تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813359820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش جهاني فيلم‌ها /بتمن همچنان بازار فروش فيلم‌ها را در اختيار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فروش جهاني فيلم‌ها /بتمن همچنان بازار فروش فيلم‌ها را در اختيار دارد
فيلم سينمايي "شواليه تاريكي" ساخته كريستوفر نولان با 19 ميليون دلار فروش در 62 بازار و 6580 سينما بار ديگر پرفروشترين فيلم بازار بين‌المللي شد و موزيكال "ماما ميا!" همچنان خارج از آمريكا پرفروش است.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد با نزديك شدن به پايان تابستان، مجموع فروش ششمين فيلم مجموعه بتمن در بازار بين‌المللي به 7/416 ميليون دلار رسيد و سي‌امين فيلم تاريخ سينماست كه از مرز 400 ميليون دلار فروش عبور كرده است.

موفقيت غيرمنتظره كمدي موزيكال "ماما ميا!" در سطح بين المللي همچنان ادامه دارد

مجموع جهاني فروش "شواليه تاريكي" با احتساب فروش در بازار آمريكا رقم خيره‌كننده 919 ميليون دلار شده و دهمين فيلم تاريخ سينماست كه بيش از 900 ميليون دلار مي‌فروشد. فيلم جديد بتمن تا اينجاي كار پس از "اينديانا جونز و قلمرو جمجمه بلورين" كه در سطح بين‌الملل 466 ميليون دلار فروخته، دومين فيلم موفق اين بازار در سال جاري ميلادي است.

موفقيت غيرمنتظره كمدي موزيكال "ماما ميا!" با بازي مريل استريپ و پيرس برازنان نيز همچنان ادامه دارد و اين فيلم با 1/12 ميليون دلار فروش در 33 كشور و 2933 سينما مجموع فروش خارجي خود را به 3/258 ميليون دلار رساند. بيشترين فروش "ماما ميا" با 8/2 ميليون دلار در بريتانيا حاصل شد.

اين فيلم در لهستان 4/1 ميليون دلار و در اسپانيا نيز همين ميزان فروش داشت. با توجه به اينكه "ماما ميا!" هنوز در 22 بازار به نمايش درنيامده ادامه موفقيت آن در سطح بين‌المللي دور از انتظار نيست. "كنگ فو پاندا" و "هنكاك" به عنوان سومين و چهارمين فيلم موفق سال 2008 در بازار بين المللي، همچنان موفق ظاهر شدند.

انيميشن "كنگ فو پاندا" با صداي جك بلك و داستين هافمن در 3332 سينما و 62 بازار 1/9 ميليون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 385 ميليون دلار رساند. فيلم ابرقهرماني "هنكاك" با بازي ويل اسميت نيز در 44 كشور و 1445 سينما 9/8 ميليون دلار فروش داشت. مجموع فروش بين‌المللي اين فيلم 353 ميليون دلار شده است.

فيلم انيميشن "وال - اي" توليد پيكسار و ديسني نيز در 3472 سينما به فروش 7/7 ميليون دلاري دست پيدا كرد و مجموع فروش خود را به 175 ميليون دلار رساند. كمدي "سر به سر زوهان نگذار" با بازي آدام سندلر در 36 بازار و 2330 سينما 7/7 ميليون دلار فروخت. مجموع فروش اين فيلم 69 ميليون دلار شده است.

فروش "موميايي: مقبره امپراتور اژدها" ساخته راب كوهن در 4468 سينما و 53 كشور حدود 3/7 ميليون دلار بود. اين فيلم تاكنون در سطح بين‌المللي 1/239 ميليون دلار به دست آورده است.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن