تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813419570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش 38 درصدي آمار زندانيان در انگليس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افزايش 38 درصدي آمار زندانيان در انگليس
بر اساس آمار منتشر شده از سوي دولت انگليس، تعداد زندانيان اين كشور در 10 سال گذشته 38 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روزنامه گاردين، تعداد زندانيان انگليس بر حسب جمعيت سرانه آن از زماني كه حزب كارگر قدرت را به دست گرفت بيش از 38 درصد افزايش داشته كه اين رقم در مقايسه با ديگر كشورهاي جهان رقمي بي‌سابقه را نشان مي‌دهد.

بر اساس گزارش دولت انگليس، هم اكنون 83 هزار و 181 نفر در زندان‌هاي اين كشور زنداني هستند.

در بخشي از اين گزارش آمده، اگر اين روند همچنان ادامه يابد تا سال 2014 مطمئنا 96 هزار نفراز مردم اين كشور زنداني خواهند شد و اين در حالي است كه اوايل ماه جاري برخي از مقامات اين كشور اعلام كردند بسياري از زندانيان به زودي آزاد خواهند شد.

همچنين آمده است كه تا شش سال آينده شمار زندانيان انگليسي دست كم به 95 هزار و 500 نفر خواهد رسيد و گزارش شده كه يك درصد جمعيت بالغ آمريكا در پشت ميله‌ هاي زندان‌ قرار دارند در حالي كه پيش از اين به نظر مي‌ رسيد كشورهايي همچون تركيه و آفريقاي جنوبي بيشترين تعداد زندانيان را داشته باشند.

در اين گزارش به مسئله زندانيان در آمريكا و اين كه اين كشور بيشترين ميزان زندانيان جهان را داراست اشاره شده و آمده است: به نظر مي‌ رسد انگليس در اين مورد دنباله ‌روي آمريكا است زيرا آمريكا در ميان كشورهاي جهان از لحاظ تعداد زنداني بالاترين رقم را به خود اختصاص داده و انگليس نيز با توجه به تعداد جمعيت سرانه پس از اين كشور قرار گرفته است.
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن