تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813342269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار سمنان: راهكارهاي جديد اطلاع رساني به مردم بايد تبيين شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار سمنان: راهكارهاي جديد اطلاع رساني به مردم بايد تبيين شود
خبرگزاري فارس: معاون سياسي و امنيتي استاندار سمنان و رئيس شوراي اطلاع رساني استان سمنان گفت: بايد راهكارهاي نوين و مجراهاي جديدي براي اطلاع رساني به مردم در دستگاه‌هاي دولتي تبيين شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از سمنان، احمد عجم امروز در جلسه شوراي اطلاع رساني استان سمنان كه در استانداري سمنان برگزار شد، با اشاره به لزوم اطلاع رساني در خصوص پيشرفت مصوبه‌اي سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي به استان و بازتاب سفر ايشان تصريح كرد: متأسفانه اطلاع رساني صحيحي از پيامدهاي اين سفر به مردم انجام نشده است.
وي اظهارداشت: دست اندركاران و مسئولان استان سمنان بايد شمار طرح‌هاي در حال اجرا و مشكلاتي كه به بركت سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي به اين استان رفع شده است را به اطلاع مردم برسانند.
رئيس شوراي اطلاع رساني استان سمنان با بيان اينكه بايد نسبت به نحوه اطلاع رساني در اين استان نوآوري داشت، گفت: بايد با اطلاعات صحيح به افكار مردم جهت داد.
عجم افزود: اگر چه اطلاع رساني در جمهوري اسلامي ايران از جايگاه بسيار مناسبي برخوردار است اما با اهداف دولت فاصله دارد و بايد از شرايط موجود براي اطلاع رساني به مردم در خصوص خدمات مسئولان نظام و اهداف نظام استفاده كرد.
در اين جلسه، اعضاي شوراي اطلاع رساني استان سمنان درباره نتايج سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي و هيئت دولت به اين استان مطالبي بيان و راهكارهاي لازم را ارائه كردند.
انتهاي پيام،/ص
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن