تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813400416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطبی دلایل استعفایش را تشریح کرد:این فیلم هندی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: افشين سرمربي تيم ملي ايران پس از استعفاي غيرمنتظره‌اش امروز صبح در برنامه ورزش و مردم حاضر شد تا به سوالات بهرام شفيع مجري اين برنامه پاسخ بدهد. اولين سوال شفيع از او درباره خود بيانيه بود كه قطبي تأكيد كرد اين يك فيلم هندي نيست. سرمربي تيم ملي سپس حرف‌هاي خود را اينطور ادامه داد:
َ*من سعي مي‌كنم با اين اصول زندگي كنم؛ عشق به فوتبال، وطن و كار. اين تصميم، تصميم خيلي سختي بود چون من عاشق ايران هستم اما من بايد اين كار را مي‌كردم.
*دوستان مربي من را به عنوان يك ايراني قبول ندارند وقتي منافع خودشان هستند من خارجي‌ام و وقتي استخدام مربي خارجي مطرح مي‌شود من ايراني مي‌شوم و من گاهي از خودم سوال مي‌كنم بالاخره من از كدام كره آمده‌ام.
*بارها دل من شكسته چيزي كه در فوتبال ايران خيلي ديده مي‌شود اين است كه ما همديگر را قبول نداريم. خب، وقتي همديگر را قبول نداريم چه اندازه از بقيه دنيا كه ما را قبول داشته باشند. ما بايد به همديگر احترام بگذاريم و همديگر را دوست داشته باشيم تا شايد اين مسأله باعث بشود بعدا در جاهاي ديگر دنيا کار بگیریم.
*مردم ايران همه جا به من لطف كرده‌اند من خيلي وقت‌ها خواسته‌ام كار را كنار بگذارم اما احساسات آنها به من انرژي مي‌دهد. من يك هدف بزرگ دارم و آن قهرماني در جام ملت‌هاي آسيا بعد از سه دهه است.
* مهمتر از همه چيز ايران است. اين آمدن و رفتن‌ها در فوتبال هست و من حداقل 20 سال ديگر مي‌خواهم مربيگري كنم. هميشه هر وقت مي‌خواهم كاري را در زندگي انجام دهم با آدم‌هاي مختلف مشورت مي‌كنم.
*من اين تصميم را گرفتم به اين دليل كه فشار رسانه‌اي و انتقادها از تيم ملي به يك جهت ديگر برود و ما بتوانيم در يك فضاي آرام كار كنيم. ما امسال 14 بازي داشته‌ايم كه 13 تاي آن بيرون از خانه بوده است و ما 12 بازي بدون باخت داشته‌ايم اما وقتي با برزيل بازي مي‌كنيد، همه مي‌گويند اين تيم اصلي برزيل نبوده يا ارمنستان كه همه ما را بابت بازي با آنها مسخره كردند اما حالا در مسابقات مقدماتي يورو نشان داده تيم با كيفيتي است.
*من از انتقاد فني استقبال مي‌كنم ولي به خودم اجازه نمي‌دهم با دوستان جلوي تلويزيون بنشينم و انتقاد كنم. به نظر من از جلوي تلويزيون نمي‌شود نقد دقيقي از يك تيم كرد و بايد بازي را از نزديك ديد چون بايد همه بازي را از بالا مشاهده كرد. الان انتقادها خيلي شخصي است.
*بازيكنان ما زيرفشار انتقادات از اشتباه كردن مي‌ترسند چون مي‌دانند بعدش مدت‌ها رويشان فشار است. اين مسأله باعث مي‌شود بازيكنان اعتماد به نفس نداشته باشند.
* نكته مهم ديگر هم اين است كه با يك شكست و يك پيروزي جايگاه ما در ذهن كساني كه انتقاد مي‌كنند تغيير مي‌كند در حالي كه حتي اگر ما برزيل را مي‌برديم چيزي عوض نمي‌شد و سطح فوتبال ما همان بود كه بود.
* بعد از پيروزي ژاپن مقابل آرژانتين خيلي راجع اين موضوع صحبت كردند و روي ما فشار آوردند در حالي كه شرايط بازي ژاپن با آرژانتين با ما متفاوت بود. ژاپن بارها با تيم‌هاي خوب دنيا بازي كرده و مثل ما نيست كه تجربه اين مسابقه‌ها را نداشته باشيم. ضمن اينكه آنها در خانه و بدون خستگي مقابل آرژانتين قرار گرفتند. اما همين ژاپن بعد از اين برد مقابل كره قرار گرفت و بدون گل مقابل اين تيم متوقف شد در حالي كه ما كره را با پارك جي سونگ شكسته داده بوديم و اين نكته‌اي است كه هيچكس به آن توجه نمي‌كند.
*يكي از بهترين اتفاق‌هايي كه براي من افتاد حضور آقاي حاج‌لو كنار تيم ملي است و من خوشحالم كه ايشان در تيم ملي هستند،‌همچنين از آقاي پروين، حجازي، كلان، روشن و همه پيشكسوتاني كه به فكر تيم ملي‌شان هستند متشكرم. وقتي صحبت از آقاي حجازي مي‌شود ياد يك خاطره مي‌ افتم وقتي اولين‌بار دروازه‌باني آقاي حجازي را ديدم رفتم و يك دستكش خريدم تا مثل ايشان دروازه‌باني كنم اما بعد از اينكه دو بار توپ به صورتم خورد فهميدم كه اين كار، كار من نيست.
ا*ز صميم قلب آرزو مي‌كنم ذوب آهن در آسيا به قهرماني برسد. آقاي ابراهيم‌زاده يكي از باشخصيت‌ترين مربيان ايران است و من حاضرم هر كمكي به ايشان بكنم. .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن