تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819143136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهوري با كليات «مرخصي سفر» براي كاركنان دولت موافقت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: رئيس جمهوري با كليات «مرخصي سفر» براي كاركنان دولت موافقت كرد
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از موافقت رئيس جمهوري با كليات طرح «مرخصي سفر» براي كاركنان دولت خبر داد.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از موافقت رئيس جمهوري با كليات طرح «مرخصي سفر» براي كاركنان دولت خبر داد.
اسفنديار رحيم‌مشايي گفت: كليات موضوع «مرخصي سفر» براي كاركنان دولت را با رئيس جمهوري مطرح كردم كه ايشان هم نظر مساعدي داشت كه بررسي صورت گيرد تا به منظور حمايت از صنعت گردشگري و ضرورت انجام سفر، موضوع مرخصي تشويقي براي سفر لحاظ شود.
وي در ادامه اظهار داشت: سياست سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، همگاني، همه زماني و همه مكاني سفر است كه در اينجا انجام سفر در همه زمان‌ها اهميت دارد به طوري كه اگر يك هفته هم تعطيلات در زمستان داشته باشيم باز هم جوابگوي نياز گردشگري كشور نيست. سفر بايد در همه زمان‌ها صورت بگيرد.
معاون رئيس جمهوري تصريح كرد: كارمندان دولت در حال حاضر نمي‌توانند هر زماني به سفر بروند در حالي كه بقيه اقشار تقريباً براي انجام سفر در هر زماني آزاد هستند كه بايد دستور اداري تهيه شود كه رؤساي ادارات دولتي را موظف كند كه با مرخصي‌هاي كارمندان براي انجام سفر با اغماض و مساعدت برخورد كنند.
رحيم‌مشايي گفت: سفر در كشور بايد در همه زمان‌ها اتفاق بيفتد و تنها نبايد متعلق به ايام خاصي باشد كه با موافقت تعيين «مرخصي سفر» براي كاركنان دولت بخشي از سفرهاي اين قشر از جامعه به ايام غير تعطيل منتقل مي‌شود و از حجم سفرها در ايام پيك سفر، كاسته مي‌شود.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري پيش از اين نيز درباره مرخصي سفر گفته بود: توزيع سفر يك تكليف براي دولت محسوب مي‌شود. طرح‌هاي تعطيلات زمستانه و تابستانه براي گسترش سفر در كشور جواب نمي‌دهد بايد دولت سياست‌هاي تشويقي را در اين زمينه لحاظ كند كه به طور نمونه‌ پيشنهادي است كه از سوي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري به دولت ارائه مي‌شود كه به عنوان گام نخست، به كارمندان دولت مجوز داده شود تا بدون احتساب مرخصي‌هاي سالانه بتوانند در سال 2 روز به مرخصي سفر بروند و حتي حق مأموريت هم دريافت كنند.
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن