تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819138454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در جمع راهپيمايان 15 خرداد عنوان شد؛ قيام 15 خرداد به ايرانيان عزت و افتخار بخشيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در جمع راهپيمايان 15 خرداد عنوان شد؛ قيام 15 خرداد به ايرانيان عزت و افتخار بخشيد
خبرگزاري فارس: نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: قيام 15 خرداد موجب سربلندي و افتخار ايرانيان شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، سيد محمد حسن ابوترابي امروز در جمع راهپيمايان قيام 15 خرداد قم در شبستان حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: قيام 15 خرداد سال 1342 موجب پيروزي انقلاب اسلامي ايران شد و به موجب آن مردم ايران را پر افتخار كرد و ذلت و وابستگي را از آن‌ها دور ساخت.
وي با بيان اينكه استقامت مردم در 15 خرداد ماه هويت اسلامي را براي همگان به نظاره گذاشت ادامه داد: اين قيام به جهانيان اثبات كرد كه مدافع ارزش‌هاي انقلاب اسلامي هستند و هيچ‌گاه از مسير رهبري دور نخواهند شد.
ابوترابي به استقامت و صبوري مردم ايران اشاره كرد و گفت: اين استقامت موجب شد تا انقلاب ايران اسلامي به ثمر نشسته و پس از آن در 8 سال جنگ تحميلي نيز دشمن به اهداف خود نرسد.
وي با اشاره به توطئه‌هاي ديگردشمنان در طول سه دهه گذشت از انقلاب تصريح كرد: دشمنان در اين زمان نيز دست از فعاليت‌هاي خود برنداشتند و در هر زمان و مكان كه توانستند از هر روش ممكني براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي ايران تلاش كردند.
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود:‌امروزه كه دشمنان از مسيرهاي جنگ با سلاح به جايي نرسيده‌اند دست به تحريم و جنگ نرم زده‌اند اما بايد بدانند همانگونه كه در تمامي جنگ‌ها شكست خورده‌اند در اين مسير نيز شكست خواهند خورد.
وي افزود:‌ دشمنان بايد بدانند كه راه امام و شهدا همچنان ادامه دارد وملت ايران راه خود كه همان راه امام و حقانيت است را رها نخواهند كرد.
ابوترابي با بيان اينكه اهداف قيام 15 خرداد براي جوانان جامعه بايد تشريح شود گفت: بايد اين اهداف بيان شده تا نسل امروزي با اهداف انقلاب و اهميت حركت انقلابي مردم قم آشنا گردند و بدان افتخار كنند.
وي افزود: طلاب نيز بايد راه امام و همان طلاب شهيد 15 خرداد را ادامه داده و با تمام توان تهديدات ضد فرهنگي دشمن را خنثي سازند.
انتهاي پيام/ص
 پنجشنبه 16 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 390]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن