تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819068198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهواز اولين نشست شوراي دفاتر هم انديشي نخبگان خوزستان در اهواز برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهواز اولين نشست شوراي دفاتر هم انديشي نخبگان خوزستان در اهواز برگزار شد
اهواز- خبرگزاري ايسكانيوز:اولين نشست شوراي دفاتر هم انديشي و كرسي هاي نظريه پردازي اساتيد و نخبگان دانشگاه هاي استان خوزستان ( منطقه 6 ) به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهواز برگزار شد .
به گزارش روز يكشنبه گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، حجت الاسلام و المسلمين سيد محسن شفيعي دبير شوراي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي خوزستان در اين نشست علمي كه با حضور اساتيد و نخبگان دانشگاه هاي استان خوزستان برگزار شده بود با اشاره به اينكه تاكنون 30 سال از پيروزي انقلاب اسلامي ايران گذشته است ولي هنوز نا گفته هاي زيادي درخصوص اين انقلاب وجود دارد گفت : يكي از نكات مهم و بارز انقلاب اسلامي ، حضور توام ومشترك حوزه و دانشگاه در صحنه هاي مختلف انقلاب اسلامي و قبول رهبري امام (ره) بوده است .
وي با اشاره به اينكه تا قبل از پيروزي انقلاب اسلامي حركت ها و جنبش ها در كشور به دو صورت سنتي و روشنفكري انجام مي شد تصريح كرد : بجز در انقلاب اسلامي هيچ حركتي را نمي توان در كشور پيدا كرد كه حوزه و دانشگاه بصورت مشترك ودر كنار هم با مديريت واحدي به نتيجه رسيده باشند ، اين واقعه به عنوان يكي از شگفتي هاي انقلاب اسلامي است .
رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز با تاكيد بر اينكه امروز غرب در تلاش است تا فاصله بين نخبگان و تحصيل كنندگان را با انقلاب اسلامي زياد جلوه دهد گفت : حضور و شركت تحصيل كنندگان و دانشگاهيان در كليه زمينه هاو صحنه هاي قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ، دفاع مقدس ، فعاليت هاي علمي و فرهنگي و ... بسيار مبرهن و آشكار است كه امكان انكار آن وجود ندارد .
دبير شوراي نهاد نماينگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي استان خوزستان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه گسترش و توسعه آموزش عالي در كشور ، افزايش دانشجويان ، اعضاي هيات علمي و عرصه تحصيل و علم در سراسركشور از افتخارات انقلاب اسلامي است تاكيد كرد : به همان ميزاني كه جامعه علمي در كشور توسعه و پيشرفت كند ، اميدواري مردم به اين جامعه جهت رفع مشكلات و مسايل خود بيشتر خواهد شد .
شفيعي، پاسخگويي به مطالبات اجتماعي ، مسايل و مشكلات جامعه و همچنين توجه و توسعه گفتمان دورني در بين نخبگان را ازوظايف اصلي دفاتر هم انديشي اساتيد و نخبگان دانشگاه ها خواند .
حجت الاسلام و المسلمين عبدالباري جوانمرد زاده رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان خوزستان ( منطقه شش ) نيز پيش از اين سخنان ، با اشاره به برگزاري اولين نشست هم انديشي نخبگان و اساتيد دانشگاه هاي آزاد اسلامي خوزستان ، ايجاد همگرايي بين دفاتر ، تبيين جايگاه دفاتر ، ارائه گزارش عملكرد ، تبيين و تاكيد بر اهداف دفاتر هم انديشي استادان با رويكرد شكوفايي و نوآوري ، راه اندازي كرسي هاي نظريه پردازي و نقد و بررسي را از اهداف برگزاري اين نشست خواند .
وي با اشاره به اينكه دفاتر هم انديشي اساتيد و نخبگان دانشگاه ها از سال 81 در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري به جمعي از اساتيد حوزه و دانشگاه تاسيس و راه اندازي شده است گفت : تاكنون 4 دفترهم انديشي در دانشگاه هاي آزاد اسلامي اهواز ، دزفول ، رامهرمز و مسجد سليمان راه اندازي شده است و بزودي نيز در ساير واحدهاي دانشگاهي ايجاد و راه اندازي مي شوند . گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران حاكيست،در پايان اين نشست يك روزه ، با حضور دبير منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامي از روساي دفاتر شوراي هم انديشي 4 واحد دانشگاهي منطقه شش تجليل شد . /120
شريفي
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن