تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819001575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بانوان جودوكارشاهرودي مقام نخست انتخابي استان سمنان راكسب كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بانوان جودوكارشاهرودي مقام نخست انتخابي استان سمنان راكسب كردند
مسابقات انتخابي جودوي بانوان استان سمنان روز شنبه با قهرماني تيم جودوي شهرستان شاهرود در سه رده سني نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان خاتمه يافت .

به گزارش روز شنبه تربيت بدني شاهرود،اين مسابقات باشركت ‪ ۴۳‬جودوكار از شهرهاي شاهرود،بسطام و دامغان در بسطام برگزارشد و نفرات برگزيده به المپياد كشوري ايرانيان راه‌يافتند.

براساس اين گزارش، اين مسابقه در دو رده تيمي و انفرادي در سه گروه سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزارشد.

دراين مسابقات درقسمت تيمي و در رده سني نوجوانان تيم بسطام با كسب سه مدال طلا و دو نقره به مقام اول، شاهرود بادو مدال طلا و يك نقره‌و يك برنز مقام دوم و دامغان بايك مدال طلا و يك برنز به مقام سوم اين مسابقات دست يافتند.

همچنين دررده سني جوانان تيم‌هاي شاهرود با كسب دو مدال طلا ،يك نقره و يك برنز، دامغان باكسب دو مدال طلاو بسطام با كسب يك مدال طلا و دو مدال نقره به مقام سوم تيمي رده جوانان دست يافتند.

تيم‌هاي شاهرود با كسب چهار مدال طلا ، دو نقره ويك برنز ،دامغان باسه مدال طلا ،‪ ۳‬نقره و سه برنز و بسطام با يك مدال طلا به ترتيب مقام‌هاي اول تاسوم رده سني بزرگسالان را كسب كردند.

در رده سني نوجوانان درقسمت انفرادي فاطمه نوروزي از شاهرود،سميرا و عاطفه كريمي ودنياآقايي از بسطام ،فاطمه شريعتي از شاهرود ،فاطمه فتعليان از دامغان ،فاطمه عباسي از بسطام ،مريم خدايي از بسطام ،فاطمه لطفي از شاهرود مرجان نادرپو سالم از شاهرود و فائزه صادقي به ترتيب در رده سني نوجوان درقسمت انفرادي نفرات اول تاسوم را به ترتيب در اوزان زير‪۴۴، ۴۰‬ ،‪ ۵۷ ،۵۲،۴۸‬و‪ ۶۳‬را بدست آوردند.

همچنين مريم حبيبيان از دامغان ،مينامقدري از بسطام ،الهه لطفي و زينب مستوفيان ازشاهرود ،محبوبه نوروزي ازبسطام ،شعله شاه علي از شاهرود، سعيده آقايان ازشاهرود ،عاطفه نوروزي‌از بسطام و آزاده سلطاني از دامغان‌به ترتيب مقام‌هاي اول تاسوم اوزان ‪ ۴۵‬و زير ‪۵۷،۵۲، ۴۸‬و ‪ ۷۸‬را كسب كردند.

براساس اين گزارش در رده سني بزرگسالان نيز دربخش انفرادي فاطمه الهي از شاهرود ،فاطمه ميرزايي نژاد ازبسطام ،رقيه خورشيد سوار از دامغان ، النا صيفي از دامغان ، سميه و صديقه آقايان از شاهرود،معصومه دهقان از دامغان ،فاطمه قاسم پورد ،فاطمه اشرفي وسميه سلمانيها از شاهرود ، نرگس حاجي زاده از دامغان،سيده زهرا شنائي از دامغان و سيمين فتحعليان از شاهرود به ترتيب عناوين اول تاسوم اوزان زير‪ ۷۸،۷۰ ۶۳، ۵۷،۵۲، ۳۸‬و بالاي ‪ ۷۸‬را در رده سني بزرگسالان كسب كردند. ك/‪۱‬
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 293]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن