تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813342708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديلي تلگراف : غرب بايد بپذيرد كه وضع اقتصاد ايران خوب است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ديلي تلگراف : غرب بايد بپذيرد كه وضع اقتصاد ايران خوب است
روزنامه ديلي تلگراف نوشت: غرب و به ويژه آمريكا كه بر تحريم بيشتر ايران تاكيد دارند بايد بپذيرند كه وضع اقتصادي ايران و دولت احمدي نژاد خوب و تحريم ها بي حاصل است.
به گزارش شبكه خبر به نقل از ديلي تلگراف، ايران به لطف آينده نگري و دورانديشي مقاماتش، هم اكنون سپر محكمي در برابر تحريم هاي بين المللي و يك نوع احساس امنيت دارد كه خارجي ها ممكن است نتوانند آن را درك كنند.

ديلي تلگراف تصريح كرد: در حالي كه آمريكا و اتحاديه اروپا به تنهايي نيز فشارهايي بر ايران وارد مي كنند كه بسيار جدي تر از مجازات هاي سازمان ملل است و هدفش منزوي كردن ايران در نظام بانكداري جهاني و فلج كردن كل اقتصاد آن است ، هر روز كه مي گذرد دولت احمدي نژاد در رسيدن به اهدافش مصمم تر مي شود و اين مسئله غرب را نگران كرده است .

اين روزنامه انگليسي با بيان اينكه در حال حاضر وضع اقتصادي ايران به واسطه در آمدهاي زياد نفت خوب است، نوشت: در فوريه امسال ذخاير ارزي ايران به 60 ميليارد دلار مي رسيده است و در سال 2007 نيز به سبب دورانديشي وزارت دارايي ايران بودجه اين كشور بر اساس نفت بشكه اي 34 دلار تعريف شده بود.

ديلي تلگراف تصريح كرد: ايران به عنوان دارنده 130 ميليارد بشكه ذخاير ثابت شده (بيش از هر جاي ديگري در دنيا به جز عربستان ) مي تواند در روز 4 ميليون و 200 هزار بشكه نفت توليدكند ، از اين رو قيمت نفت تعيين كننده اصلي ميزان پول نقد در دستان دولت هاي خاورميانه است .

اين روزنامه افزود : تاكنون جمهوري اسلامي ايران هدف سه قطعنامه تحريم اقتصادي قرار گرفته است و حتي اگر قطعنامه چهارم نيز تصويب شود، ايران در برابر اين فشارها باز هم مقاومت مي كند.

اين روزنامه در ادامه به قيمت نفت در جهان اشاره مي كند و مي نويسد: اكنون قيمت هر بشكه نفت خام 115 دلار است كه در چند ماه گذشته اين رقم 20 درصد كاهش داشته ولي با اين وجود بودجه ملي ايران براي سال 2008 بر اساس بشكه اي 40 دلار تعريف شده است.
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن