تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813372631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين المپياد ورزشهاي دانشگاه پيام نور كشور در مشهد برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اولين المپياد ورزشهاي دانشگاه پيام نور كشور در مشهد برگزار مي شود
مشهد - خبرگزاري مهر: مديركل تربيت بدني دانشگاه پيام نور كشور از برگزاري اولين المپياد ورزشهاي دانشگاهي پيام نور كشور در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، دكتر محمد علي قره ظهر امروز در جلسه اطلاع رساني برگزاري اين المپياد در مشهد افزود: اعتقاد ما بر اين است كه ورزش قهرماني بايد در كنار ورزش همگاني قرار گيرد و برگزاري اين المپياد نيز به همين معناست.

وي گفت: تمام بودجه هايي كه براي ورزش در نظر گرفته مي شود بايد صرف كل رشته هاي ورزشي شود.

قره عنوان كرد: مهمترين ركن از گردهم آمدن و نياز به ورزش توجه به همبستگي اراده هاست.

وي تصريح كرد: اين المپياد دانشگاهي با توجه به وحدت آفريني در ورزش شكل گرفته است و در اين دوره المپياد سعي در اين است كه اصالت اصلي آموزش ورزش قهرماني را در برابر ورزش همگاني نشان دهيم.

دكتر قره افزود: حدود 800 هزار نفر دانشجو در 488 دانشگاه كشور در 31 مرداد در مشهد گردهم خواهند آمد و مراسم افتتاحيه اول شهريور ماه برگزار خواهد شد.

وي عنوان كرد: اين مسابقات در رشته هاي ورزشي واليبال، فوتسال، فوتبال، شنا، تكواندو، جودو، تنيس، دو ميداني، بسكتبال، شطرنج و .... برگزار خواهد شد.

قره همچنين گفت: اين مسابقات با حضور پنج هزار شركت كننده از تمام شهرهاي كشور برگزار خواهد شد كه مهمترين وظيفه ما در اين دوره مسابقات حفظ وحدت، انسجام و همبستگي است.

شيرازي رئيس حراست دانشگاه پيام نور كشور نيز گفت: توجه به نظم و انظباط، برقراري محيطي مناسب و دور از هر گونه اختلال و هماهنگي مربيان تيمها از مهمترين محورهاي مورد توجه در برگزاري اين المپياد است.

وي تصريح كرد: سال گذشته اين المپياد با حضور هزار و 500 نفر از خواهران در استان مازنداران برگزار شد اما امسال اين المپياد با استقبالي گسترده تر برگزار خواهد شد.

وي به شعار المپياد امسال اشاره كرد: مورد توجه قرار دادن فرضيه الهي نماز شعار برگزاري المپياد سال 87 است.

دكتر ابوالحسن ترابي مدير كل امور فرهنگي دانشگاه پيام نور كشور نيز اظهار داشت: اين همايش از بزرگترين همايشها در سطح كشور است و با توجه به اينكه يكي از معضلهاي بزرگ كشور تنبلي و بي توجهي به ورزش است اين المپياد مي تواند قدمي در راه توسعه ورزش همگاني باشد.

وي با اشاره به اينكه هدف اصلي اين المپياد توجه به مكارم اخلاق است گفت: علاوه بر توجه به قهرمان پروري بايد به رشد اخلاق در ورزشكاران نيز توجه داشت و با برنامه ريزي دقيق الگويي واحد را صادر كرد.

وي در پايان به پوشش لباس ورزشكاران در اين المپياد اشاره كرد و گفت: امسال سعي شده لباسها از هماهنگي خاص برخوردار باشد و دانشجويان و كارمندان دانشگاه هاي پيام نور به زيارت حرم مطهر رضوي نائل خواهند شد.
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن