تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813429266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فدراسيون دو و ميداني، پاداشت دونده هاي المپيك را پرداخت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: فدراسيون دو و ميداني، پاداشت دونده هاي المپيك را پرداخت كرد
دو و ميداني كاران المپيكي در آستانه حضور در مسابقات المپيك 2008 پكن، پاداش هاي خود را از فدراسيون دو و ميداني دريافت كردند.
سيد مصطفي كريمي، رئيس فدراسيون دو و ميداني به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: شب گذشته نشستي ميان اهالي فدراسيون دو و ميداني با دونده هاي المپيك در هتل المپيك مجموعه ورزشي آزادي برگزار شد كه در پي آن پاداش هايي كه از سوي فدراسيون درباره كسب سهميه هاي المپيك براي اين ورزشكاران در نظر گرفته شده بود، به آنها اهدا گرديد.

وي اضافه كرد: در مجموع به هر 6 دونده المپيكي كه توانستند سهميه المپيك بياورند، سه ميليون تومان به علت كسب ورودي و 5 ميليون تومان به عنوان هديه خداحافظي آنان به پكن تعلق گرفت.

كريمي تصريح كرد: از ميان اين ورزشكاران، محمدهادي سپهرزاد كه در آخرين لحظات توانست علاوه بر كسب ورودي المپيك بار ديگر ركورد ملي ماده دهگانه ايران را ارتقا بخشد، مبلغ 11 ميليون تومان از سوي فدراسيون و پنج ميليون تومان ديگر را هم از سوي سازمان تربيت بدني دريافت كرد.

وي ادامه داد: همچنين امين نيك فر، ركوردار پرتاب وزنه ايران كه مقيم آمريكا است، به دليل اين كه توانست طي مدت دو ماه، دو بار ركورد ملي اين رشته را بهبود بخشد، 9 ميليون تومان هديه نقدي دريافت كرد و علاوه بر آن طي اين مدت فعاليتش در سال جاري چون هيچ حقوقي را از سوي فدراسيون به عنوان يك ورزشكار ملي نگرفته بود، صاحب 5 ميليون تومان ديگر هم شد.

وي گفت: احسان حدادي، عباس صميمي در پرتاب ديسك و احسان مهاجر شجاعي و سجاد مرادي در دوي 800 متر هر كدام به ترتيب 5 ميليون تومان، هديه خداحافظي شان به پكن اهدا شد چرا كه جوايز وروديشان را قبلاً دريافت كرده بودند.

رئيس فدراسيون دو و ميداني خاطرنشان كرد:‌ در حال حاضر همه ملي پوشان به جز حدادي كه در آسيب ديدگي مختصري به سر مي برد، وضعيت ايده آلي دارند و رفته رفته تمريناتشان سبك تر شده و طبق زمان بندي هايي كه مربيان تخصصي شان برايشان انجام داده اند، هر كدام يك ركوردگيري مي شوند تا در زمان اعزامشان به پكن، يك ارزيابي از وضعيتشان شده باشد.

كريمي تصريح كرد:‌ حدادي هم در حال حاضر با توجه به مصدوميتش پرتاب هاي سنگين و بلندش را آغاز كرده و زير نظر پزشكان، تمرينات و كارهاي فيزيوتراپي اش را انجام مي دهد.

گفتني است كه امين نيك فر و محمد هادي سپهر زاد ركوردار پرتاب وزنه و دهگانه كشور روز 19 مرداد ماه به پكن اعزام مي شوند و بقيه ورزشكاران كه احسان حدادي و عباس صميمي در پرتاب ديسك و احسان مهاجر شجاعي و سجاد مرادي در دوي 800 متر هستند، روز 23 مرداد ماه به محل مسابقات مي روند./اص
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن