تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819017618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار جهان


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار جهان
نامه 7سناتور به بوش براي بازگشايي دفتر در تهران
پس از انتشار خبرهايي در هفته هاي گذشته مبني بر احتمال گشايش دفتر حافظ منافع آمريكا در ايران و استقبال ضمني تهران از اين اقدام جمعي از سناتورهاي دموكرات آمريكا با ارسال نامه اي به رئيس جمهور اين كشور حمايت خود از گشايش دفتر منافع در تهران را اعلام كردند.به گزارش رويترز، سناتور ديك دربين، جان كري، كارل لوين، پاتريك ليهي، راس فاين گلد، دايان فاين استاين و پتي موري با ارسال نامه اي به جرج بوش از طرح بازگشايي دفتر حافظ منافع آمريكا در تهران حمايت كردند.در بخشي از متن نامه سناتورهاي دموكرات به بوش آمده است: " آقاي رئيس جمهور ما از خبرهاي اخير مبني بر اين كه دولت به صورت فعال احتمال بازگشايي دفتر منافع در ايران را بررسي مي كند خوشحال شده و حمايت خود را از اقدام به حضور ديپلماتيك آمريكا اگر چه محدود اما از نظر راهبردي مهم اعلام مي كنيم".

روابط جديد منافقين با رژيم صهيونيستي
يكي از سركرده هاي گروهك ترويستي منافقين در ايتاليا با سفير رژيم صهيونيستي در رم ديدار كرد. به گزارش مهر، يكي از نمايندگان پارلمان ايتاليا از انجام ديداري بين يكي از سركرده هاي گروهك تروريستي منافقين و "جدعون مئير" پرده برداشت.منابع آگاه پارلماني ايتاليا كه از انجام چنين ديداري مطلع شدند، بدون اشاره به مكان انجام اين ديدار پيش بيني كردند كه شايد محور اين ديدار درباره موضوع هسته اي ايران و تلاش هاي رژيم صهيونيستي براي مقابله با اهداف هسته اي ايران بوده باشد.به نوشته اين پايگاه خبري، نكته قابل توجه اين است كه گروهك تروريستي منافقين تاكنون اين ديدار را فاش نكرد.جدعون مئير سفير رژيم صهيونيستي در رم پيش از اين سخنگوي امورخارجه اين رژيم بود.

جلسه ايرانيان مقيم آمريكا با اوباما
يك شبكه خبري آمريكايي در پايگاه اينترنتي خود از برگزاري نشست خصوصي نامزد دموكرات انتخابات رياست جمهوري آمريكا با گروهي از ايرانيان مقيم آمريكا خبر داد. پايگاه خبري "اي بي سي نيوز" در گزارشي نوشت: "باراك اوباما" با گروهي از ايرانيان مقيم آمريكا با هدف دريافت كمك مالي از آنان، ديدار كرد. اين نشست پس از آن برگزار شد كه يكي از اين افراد اعلام كرد در صورتي كه ايرانيان مقيم آمريكا قادر به پرداخت 250 هزار دلار باشند، ستاد انتخاباتي اوباما چنين نشستي برگزار خواهد كرد. به نوشته اين پايگاه خبري آمريكايي اين نشست كه در برنامه عمومي اوباما تنظيم نشده بود و به دور از چشم رسانه ها صورت گرفت، درست قبل از ارائه كمك در كاليفرنيا و يك هفته قبل از سفر اوباما به خاورميانه در 13 جولاي برگزار شد.بر اساس اعلام ستاد انتخاباتي اوباما، وي حدود 15 دقيقه در اين نشست سخنراني كرد و به هيچ سوالي پاسخ نداد.

محكوميت يك مهندس شيمي در آمريكا به جرم تجارت با ايران
يك مهندس آمريكايي ايراني الاصل مقيم پنسيلوانيا روز جمعه به اتهام تجارت با ايران و آنچه كه دروغگويي به مقامات آمريكايي درباره اين امر ناميده شد، محكوم شد. به گزارش فارس، روزنامه تندروي واشنگتن تايمز در اين باره گزارش داد كه "علي اميرناظمي" 64 ساله تا زماني كه جلسه استماع دادگاه وي روز سه شنبه در دادگاه منطقه اي "فيلادلفيا" تشكيل شود، بدون قيد ضمانت بازداشت شد.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن