تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813364312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري فردي كه با ضربات قمه، جواني را در يك نزاع به قتل رسانده بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دستگيري فردي كه با ضربات قمه، جواني را در يك نزاع به قتل رسانده بود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - حوادث

نزاع و درگيري در پايتخت با قتل يك جوان خاتمه يافت.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا، سرهنگ عباسعلي محمديان ـ رييس پليس آگاهي تهران بزرگ ـ درباره جزييات اين خبر، اظهار كرد: در نيمه شب اول مرداد ماه امسال، با اعلام گزارشي مبني بر وقوع يك فقره نزاع و درگيري در خيابان امام خميني(ره) از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110، ماموران كلانتري 108 نواب در محل حاضر شدند.

وي ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده كردند، سه تن به نام‌هاي «سعيد» 23 ساله، «بابك و پژمان» 22 ساله مجروح شد‌ه‌اند كه مجروحان را به بيمارستان حضرت رسول اكرم (ص) منتقل كردند، اما «سعيد» به علت شدت جراحات وارده بر اثر اصابت ضربات چاقو از ناحيه كتف و سينه در بيمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ محمديان گفت: پرونده اين قتل براي انجام تحقيقات تخصصي در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و كارآگاهان در رسيدگي به اين پرونده، دو مجروح ديگر را مورد بازجويي قرار دادند.

وي با اشاره به اين كه «بابك و پژمان» در بازجويي‌هاي خود عنوان كردند كه آن‌ها در درگيري با فردي به نام «محسن»21 ساله به وسيله شمشير وي زخمي شده‌اند، افزود: «محسن» به عنوان متهم اين پرونده در حالي تحت پيگيرد پليس قرار گرفت كه در درگيري مجروح شده بود و پليس موفق به شناسايي اين متهم در بيمارستان شريعتي شد و محسن را در تاريخ 10 مرداد ماه دستگير كرد.

رييس پليس آگاهي تهران بزرگ، با اشاره به اين كه متهم دستگير شده در تحقيقات اوليه، موضوع درگيري خود با افراد مذكور را رد و اعلام كرده بود كه «پژمان و بابك» در خيابان دستغيب در حالي‌كه مست بودند، به وي حمله كرده و او را مورد ضرب و جرح قرار دادند، افزود: طبق اظهارات اوليه متهم، در ادامه اين درگيري در حالي كه «محسن» به دنبال آن‌ها به خيابان سپه رفته بود، «سعيد» را مشاهده كرد كه با چاقو به وي حمله‌ور شده و در نتيجه با ضربات چاقو او را زخمي كرد. «محسن» نيز توانست از دست «سعيد» و دوستانش فرار كند و با يك موتورسيكلت خود را به بيمارستان رساند.

سرهنگ محمديان ادامه داد: متهم اين پرونده در بازجويي‌هاي خود عنوان كرده بود كه دسته خالي بوده و سلاحي به همراه نداشته، اين در حالي ‌است كه در پي تحقيقات كارآگاهان مشخص شد، فرد ديگري به نام «محسن» 23 ساله درصحنه درگيري حضور داشته است.

بنابه گفته رييس پليس آگاهي پايتخت، در ادامه رسيدگي به پرونده، پليس موفق شد، «محسن: را شناسايي و دستگيركند. همچنين طبق تحقيقات محلي از شاهدان حادثه، زماني كه «محسن» با شاهدان رودرو شد، به ناچار به قتل «سعيد» اعتراف كرد.

سرهنگ محمديان درباره انگيزه متهم و چگونگي قتل گفت: زماني كه »سعيد»، و دوستانشان براي شركت در مراسم تشييع جنازه يكي از دوستان مشتركشان، به بهشت زهرا (س)‌ رفته بودند، با «محسن» روبرو شد. «محسن» به دليل اختلافاتي كه از حدود سه ماه پيش با «سعيد» داشت،‌ به وي فحاشي كرد كه اين موضوع منجر به درگيري دوستان «سعيد» در جلوي درب خانه «محسن» شد.

سرهنگ محمديان با اشاره به اين كه «محسن» در اين درگيري با قمه چند ضربه سر و صورت و بدن مقتول وارد كرد و متواري شد، افزود: متهم پس از اظهارات ضد و نقيض در بازجويي‌هاي خود اعتراف كرد كه قمه مشكي رنگ و دولبه‌اي را با هدف استفاده در درگيري‌ها، حدود يك‌سال پيش از مشهد خريداري كرده است و پس از وقوع اين حادثه هنگامي كه از صحنه جرم فرار كرده و در حال رفتن به بيمارستان بود، به دليل ناتواني و جراحات وارده قمه از دستش رها شده است.

وي در پايان افزود: با دستور شهرياري، بازپرس دادسراي جنايي تهران، متهم جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهاي پيام
 يکشنبه 27 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن