تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819062271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار باقرزاده: مفاهيم دفاع مقدس در موزه‌ها براي بازديدكنندگان تجديد خاطره مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سردار باقرزاده: مفاهيم دفاع مقدس در موزه‌ها براي بازديدكنندگان تجديد خاطره مي‌شود
خبرگزاري فارس: رئيس بنياد حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس گفت: قصد نداريم موزه دفاع مقدس استان مانند كشكولي شود كه هر چيزي در آن جاي گيرد، بلكه قرار است مفاهيم دفاع مقدس با ديدن اين موزه براي بازديدكنندگان تجديد شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان قائمشهر، مير‌فيصل باقرزاده عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداري قائمشهر در جمع مسئولان اين شهر از ساخت موزه دفاع مقدس براي نشان دادن دلاوري‌هاي رزمندگان اسلام در مازندران و استان‌هاي ديگر خبر داد.
وي افزود: بنياد حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس در نظر دارد با ايجاد موزه دفاع مقدس در استان‌هاي كشور نسبت به حفظ ارزش‌هاي هشت سال دفاع مقدس و دلاورمردي‌هاي رزمندگان اسلام در طول جنگ تحميلي اقدام نمايد.
باقر‌زاده تصريح كرد: اين موزه در دو سوي رودخانه تجن و براساس طراحي عمليات فاو ساخته خواهد شد.
‌رئيس بنياد حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس، مازندران را مهد تشيع خواند و افزود: پيش‌بيني مي‌شود ساخت اين موزه پنج سال به طول بيانجامد اما در صورت تامين مالي اين طرح مي‌توان سه ساله كارهاي اجرايي اين پروژه را به اتمام رساند.
وي گفت: براي ساخت اين موزه از مشاوران داخلي و خارجي بهره گرفته مي‌شود.
باقرزاده تاكيد كرد: كميته‌هاي تحقيق اطلاعات و برنامه‌ريزي محيطي، منابع انساني، مهندسان مشاور، فناوري، جمع‌آوري اسناد و تجزيه و تحليل‌هاي تاريخي و تسهيلات و خدمات گردشگري براي احداث اين موزه تشكيل خواهد شد.
وي اظهار داشت: از سوي برخي استان‌هاي كشور با نامهرباني‌ها و بي‌مهري‌هايي براي ساخت موزه دفاع مقدس مواجه بوديم اما دولت نهم از اين كار حمايت كرد و در سفرهاي استاني رديف‌هاي بودجه‌اي خوبي به اين امر تخصيص داد.
انتهاي پيام؛/ك
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن