تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819080369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار باقرزاده: در دفاع مقدس شاهد تبلور آيه‌هاي قرآن بوديم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سردار باقرزاده: در دفاع مقدس شاهد تبلور آيه‌هاي قرآن بوديم
خبرگزاري فارس: رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس گفت: ما در دفاع مقدس شاهد تبلور حداقل يكي از آيه‌هاي قرآن بوديم كه همان آيه جهاد و دفاع است.


به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، سومين همايش قرآن و دفاع مقدس با محوريت تجليل از جانبازان شيميايي و قطع نخاعي، عصر امروز در سالن شيخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظيم و با حضور برخي فرماندهان نظامي و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
سردار ميرفيصل باقرزاده رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در اين مراسم با بيان اينكه هرچه از دفاع مقدس داريم از لطف قرآن و در پناه قرآن است، اظهار داشت: ما در دفاع مقدس شاهد تبلور حداقل يكي از آيه‌هاي قرآن بوديم كه همان آيه جهاد و دفاع است.
رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس با ذكر اين نكته كه اگر رزمندگان ما در جنگ اهل تقوا نبودند، جان خود را براي حفظ نظام مقدس اسلامي به خطر نمي‌انداختند، تاكيد كرد: انسان مومن اهل مسامحه نيست و اين عدم تسامح از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي است.
باقرزاده ادامه داد: نمي‌شود از ارزش‌هاي دفاع مقدس صحبت كرد و ذكري از قرآن به ميان نياورد.
وي با تاكيد بر اينكه در زمان جنگ تحميلي هيچ رزمنده‌اي براي خاك و غنائم پست دنيوي به جبهه‌ها نمي‌آمد‌، به ذكر خاطره‌اي از ايام دفاع مقدس پرداخت و گفت: در زمان عمليات رمضان كه رزمندگان براي اولين بار وارد خاك عراق شدند از امام استفتاء كردند كه آيا نماز خواندن در خاك عراق درست است و اين خاك غصبي نيست؟ كه حضرت امام فرمودند چون اين كار براي دفاع بوده است، اشكال ندارد.
باقرزاده ادامه داد: همين امر نشان‌دهنده اين است كه رزمندگان ما براي جنگيدن، نيتي متعالي داشتند.
رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس گفت‌: عقل نظامي دنيا مي‌گويد براي پيروزي در جنگ، نيروي انساني و تجهيزات لازم است؛ ما هم اين را قبول داريم ولي معتقديم نيروي سومي كه همان روحيه است نيز براي رسيدن به اهداف در جنگ لازم است.
وي ادامه داد: بر همين اساس است كه شاهد پيروزي نيروهاي حزب‌الله در جنگ 33 روزه با رژيم صهيونيستي بوديم و ديديم كه چطور تانك‌ها مركاوا كه ناموس ارتش صهيونيستي بود، كارايي خود را در اين جنگ از دست داد.
سردار باقرزاده در پايان با بيان اينكه همايش قرآن و دفاع مقدس به مناسبت تقارن ايام دفاع مقدس و ماه رمضان طي سه سال اخير برگزار شده است، گفت: با اينكه در سالهاي آينده اين تقارن را نخواهيم داشت، باز هم اين همايش برگزار خواهد شد.
در اين مراسم كه آيت‌الله ابوالقاسم خزعلي، دبيركل بنياد غدير نيز حضور داشت، از برخي جانبازان قطع نخاعي و شيميايي دفاع مقدس نيز تقدير شد.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن