تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819142909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فاير فاكس براي ثبت ركورد دانلود تلاش مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: "فاير فاكس" براي ثبت ركورد دانلود تلاش مي كند
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): تهران- شبكه خبري بي.بي.سي روز چهارشنبه اعلام كرد: با ارايه نسخه جديد مرورگر وب فايرفاكس، سهم شركت موزيلا سازنده فايرفاكس از بازار مرورگرهاي اينترنتي افزايش خواهد يافت.


به گزارش گروه اخبار صوتي- تصويري ايرنا، بي.بي.سي افزود: "بيش از يك ميليون نفر براي دانلود فايرفاكس 3 ابراز تمايل كرده اند.
با ارائه اين نرم افزار، شركت موزيلا اميدوار است، ركورد بيشترين دانلود در 24 ساعت شكسته شود.
پال كيم رئيس بخش بازاريابي شركت موزيلا گفت: "اين تلاشي جهاني براي ايجاد يك رويداد تاريخي است."
وي يادآور شد كه در زمان حاضر ركوردي در اين زمينه ثبت نشده و شمارش از لحظه ارائه نرم افزار روي اينترنت آغاز مي شود.
او گفت شركت موزيلا هدف مشخصي را براي خود درنظر نگرفته است اما ركورد پنج ميليون دانلود را ركوردي "عالي" مي داند.
نسخه 2 فايرفاكس در روز 24 اكتبر 2006 كه در اختيار عموم قرار گرفت، بيش از 1.6 ميليون بار دانلود شد.
در حال حاضر 1.3 ميليون نفر ابراز تمايل كرده اند كه اين نرم افزار را در روز هفدهم ژوئن دانلود كنند.
يكي از مشخصه هاي فايرفاكس جديد سيستم هشدار دهنده به كاربران در صورت ورود به سايتهايي است كه افراد خرابكار در آنها برنامه هاي مضر تعبيه كرده اند.
"نوار هوشمند مكان يابي" هم به كاربران اجازه مي دهد به سايتهايي كه از آنها بازديد كرده اند اما آدرس آنها را در ميان سايت هاي دلخواه خود (Favorites) ثبت نكرده اند، يا آدرس كامل سايت را به خاطر نمي آورند، وارد شوند.
قرار است، فايرفاكس 3 با ويندوز 2000، اكس پي و ويستا، و همچنين برخي سيستم عامل هاي غير ويندوزي از جمله لينوكس سازگار باشد.
بر اساس مطاب منتشر شده در سايت موزيلاپارتي (MozillaParty) در بيش از 566 سايت اينترنتي ديگر هم صفحاتي ويژه براي استقبال از مرورگر تازه فايرفاكس طراحي شده است.
فايرفاكس در اوايل سال 2004 به بازار عرضه شد و از آن پس به تدريج از ميزان تسلط مرورگر مايكروسافت (اينترنت اكسپلورر) در بازار كاسته است.
هرچند به دست آوردن اطلاعات دقيق درباره سهم هركدام از دو مرورگر كار ساده اي نيست اما اعتقاد بر آن است كه فايرفاكس بطور متوسط چيزي بين 15 تا 17 درصد بازار را در اختيار دارد.
هر چند انتظار مي رود اكثر كاربران فايرفاكس، در سريعترين زمان مرورگر خود را به نسخه 3 ارتقاء دهند، اما بر اساس آمار جمع آوري شده توسط چاك آپسل، يكي از شناخته شده ترين كارشناسان در اين مورد، مي گويد در ميان كاربران اينترنت اكسپلورر، حدود 35 درصد افراد از نسخه 7 و 35 درصد ديگر از نسخه شش استفاده مي كنند.
آدام واحد مدير عامل شركت آپاچي سولوشنز كه از شركاي شركت وان استت محسوب مي شود، همچنين معتقد است، فايرفاكس در ميان كاربران فني تر وب محبوب تر است: "هنوز وقتي كار به تطابق با استانداردهاي وب مي رسد، فايرفاكس چندين گام از اينترنت اكسپلورر جلوتر است."
او مي گويد عدم انطباق اينترنت اكسپلورر با استانداردهاي وب مي تواند باعث نمايش صفحات وب به شيوه اي عجيب شود.
مايكروسافت تلاشهايي را براي تصحيح مشكلات موجود در نسخه 8 مرورگر خود انجام داده است، اما اين مرورگر هنوز در مرحله دوم آزمايش، يا آزمايش هاي "بتا" است.
ضمن اينكه رفع اين مسكلات باعث خواهد شد، كساني كه سايت خود را براي نمايش بر روي اينترنت اكسپلورر 7 تنظيم كرده بودند، دوباره مجبور به تغيير سايت خود شوند."
صوير**1485**1358
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 341]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن