تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813437719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير فدراسيون دو و ميداني: رسانه ها توقع همه را از حضور دو و ميداني كاران در المپيك بالا بردند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: دبير فدراسيون دو و ميداني: رسانه ها توقع همه را از حضور دو و ميداني كاران در المپيك بالا بردند
محمد صادق داداشي گفت: در حالي كه انتظار نمي رفت كه دونده هاي كشورمان در المپيك مدال آوري كنند اما متاسفانه رسانه هاي گروهي توقع عامه مردم را از اين ورزشكاران بالا بردند.
محمد صادق داداشي دبير فدراسيون دو و ميداني كاران كشورمان بدون استفاده از وايد كارت موفق به كسب هفت سهميه ورودي مسابقات المپيك شده بودند انتظار نمي رفت كه اين ورزشكاران بتوانند در اين رقابت ها مدال آوري كنند، اما متاسفانه رسانه هاي گروهي با تبليغات نامناسب و نا به جايي در مورد اين دونده ها انجام دادند توقع عامه مردم را در خصوص مدال آوري آنها بالا بردند.

وي اضافه كرد: اما با توجه به اينكه در اين دوره از مسابقات المپيك كل كاروان ورزشي ايران در اين رقابت ها با ناكامي مواجه شده است ما نمي توانيم منكر اين امر باشيم كه نمايندگان دو و ميداني حضور موفقي رادر المپيك از خود نشان دادند.

داداشي تصريح كرد: در حالي كه همه بر اين اميد بودند كه دو و ميداني ما در المپيك بايد صاحب مدال شود اما ما بر اين باور بوديم كه به همين اندازه كه بچه هاي ما بتوانند به فينال راه يابند كارشان در حد يك مدال آوري ارزشمند است.

دبير فدراسيون دو و ميداني خاطر نشان كرد: دو و ميداني هم دوره رشته بوده اي كه با ديگر رشته هاي ورزشي نظير كشتي، تكواندو و غيره متفاوت بوده بطوري كه بايد در كنار بهترين قهرمانان دنيا در يك ميدان قرار بگيري و خودت را نشان بدهي.

باتوجه به اين موضوع انتظاري نمي رفت كه دونده هاي ما بتوانند در كنار برترين هاي دنيا قرار بگيرند.

وي بيان كرد: اما درمجموع از ميان شش نماينده دو و ميداني ايران در المپيك سجاد مرادي ركورددار دوي 800 متر كشورمان از هم بهتر ظاهر شد و توانست در يك شرايط ايده آل ركوردي را از خود به جا بگذارد كه در حد توانايي هايش است در مورد احسان مرادي قهرمان پرتاب ديسك آسيا و جهان بايد بگويم كه او خودش هم از نتيجه كارش در اين رقابت ها راضي نيست. متاسفانه مصدوميت نابهنگام اين ورزشكار در آستانه المپيك باعث شد كه تا حد نسبتا بالايي از روحيه او كاسته شود و نتواند عملكرد خوبي را از خود نشان دهد.

كارشناس دو و ميداني اظهار داشت: اما اين نبايد پايان كار مرادي باشد چرا كه او ورزشكاري است كه هنوز براي حضور در المپيك ديگر فرصت دارد ما مي بينيم كه قهرمان پرتاب ديسك المپيك هاي مختلف در آستانه 38سالگي به پكن آمد و توانست مدال برنز اين رقابت ها را از آن خود كند.

وي افزود: محمد هادي سپهرزاد ركورد دار دهگانه ايران بعد از مرادي نتيجه نسبتا خوبي را بدست آورد بطوري كه در ميان 44 ورزشكار در جاي بيست و دوم قرار گرفت در مورد احسان مهاجر شجاعي دونده 800 متر و امين نيك فر ركورد دار پرتاب وزنه هم از قبل اميدوار نبوديم كه بتوانند كاري كنند فقط به عنوان اينكه يك سهميه كه در اين مسابقات شركت كنند نگاه مي كرديم./ز
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن