفر در بيرون از ورزشگاه در انتظار اين بودند كه به داخل ورزشگاه راه پيدا كنند كه نيروي انتظامي جلوي اين كار را گرفت و دليل آنها نيز، به فروش نرساندن بليت توسط سازمان ليگ دانست، اما بعد از مدتي كه ورودي هاي استاديوم با ترافيك سنگين مواجه شد، نيروي انتظامي موافقت كرد تا درهاي طبقه دوم را براي هواداران باز كند.در آغاز نيمه دوم، اين پرسپوليس بود كه سوار بازي بود و چندين بار تا آستانه باز كردن دروازه پگاه پيش رفت، اما نظرمحمدي توانست چندين موقعيت گل اين تيم را بگيرد. حملات پردامنه پرسپوليس باعث شد اين تيم در دقيقه 66 توسط ابراهيم توره به يك پنالتي دست پيدا كند كه كريم باقري پنالتي را به آسمان كوبيد اما كمك داور بازي به دليل جلو آمدن دروازه بان پگاه قبل از زدن پنالتي، ضربه را دوباره تكرار كرد كه اين بار نيز كاپيتان پرسپوليس پنالتي را به ديرك دروازه كوبيد كه اتفاق كم سابقه يي بود.

بازي باز هم با حملات پرسپوليس همراه بود تا اينكه در دقيقه 79 نتيجه داد و ابراهيم توره توانست گل دوم پرسپوليس را بزند و خيال افشين قطبي و هواداران پرشمار خود را راحت كند. قرمزها با اين برد به مكان سوم صعود كردند.

افشين قطبي؛ مي توانستيم بيشتر گل بزنيم

قطبي كه از پيروزي تيمش رضايت داشت و با روي باز به كنفرانس مطبوعاتي آمده بود درباره برد تيمش گفت؛ ما نيمه اول را ناهماهنگ و تا حدودي پراشتباه پشت سر گذاشتيم و نتوانستيم تيم واقعي باشيم. با اين حال در نيمه دوم سعي كرديم با به ميدان فرستادن سپهر حيدري و تذكراتي كه به آتسو داديم تا حدودي آرامش را به خط دفاعي برگردانيم و در مركز زمين هم با نظم بيشتري بازي كنيم. با اين حال از بازي بازيكنانم در بيشتر زمان هاي بازي راضي هستم. معتقدم در نيمه دوم مي توانستيم گل هاي بيشتري به ثمر برسانيم. ما در اين نيمه چند موقعيت گل از جمله يك پنالتي را از دست داديم، در مجموع در برخي دقايق بازي پرسپوليس راضي كننده نبود.سرمربي پرسپوليس از اينكه براي بازي داربي مصدوم و محروم ندارد خيلي خوشحال بود. وي درباره بازي داربي گفت؛ اميدوارم بتوانيم طي روزهاي باقيمانده تا ديدار برابر استقلال ايراد و نقايص تيم را برطرف كنيم و با آمادگي كامل به ميدان برويم و پيروزي را به هواداران مان هديه كنيم.

ذوالفقارنسب بعد از بازي از بازيكنانش تشكر كرد و گفت؛ اين پرسپوليس براي آسيا بسته شده و بازيكنان بين المللي خوبي در اختيار دارد. هرچند فكر مي كرديم بهتر بتوانيم در آزادي بازي كنيم، چنين اتفاقي رخ نداد، زيرا در خط حمله بازيكنان تاثيرگذار نداشتيم. انتظار داشتم پرسپوليس با اين مهره ها با كيفيت بيشتري بازي كند اما آنها تمايل زيادي به ارائه بازي مستقيم دارند، اين كار مي تواند در بازي بعد و مسابقات حساس براي آنها مشكل ساز شود.

كريمي؛ از خودم راضي نيستم

«تماشاگران زيادي براي ديدن بازي من به ورزشگاه آمده بودند و از من توقعات زياد است پس وظيفه دارم به زودي به آمادگي كامل برسم.»

كريمي كه بعد از سال ها به پرسپوليس بازگشته است، در نيمه اول بازي با پگاه بازي قابل قبولي ارائه داد و حتي يك موقعيت گل داشت اما در نيمه دوم زياد در جريان بازي نبود و نتوانست بازي خوبي ارائه دهد. هافبك پرسپوليس در مورد بازي اول خود گفت؛ مقابل پگاه گيلان تا حدودي سردرگم بودم و برخلاف تيم عملكرد خوبي نداشتم. پس از سال ها با پيراهن پرسپوليس در ورزشگاه آزادي به ميدان رفتم و كار برايم سخت بود چرا كه فشار زيادي روي خود احساس مي كردم. پرسپوليس عملكرد خوبي مقابل پگاه داشت اما هرگز از بازي خودم راضي نيستم.

كريمي درباره بازي داربي مي گويد؛ «داربي هميشه حساسيت خودش را دارد، مدتي است اين بازي را تجربه نكرده ام و اميدوارم با حضورم به سه امتياز بازي برسيم تا مردم را خوشحال كنيم. البته در بازي مقابل پگاه نقاط ضعفي داشتم كه تا پيش از اين داربي بايد ترميم شوند.»
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن