تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813344074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دارنده 6 مدال كشتي آزاد و فرنگي آسيا: بايد ساختار كشتي تغيير كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دارنده 6 مدال كشتي آزاد و فرنگي آسيا: بايد ساختار كشتي تغيير كند
دارنده 6 مدال طلا، نقره و برنز كشتي آزاد و فرنگي قهرماني آسيا گفت: تشكيلات و ساختار كشتي كشورمان غلط است، اگر خواهان موفقيت اين رشته ورزشي در ميدان هاي بزرگ هستيم بايد اين ساختار تغيير كند.


"عليرضا لرستاني" روز يكشنبه به خبرنگار ايرنا افزود: ساختار كشتي كشورمان از ايام گذشته غلط بوده و به صورت سنتي اداره مي شد و ادامه اين روند نيز تزلزل بيش از حد ورزش اول مملكت را در ميدان هاي معتبر بين المللي به همراه خواهد داشت.
وي ادامه داد: فدراسيون كشتي هيچ وقت براي موفقيت اين رشته ورزشي برنامه ريزي بلند مدت نداشته و هميشه براي حضور در يك دوره مسابقه هاي آسيايي و جهاني برنامه ريزي كرده است.
لرستاني گفت: در مسابقه هاي جهاني سال 1998 تهران، تيم ملي كشتي آزاد ايران به مقام قهرماني دست پيدا كرد اما دو سال بعد در بازيهاي المپيك 2000 سيدني تنها با يك مدال طلاي "عليرضا دبير" به كار خود پايان داد.
وي افزود: اين مهم نشان مي دهد كه در كشتي ايران هيچ وقت، كار پايه اي و زيربنايي نشده است و تنها به درخشش تك ستاره هاي خود دلخوش بوده ايم.
مربي اسبق تيم ملي كشتي فرنگي ايران تصريح كرد: حالا هم بايد قبول كرد كه "محمدرضا يزداني خرم" هيچ شناختي از اين رشته ورزشي ندارد، ناآشنايي وي باعث شد كه او در راس تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران از وجود مهره هاي ناكارآمد و امتحان پس داده استفاده كند.
وي اضافه كرد: اما رئيس فدراسيون كشتي بايد به اين موضوع توجه مي كرد حال كه از كشتي هيچ سررشته اي ندارد، از مشاوران دلسوز و متخصص در كنار خود استفاده كند اما متاسفانه اين كار را هم نكرد و مشاوران او افرادي منفعت طلب و پول دوست و اهل سير و سفر و سياحت بودند.
لرستاني در پايان خاطرنشان كرد: بايد ساختار و زيربناي كشتي ايران تغيير كرده و كشتي به سمت و سوي علمي شدن حركت كند.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن