تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819162082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشروح سخنان هاشمي رفسنجاني؛جمهوري اسلامي ايران با صلابت به راه خود ادامه مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: مشروح سخنان هاشمي رفسنجاني؛جمهوري اسلامي ايران با صلابت به راه خود ادامه مي دهد
تهران- حيات

رييس مجلس خبرگان گفت: جمهوري اسلامي ايران با صلابت به راه خود ادامه مي دهد.
به گزارش خبرنگار سياسي حيات، آيت الله هاشمي رفسنجاني رييس مجلس خبرگان رهبري كه صبح امروز در آغاز چهارمين اجلاس دوره چهارم مجلس خبرگان سخن مي گفت با اشاره به جايگاه برجسته خبرگان در 30 سال گذشته گفت: خبرگان رهبري وظيفه مهمترين و محوري ترين مساله نظام را برعهده دارد.
وي با بيان اينكه بعد از رحلت امام خميني (ره)خبرگان رهبري بدون تنش و تلاطم سياسي وظيفه خود را به درستي انجام داد افزود: بعد از گذشت اين همه سال خبرگان به خود ترديدي راه نداده كه بهترين گزينه را براي رهبري و ولايت فقيه انتخاب كرد.
هاشمي رفسنجاني با اشاره به اينكه تاكنون اعضاي خبرگان هيچ گونه هزينه ملي و سياسي بر كشور تحميل نكرده اند تاكيد كرد: تمامي اين علما حتي يك ريال از بيت المال حقوق نگرفته اند و براساس وظيفه ديني ، شرعي ، انساني و اسلامي به وظيفه خود عمل مي كنند.
وي با تاكيد بر اينكه اگر خبرگان كار خود را به خوبي انجام دهد بر همه مسايل كشور تاثير مي گذارد خاطرنشان كرد: مجلس خبرگان لنگرگاه ثبات و عامل آسايش و اطمينان مردم و امنيت كشور است و مراقبت مي كند كه كشور دچار خلاء رهبري نشود.
رييس مجلس خبرگان با تشكر از اظهارات اخير مقام معظم رهبري در ديدار با اعضاي هيات دولت تصريح كرد: سخنان رهبري در مرزبندي ميان تخريب و انتقاد و همدلي و وحدت ميان مسوولان نظام باعث كمك به آرامش در كشور مي شود.
وي در ادامه خطاب به جريان و گروه هاي سياسي توصيه كرد: در آستانه انتخابات همه گروه هاي سياسي تلاش كنند تا فضاي كشور آرام، انقلابي و اسلامي بماند تا باعث نشود دشمنان از دور خيال كنند در كشور خبري است.
خبرگان رهبري لنگرگاه ثبات، اطمينان و آرامش كشور است
هاشمي رفسنجاني در ادامه سخنانش با اشاره به مشكلاتي كه اشغالگران در عراق و افغانستان دارند اظهار داشت: اشغالگران در عراق با بيش از 150 هزار نيروي نظامي و پشتيباني و اطلاعاتي تمامي حيثيت خود را خرج كرده اند اما شاهديم به خاطر حضورشان داراي مشكلات فراواني هستند.
وي در ادامه با بيان اينكه بسياري از نزاع ها و درگيري ها در منطقه به دليل وجود و حفظ" دمل چركين" منطقه اسراييل است تصريح كرد: رژيم صهيونيستي به خاطر تامين منافع استكبار در منطقه بيش از 60 سال است كه به قتل و كشتار مردم مي پردازد و از اثرات حضور رژيم صهيونيستي وجود 5 ميليون آواره فلسطيني است.
هاشمي رفسنجاني با اشاره به حضور ناوهاي آمريكايي در آب هاي خليج فارس و ناآرام كردن فضاي كشورهاي منطقه و جنگ رواني عليه كشورمان تاكيد كرد: با تمامي اين شرايط و امواج، جمهوري اسلامي ايران با صلابت مانده و به راه خود ادامه مي دهد.
وي با تاكيد براينكه تكنولوژي هسته اي در ايران ثبت شده است افزود: رسالت اول آژانس بين المللي انرژي اتمي كمك به كشورها براي دستيابي به فناوري هسته اي است و بعد از آن نظارت و كنترل بر فعاليت هاي آن است اما ديديم سازمان بين المللي انرژي اتمي به رسالت اوليه خود عمل نكرد.
رييس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه آمريكا براي سلطه بر منابع عراق و ادامه حضور اشغالگرانه خود اصرار بر توافق نامه امنيتي دارد تاكيد كرد: عراق به دليل برخورداري از منابع عظيم انرژي و نقش حساس آن در منطقه از اهميت ويژه اي برخوردار است از اين رو آمريكايي ها به دنبال حضور بيشتر خود در اين كشور هستند.
وي در پايان سخنانش به سالگرد رحلت آيت الله مشكيني رييس فقيد مجلس خبرگان اشاره كرد و گفت: ايشان در طول حيات مباركشان خدمات فراواني به نظام و انقلاب داشتند.
چهارمين اجلاس رسمي چهارمين دوره مجلس خبرگان از صبح امروز با سخنراني آيت الله هاشمي رفسنجاني آغاز شده و قرار است طي نشست 2 روزه درباره آخرين تحولات داخلي و خارجي بحث وتبادل نظر شود.
پايان پيام
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن