تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813346561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سابق كميته داوران: نيت عربستاني ها، زير سوال بردن قدرت فوتبال ايران در قاره آسياست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس سابق كميته داوران: نيت عربستاني ها، زير سوال بردن قدرت فوتبال ايران در قاره آسياست
رييس سابق كميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: نيت اصلي اعتراض مسئولان ورزش عربستان از نحوه قضاوت "مارك شيلد" داور استراليايي، زير سوال بردن قدرت فوتبال ايران در قاره آسياست.


"رضا غياثي" عصر يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: انتقاد رييس سازمان ورزش عربستان از نحوه قضاوت داور استراليايي، بهانه اي بيش نيست بلكه آنها درصدد توجيه ناكامي خود مقابل ايران هستند.
شاهزاده " سلطان بن فهد" رييس سازمان ورزش عربستان سعودي در پايان ديدار تيم ملي اين كشور مقابل ايران از قضاوت شيلد استراليايي به شدت انتقاد و از كميته داوران كنفدراسيون فوتبال آسيا خواست كه داوران باتجربه اي را براي ديدارهاي اين تيم انتخاب كند.
پيشكسوت داوري كشورمان خاطر نشان كرد :‌ به نظر مي رسد كه عربستاني ها نتوانستند شيلد را به سمت خود جلب كرده و از اين موضوع ناراحت هستند.
غياثي به نفوذ فراوان عرب ها در كميته داوران كنفدراسيون فوتبال آسيا اشاره كرد و اظهار داشت: عربستاني ها پس از تهمت هايي كه به مسعود مرادي در جام ملت هاي آسيا در سال 2007 زدند شرايطي را به وجود آورده اند كه ديگر هيچ داور و يا ناظر ايراني بازي هاي تيم هاي اين كشور را قضاوت نكند.
وي با بيان اينكه شيلد يكي از داوران حرفه اي فوتبال آسيا با تجربه اي بالاست، گفت: به نظر مي رسد عربستاني ها نتوانستند شيلد را به سوي خود جلب كنند و با جنجال قصد تخريب اين داور هستند.
رييس سابق كميته داوران فدراسيون فوتبال با تاكيد بر اين نكته كه شيلد شايستگي قضاوت بازي حساس تيم هاي ملي ايران و عربستان را داشت، افزود: اين داور سابقه قضاوت در دو جام جهاني، جام كنفدراسيون ها و جام ملت هاي آسيا را در كارنامه كاري خود دارد.
غياثي اظهار داشت: هم اكنون شيلد جزو هشت نامزد آسيايي قضاوت در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي است كه به احتمال فراوان، اين داور سومين حضور خود را در جام جهاني تجربه خواهد كرد.
وي در مورد عملكرد داور استراليايي ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و عربستان گفت: شيلد به جز صحنه پنالتي كه به سود عربستان نگرفت در ساير لحظات بازي، عملكرد خوبي را به نمايش گذاشت.
پيشكسوت داوري كشورمان در مورد صحنه پنالتي بازي دو تيم ملي فوتبال ايران و عربستان افزود : تصميم گيري براي داور در آن لحظه بسيار دشوار است و تماشاگران تنها از طريق تصويرهاي تلويزيوني اين خطا را تشخيص دادند.
ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و عربستان در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي، بامداد امروز با نتيجه تساوي يك بر يك خاتمه يافت.
ديدار بعدي تيم ايران روز 24 مهرماه ماه سالجاري در ورزشگاه آزادي تهران برابر كره شمالي برگزار خواهد شد.
ورزشي.9122 **
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن