تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813343100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

14ميليارد تومان معامله سهام مخابرات


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: 14ميليارد تومان معامله سهام مخابرات


روز گذشته نيز روند نزولي شاخص ها ادامه يافت و به نظر مي رسد شاخص قيمت در مرز 11 هزار واحد جاخوش كرده است.ديروز شاخص بورس 28/96 واحد كاهش يافت و روي رقم 47 هزار و 99/254 واحد متوقف شد. شاخص قيمت نيز با 77/83 واحد كاهش روي رقم 11 هزار و 22/914 واحد ايستاد. شاخص بازار اول نيز با 09/78 واحد كاهش به رقم 10 هزار و 14/296 واحد رسيد.

شاخص بازار دوم نيز 23/56 واحد كاهش را تجربه كرد و روي رقم 13 هزار و 85/636 واحد متوقف شد. شاخص صنعت نيز با 16/64 واحد كاهش روي رقم 9 هزار و 36/386 واحد متوقف شد.
مخابرات با 96/43 واحد تاثير مثبت بر شاخص نيز نتوانست شاخص را بالا بكشد.
سايپا با 21/6 واحد، ايران خودرو با 25/1 واحد، «حتاير» با 12/1 واحد بيشترين تاثير مثبت را بر شاخص به جاي گذاشتند در حالي كه فولاد مباركه با 4/33 واحد منفي بيشترين تاثير منفي را بر شاخص به جاي گذاشت.
بعد از آن پتروشيمي خارك، چادرملو، فولاد خوزستان، ملي مس، بانك پارسيان و سرمايه گذاري غدير، بيشترين تاثير منفي را بر شاخص به جاي گذاشتند.
در جريان معاملات ديروز 163 ميليون و 129 هزار و 31 سهم به ارزش 450 ميليارد و 991 ميليون ريال معامله شد كه سهم مخابرات 14ميليارد تومان بود و در جريان اين معاملات قيمت سهام شركت هاي ايران ترانفسو، فيبر ايران، مخابرات ايران، خدمات دريايي تايدواتر، توسعه معادن روي، گاز لوله، سايپا و تجهيز نيروي زنگان بيشترين افزايش قيمت را تجربه كردند.
در حالي كه سهام شركت هاي صنعتي دريايي ايران، نورد قطعات فولادي، گروه صنعتي سديد، حق تقدم بانك پارسيان و حق تقدم سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي كشوري و تكنوتار بيشترين كاهش قيمت را متحمل شدند.
ديروز مخابرات ايران با 54 ميليون سهم در صف فروش درصدر بيشترين تقاضاي خريد قرار گرفت همچنين سايپا، ايران ترانسفو، صنايع سيمان دشتستان، رايان سايپا، سرمايه گذاري بهمن، زامياد و پتروشيمي خارك بيشترين تقاضاي خريد بازار را به خود اختصاص دادند در حالي كه سهام شركت هاي كشتيراني، فولاد مباركه، كالسيمين، غدير، توسعه صنايع بهشهر، سيمان سپاهان، بانك اقتصاد نوين و سيمان تهران با بيشترين تقاضاي فروش مواجه بودند.

بازگشت منفي سهام چهار شركت به تابلوهاي بورس

در جريان بازگشايي نمادهاي معاملاتي، سهام چهار شركت با قيمت هاي منفي به تابلوهاي بورس بازگشتند.
در جريان معاملات ديروز بازار سهام نماد چهار شركت بورسي مورد بازگشايي قرار گرفت و طي آن از نرخ سهام هر چهار شركت كاسته شد.
براين اساس، نماد معاملاتي شركت صدرا با ريزش 5/29 درصدي و 19 توماني (با توجه به برگزاري مجمع سالانه و عدم تقسيم سود)، نورد قطعات فولادي با افت 8/22درصدي و 159 توماني (با توجه به تقسيم سود و افزايش سرمايه) مورد بازگشايي قرار گرفتند. از سوي ديگر دو شركت گروه صنعتي سديد (پس از برگزاري مجامع سالانه و فوق العاده) و پتروشيمي خارك (پس از برگزاري مجمع سالانه و تعديل پيش بيني سود) در فهرست نرخ هاي تابلوي معاملاتي قرار گرفتند و با كاهش 2/9 و 7 درصدي و افت 164 و 14 توماني سهام روبه رو شدند.
نماد شركت فنرسازي زر و حق تقدم توسعه صنايع بهشهر نيز كه قرار بود مورد بازگشايي قرار گيرند، در تابلو حاضر نشدند.
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن