محبوبترینها
بهترین دوره آموزش سئو محتوا در سال 1403 با نام طوفان ۱۴۰۳ در فروردین ماه شروع می شود
یک صرافی ارز دیجیتال چه امکاناتی باید داشته باشد؟
تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران
تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران
جراحی و درمان ریشه دندان عفونی با خانم دکتر صفوراامامی
چه مواردی بر قیمت کابین دوش حمام تاثیر دارند؟
تفاوت ها و شباهت های بالابر ، وینج و جرثقیل زنجیری کدامند ؟
سامانه نوبل فارم مرجع تخصصی آنلاین در صنایع دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1793501403
موسیقی شیطانی
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: View Full Version : موسیقی شیطانی mahtabi16th January 2008, 07:10 PMدر سال گذشته حدود "هشت میلیون دلار آمریکا" واریز شده است که بین گروههای شیطان پرست در شهرهای مختلف ایران توزیع میگردد. فراماسونها احیاکننده جادوگری و شیطانپرستی در قاره اروپا در قرن شانزدهم میلادی میباشند. در دهه ۱۹۶۰ م شیطانپرستی توسط سرمایهداران یهود مورد حمایت قرار گرفت و چند گروه شیطانپرست در انگلستان و ایالات متحده آمریکا به وجود آمد که معروفترین آنها تشکیل «کلیسای شیطان» در شهر سانفرانسیسکو میباشد. امروز دیگر صلیب های وارونه ، ستاره پنج پر ، ۶۶۶، صورتهای نقاشی شده ، ماسک های حیوانات درنده شاخ دار ، برهنه پوشی... تنها نشانه ها و سمبل های شیطان پرستی نیست. عمده ترین نشانه شیطان پرستی را در تجاوز و قتل به ویژه در تجاوز به کودکان و نوجوانان به همراه قتل آنان باید دید.شیطان پرست ها موظفند همیشه خشم و نفرت خود را نسبت به مسیح و سایر مقدسات اعلام کنند. استفاده از موسیقی مهمترین ابزار این فرقه در جهت تحت تبلیغ عقاید خود و نیز تحت تاثیر قرار دادن جامعه به خصوص قشر جوان می باشد.گاه این گروه ها خود اذعان می کنندکه شیطان پرست هستند و گاه برخی از آنان این ادعا را نکرده ولی در راستای تضعیف بنیان های ارزشی و دینی و تبلیغ افعال شیطانی می پردازند با توجه به وفور موسیقی های مبلغ این گروه ها در ایران و رویکرد برخی جوانان بی اطلاع به این نوع موسیقی و حتی چاپ کتاب حاوی متن این موسیقی ها و سرمایه گذاری زیاد دشمن در این باره بررسی و تحقیق پیرامون این موضوع و اطلاع رسانی و آگاهی افکار عمومی امری ضروری به نظر می رسد. به عنوان مثال خبر گزاری فارس طی خبری در ۲۰مورخ /۱۰/۱۳۸۳پرده از این فعالیتها برداشت . "امین" دانشجوی یکی از رشتههای گروه پزشکی دانشگاه که از افراد موثر گروه شیطان پرست هوی متال در ایران است، مدتی پیش به صورت اتفاقی و بر اساس درخواست یکی از دوستان خود که قصد بازدید از جبهههای جنوب کشور در کاروانهای راهیان نور داشت به همراه جمعی از دانشجویان عازم این مناطق شد که تاثیرات روحی این سفر، زمینهساز رویگردانی وی از فعالیت در گروههای فعال شیطان پرست و بیان حقایقی قابل توجه درباره آنها شده است. وی افزود: به گفته این فرد، عناصری از رژیم صهیونیستی که درکشور امارات حضور دارند شبکه اصلی هدایت گروههای هوی متال را در ایران در دست دارند. به گفته این منبع آگاه بر اساس اسناد ارائه شده توسط "امین" در حسابهای ارزی این گروه در شبکه بانکی کشور که از طریق شبکه اینترنت هدایت میشود، در سال گذشته حدود "هشت میلیون دلار آمریکا" واریز شده است که بین گروههای شیطان پرست در شهرهای مختلف ایران توزیع میگردد. وی با بیان اینکه تعداد اعضای این گروه در برخی شهرهای کشور به دو هزار نفر بالغ میشود، اضافه کرد: مطالب ارائه شده نشان میدهد که برخی فعالیتهای ضد امنیتی نیز توسط برخی عناصر خاص در این گروهها برای رژیم صهیونیستی انجام میشود. این منبع آگاه با یادآوری اینکه مجوزهای ارائه شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای چاپ گسترده کتابهای گروههای هویمتال در کشور زمینه ارتباط نزدیک فکری اعضای این جریان در سراسر کشور را فراهم ساخته است، افزود: در سالهای اخیر به دلیل عدم وجود هرگونه نظارت و کنترل واقعی در کشور، گروههای اجتماعی معارض کارکرد سیاسی و ضد امنیتی پیدا کرده و زمینه سوء استفادهههای ضد ملی بیگانگان از آنها فراهم شده است…در حال حاضر گروه متال با قدیمی شدن علاقه به رپ در ایران، طرفداران بیشتری را به خود جذب نموده است. سعی می شود در این مقاله به بررسی برخی از این موسیقی های شیطانی و شیطان پرستی پرداخت. ● موسیقی رپ ▪ تاریخچه: RAP، فرهنگی که خصوصاً به جوانان سیاه و اقشار تحتانی در جوامع غرب تعلق دارد، از آمریکا سرچشمه گرفته و شورشگران سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است موسیقی RAP از تکامل اشکال دیگری از موسیقی سیاهان در محله های فقیرنشین برانکس نیویورک و تا حدودی هارلم شکل گرفته است. این محلات، نقطه تمرکز گروههائی از سیاهان است که سالها پیش تحت شرایط فلاکت بار اقتصادی مجبور به مهاجرت از ایالات جنوبی به شهرهای بزرگ نظیر نیویورک شدند. اواخر دهه ۱۹۶۰، وقتی که آمریکا زیر ضربه مبارزات انقلابی در کشورهای تحت سلطه اش، خصوصاً ویتنام، قرار داشت و انقلاب چین نیز بر شورشگران و انقلابیون در ایالات متحده تاثیر نهاده بوددر شهرهای بزرگ آمریکا تضادهای طبقاتی میان سیاه با بورژوازی امپریالیستی و پایه های اجتماعیش حدت و شدتی فوق العاده یافته بود. بین محلات فقیر نشین سیاه با سایر نقاط شهر نیویورک، چیزی شبیه به خط مرزی وجود داشت . خط مرزی شاهد درگیری میان دسته های متشکل سفیدهای نژاد پرست و پلیس از یکطرف با گروه های بزرگ و متشکل جوانان سیاه بود . گروه های RAP از دل همین تشکلات شورشی سیاه شکل گرفت. در اینجا قسمتی از نخستین ترانه RAP اعتراضی که از معروفیتی بین المللی برخوردار گشته و "پیام" نام دارد را میخوانیم. این ترانه از آثار "گرند مستر فلش" و گروه "فوریوس فایو" است. این ترانه حکایت شرایط نابسامان طبقه های فقیر نشین جامعه است. دستم را بروی اسلحه ام میفشارم، چرا که قصد جانم را کرده اند مرا هل ندهید، دیگر جان به لبم رسیده می کوشم به سیم آخر نزنم اینجا درست مثل یک جنگل است و بعضی وقتها تعجب میکنم که چگونه می توان جان سالم بدر برد در همان سالهای نخستین شکل گیری رپ با دخالت قدرتمندان ، هدفهای سیاسی و اجتماعی گروه های سیاهپوست، دستخوش نوعی تحریف گردیده و در نتیجه به ابزاری در دست سیاستمداران و صیهیونیسم تبدیل شدند. در طول مدتیکه رپ شکل می گرفت ، عناوین مختلفی از این نوع موسیقی توسط موزیسین ها بوجود آمد که با پیوستن خوانندگان معروفی به این گروه موسیقی رپ طرفداران زیادی را به خود جلب و جذب نمود . آن رپ نسبت به گروههای دیگر طرفداران بیشتری دارد و جوانان علاقمند به موسیقی آن گوش میدهند و براساس مدلهایی که آنها به آنها القاء میشود ، لباس می پوشند و آرایشهای ظاهری رپ را برمیگزینند . شلوارهایی که پاچه گشاد آن بر روی زمین کشیده مشود ، مانتوهایی با آستین های بلند ، موهای روغن زده و چسبیده بر سر ، عینک های دودی با قالب فلزی ، خط ریش پایین تر از گوش پسران و روسریهای کوچک و معمولا سفید رنگ دختران ، ویژگی ظاهری گروه رپ است. ▪ برخی از گروههای زیر مجموعه رپ عبارتند از : ۱) ASE OF BASE :که در سبک موسیقی پاپ از سال ۱۹۸۸ در آمریکا و اروپا برنامه اجرا می کنند که اعضای این گروه چهار خواننده سیاهپوست هستند که عموما محور اشعارشان پیرامون عشق و روابط آزاد غیراخلاقی میباشد . ۲) NEW KIDS OF THE BLACK :که از سال ۱۹۸۷ برنامه اجرا میکنند ، آهنگهای آنها بسیار تند و با مضامینی درباره عشق و زندگی اجرا می شوند .خوانندگانی بنامهای کوئین و جیمی به همراه دو سیاه پوست دیگر که همگی هم جنس باز هستند عضو این گروه می باشند. موسیقی متال موسیقی متال دارای زیر مجموعه های زیادی است که برخی از آنان جز مهمترین گروههای شیطان پرست محسوب مشوند مانند هوی متال و بلک متال و…. ۳) Black Metal بلک متال در نروژ از زمانی پدید آمد که نئو وایکینگ های نروژ در جستجوی راه و وسیله ای برای نابود کردن مسیحیت در نروژ و بعد در تمام دنیا بودند و در این راه انسانهای بسیاری را کشتند و کلیساهای زیادی را آتش زدند و بلک متال را تا نهایت نواختند تاشاید خدای تاریک ها باز گردد . موسیقی که سخن از دنیای تاریک سرد و بیروح را بیان میکند سبکی مملو از خوشونت مرگ و کشتار ۴) DEATH METAL مرگ ، یگانه حقیقتی است که راه فراری از آن نیست . ایده مرگ در نزد شیطان پرستان به دو دسته بسیار عمده تقسیم می شوند . دسته اول کسانی که خودآگاهانه مرگ و ماندن در جهنم را ترجیح می دهند . دسته دوم کسانی که منکر مرگ می شوند و بر این گمانند که پرستش شیطان کفایت می کند تا او آنان را از چنگال مرگ رهائی بخشد و عمری جاودان نصب آنان گرداند . از این مکان دسته اول خطرناکترند زیرا آگاهانه به جنگی نامقدس در برابر خداوند روی می آورند . جنگی که می دانند در آخر به شعله های آتش ختم می شود . آنان گناه را زینت درونی انسان تصور می کنند . به مرحله ای می رسند که دیگر گناه برای زندگی آنان از آب و نان نیز ضروری تر می شود تا درجه ای که دیگر چیزی به جز گناه نمی بینند . گناه ، گناه ، گناه . به هر گناهی دست می زنند . ربا ، قتل ، دروغ ، تهمت ، دزدی ، شرب خمر ، هتاکی به مقدسات و مومنین ، اعمال منافی عفت تعداد زیاد دیگر سبک متال وجود دارد که هر کدام دارای خصوصیات خاص خود هستند اما وجه اشتراک بسیاری از آنان عبارت است از رواج خشونت و فحشابا توجه بدانچه ذکر شدکه بیانگر بخشی از فرهنگ غرب و در راس آن امریکا است آیا این سخن پرزیدنت بوش که:ارزشهای و موضوعات مورد علاقه آمریکا برای هر کسی و در هر جامعه ای درست و مفید است…! و آیا این سخن دیگر معنایی دارد که: اهداف آمریکا برقراری صلح ،تداوم آزادی و رسیدن به سعادت و خوشبختی است! ولی معنی این سخن توماس فردمن تحلیلگر سیاسی آمریکا که می گوید: جنگ با این دشمن(اسلام)با ارتش ممکن نیست بلکه باید در مدارس ،مساجد،و کلیسا ها و معابد به رویارویی با آن پرداخت و این راه جز با همکاری روحانیون ،کشیشان و راهبان نمی توان به پیروزی دست یافت. با تشکر فریبا kozaz18th January 2008, 01:01 PMها ها ها ها ....بازهم پست های من پاک شد بازهم میگم این مقاله چرند محض هستش . چرت و پرت گفتن کار چندان سختی نیست متاسفم mahtabi5th March 2008, 07:48 PMشيطانپرستي 2 خبرگزاري فارس: شايد گروهي از صاحبنظران در حوزه مسائل فرهنگي و اجتماعي اين تحليل را ارائه دهند كه بررسي و انتشار مطالب دربارة چهرههايي از اين دست به نوعي رواج دادن غيرمستقيم تفكرات و معضلات القايي ايشان به شمار ميآيد ، لكن با توجه به دادههاي موجود و آمارهاي به دست آمده از ابعاد فسادانگيز تحركات اين فرد ، چارهاي باقي نميماند ، جز پرداختن دقيق و علمي به ماهيت و عملكرد اين عنصر ضد فرهنگي غرب . کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند مقدمه همانطور كه در قسمت قبل " نحوه ورود و شكلگيري شيطانپرستي در ايران " وعده كردهبوديم تا مطلب ويژهاي را به " مرلين منسون " و نقش وي در گسترش اين پديده شوم در ايران اختصاص دهيم ، نوشتار پيشرو اختصاص به وي دارد و در اين رابطه تنظيم و تدوين شدهاست . شايد گروهي از صاحبنظران در حوزه مسائل فرهنگي و اجتماعي اين تحليل را ارائه دهند كه بررسي و انتشار مطالب دربارة چهرههايي از اين دست به نوعي رواج دادن غيرمستقيم تفكرات و معضلات القايي ايشان به شمار ميآيد ، لكن با توجه به دادههاي موجود و آمارهاي به دست آمده از ابعاد فسادانگيز تحركات اين فرد ، چارهاي باقي نميماند ، جز پرداختن دقيق و علمي به ماهيت و عملكرد اين عنصر ضد فرهنگي غرب .در هر حال مطالب تهيه شده ، اختصاص به مرلين منسون و جريانسازيهاي وي در جمع هوادارانش دارد . همچنين ميتوان مقاله حاضر را به عنوان " شيطانپرستي 2 " نيز ناميد . آشنايي با مرلين منسون 1. بيوگرافي " مرلين منسون " نام مستعار " برايان وارنر " متولد سال 1969 ميلادي از يك خانواده فقير و سطح پايين فرهنگي در منطقه كانتون اوهايو آمريكا ميباشد . وي دوران كودكي سختي را پشتسر گذاشته و همواره با آرزوهاي كوچك اما دستنيافتني اقتصادي و مالي و آنچه در برهه زماني موردنظر ، حداقلهاي يك زندگي را براي يك كودك و نوجوان در آمريكاي افسار گسيخته لازم ميساخت بزرگ شد . وارنر دوران كودكي پر از حسرت خود را به جواني ميرساند . در حالي كه گروهي نيز اظهار كردهاند وي مدتي را در يك مدرسه مذهبي مسيحي تحصيل كردهاست. برايان در سن 18سالگي ضمن نقل مكان به منطقه تامپاباي در فلوريدا به شغل روزنامهنگاري روي ميآورد . وارنر در طول اين مدت مطالب مختلفي را با قلمي ضعيف و سطحينگر در نقد اشعار موسيقيهاي مبتذل و سخيف " متال " و " راك " به رشته تحرير در ميآورد. گروهي از هواداران وي به غلط او را منتقد متاليكا معرفي ميكنند . اما آنچه با اطمينان درخصوص اين برهه زماني شيطانمدرن ميتوان اظهارنظر كرد، اين است كه سالهاي جواني برايان سالهاي آشنايي وي با فضاي مسموم گروههاي شيطانپرستي و اقمار آن نظير گروههاي متاليكا ، هيپي و... است . بديهي است از آن ساخت فاسد فرهنگي ، اگر انسانهايي به غير از برايان وارنر شكل بگيرند ، محل ترديد وجود خواهد داشت و اين هشداري است جدي به آينده تمامي كشورهايي كه در زمينه اقدام ديرهنگام مهندسي فرهنگي ، هنوز هيچ تحركي را صورت ندادهاند . در هر حال وي پس از آشنايي با اسكات ميچل گيتاريست فعال در برخي گروههاي كوچك و نه چندان حرفهاي راك ، گروه متاليكاي خود را تشكيل ميدهد . وي در اين سالها نام مرلين منسون را با تركيب نام دو نفر ديگر بر خود ميگذارد . نام مرلين را از بازيگر زن بنام هاليوودي " مرلين مانرو " كه شهرت به فساد و بازي در فيلمهاي غيراخلاقي داشت و از ظاهر زيبايي برخوردار بود و منسون را نيز از نام يك كشيش ناراضي فرقهگرايي مسيحي برميگزيند . وي با همكاري عناصر ديگري همچون " گجت گين " نوازنده باس ، " مادونا واين " ، نوازنده كيبورد و " اسپوكي كيدز " چند مجموعه موسيقي را ضبط و روانه بازار مينمايد . پس از انجام اقدامات جسورانه گروه منسون در انتخاب رنگبندي صحنه ، نوع اجرا ، گستاخي در استفاده از الفاظ ركيك و ترويج فحشا در آثار ايشان ، " ترنست رزنور " (يكي از فعالان گروه متاليكا در آمريكا) در سال 1993 زمينه تبادلنظر گروه منسون كه دچار تغييرات راديكالتري نيز شده بود را با مدير يك شركت فعال در حوزه موسيقي آمريكا بنام " تايتينگ ريكورد زليپل " را فراهم ميآورد . عناصر تازه وارد گروه و مدير شركت ياد شده زمينههاي گرايش بيشتر شيطانمدرن را به وحشيگري در صحنههاي اجرا و انجام اعمال خارقالعاده يك انسان سالم و داراي هويت انساني را فراهم ميآورند.منسون در اين سالها و به سرعت عصر توحش موسيقيايياش را پشت سر گذاشت و به ستاره مبتذل ، اما پرمخاطب رسانههاي آمريكايي بدل شد . اين اقدامات او را از جايگاه يك مطرب محلي در فلوريداي جنوبي خارج و از او چهرهاي ملي در آمريكا ساخت .در طول اين مدت نگرانيهاي برخي از اقشار اجتماعي از هنجارشكني وحشتزاي اين فرد ،زمينههاي مقاومتهاي داوطلبانه و لغو برخي از برنامههاي عمومي منسون را فراهم آورد . او در اين سالها آلبومهاي ضد مسيح (يا آنتي كريست)، هاليوود ، حيوانات مكانيكي و ... را منتشر كرد . ناگفته نماند كه حضور معنادار روزنامههاي آمريكايي در چهرهسازي اين عنصر نامطلوب فرهنگي نيز بيتاثير نبوده كه در جاي خود مورد بحث قرار خواهد گرفت. او در سال 1997 به يكي از خبرسازترين چهرههاي جهان بدل شد . اما آنچه بايد ذكر شود ، آن است كه محصول اين فعاليتها شهرت و ثروت بسيار زيادي است كه حداقل 5 نسل بعد از اين خواننده متاليكا را بيمه كردهاست و بسياري از آگاهان نامبرده را از سوپرميليونرها يا بهتر بگويم ميلياردرهاي جهان ميشناسند كه به كمك تسلط بر احساسات جوانان دورمانده از معنويت و به مدد كارهاي شنيع توانسته است ثروت كلاني را جذب حسابهاي بانكياش نمايد. سبك خاصي را نيز در ارائه آثار موسيقيايي به منسون نميتوان نسبت داد ،اگرچه همانطور كه اشاره شد پايه تمهاي آثار وي همان پايههاي برگرفته شده از موسيقي متال است . اما اگر ميخواهيم درك درستي از سبك موسيقي وي داشتهباشيم تداعي قارچهاي روييده بر ريشه درختان جنگلي و يا ساير انگلها ميتواند ترسيمگر منظور نگارنده از طرح موضوع باشد . عامل سودجويي در تبيين خطمشي منسون نقش ويژهاي را عهدهدار است و اما بايد يادآور شد كه از فعاليت وي سود سرشاري نصيب كمپانيهاي طرف قرارداد تبليغاتي با او كردهاست كه در زمينههاي مختلفي از جمله زيورآلات ، لباس و... فعاليت اقتصادي دارند . 2. عقايد هيچ عقيده ثابتي را نميتوان به منسون نسبت داد ، او مظهر لاقيدي و بيعقيدگي محض است و آنجا كه پاي عقيده به ميان كشيده ميشود آن عقيده به شيطان و بزرگي اين موجود رانده شدهاست . لكن از آنجا كه انسانهاي بيعقيده و مكاتب بيعقيده بايد در پي انجام اعمال خود به فلسفهبافي بپردازند تا مرموزتر و در نتيجه احساس نياز در جستجوي ايشان معمول داشتهشود ، او نيز فلسفهبافيهايي را طرح مينمايد . به عبارتي ديگر فلسفهبافي به كمك " مشتريداشتن " و ماندگاري مشتريان به كار او آمدهاست . وارد شدن در تونلي يا سالني كه با تصاوير هر چند بيربط تزيين شدهاست كمك ميكند تا مخاطبانش مدت بيشتري را در اين تونل يا سالن باقي بمانند و در نتيجه گزارش ميكنند كه " ما فلان ميزان مخاطب را داريم " . منسون اولين ديدگاهش در صدور عقايد يا فلسفهبافيها همين مورد است ، يعني نگاه داشتن بيشتر مشتريان در صف انتظار دريافت توليدات فكري جديد . در مرحله بعد القاي مفاسد فكري و عقيدتي در دستور كار وي قرار دارد كه در صدر آن همان بيعقيدگي است . بيعقيدگي كه در پلوراليسم يا نسبتگرايي نيز رخ مينمايد امروزه شاخصه زيربناي بسياري از مكاتب فكري است ، بد نيست در اينجا متذكر شويم كه منسون مصداق نسبيتگرايي در حوزه اخلاق است . در هر حال اين شيطانمدرن به نظر گروهي يك متاليكا و به نظر گروهي ديگر يك پانكيسم است . عمق سطحينگري منسون را ميتوان در القابي كه مردم به او نسبت داده اند جستجو كرد ، مانند " ديوانه پليد ، شيطانبزرگ ، ابلهرذل ، انسان سگصفت ، خبرساز ، پولدوست شهوتپرست ،، كشفنشده ، فرزند شيطان و مظهر شيطان . " اما برخي عقايد محوري اين شيطان دستآموز آمريكا به قرار ذيل است : 1. هر كس او را نميفهمد خودش دچار مشكل فكري است و كودن است . 2. هر كس برداشت بدي از آثار وي دارد ، خودش دچار رذايل اخلاقي است و براساس زاويه ديدش به كارهاي او نگاه ميكند . 3. تكثر در قرائتها و برداشتها (پلوراليسم) 4. اقتدار و قدرت وسيع شيطان از ديگر عقايد وي است . 5. منسون در جاي ديگر ميگويد من از خداي مردمي متنفرم كه از آن مردم تنفر دارم . 6. ضديت با مسيح نيز با توجه به گرايش كلي شيطانپرستان در عناد با دين مسيح در ساخت فكري بدون سازمان منسون جايگاه ويژهاي دارد 3. اشعار نگاه به متن اشعار منسون كه اغلب توسط وي سروده شدهاست نيز خالي از تاثير در شناسايي محورهاي القايي اين ستاره بيفروغ فرهنگ فاسد آمريكايي نيست كه در ادامه به برخي از آنان قيد ميشود . تجلي تفكرات (پوچگرايي) نيچه را ميتوان در اشعار منسون مشاهده كرد . 4. روش تبليغ خبر تكاندهندهاي از پارهكردن انجيل در اجراي كنسرت زنده منسون و پرتاب آن به سوي جمعيت در سراسر جهان منتشر شد . منسون انجيل را پاره كرده و خطاب به جمعيت با صداي سنگين و خشكيده فرياد زد : " اين است خداي شما . " باز خبر ميرسد و به زودي در تمامي سايتهاي خبري پخش ميشود كه او در هنگام برگزاري يكي ديگر از كنسرتهايش مدفوع را بر روي صحنه اجرا بلعيده و سپس مست و لايعقل به نعره كشيدنهاي مداوم ادامه دادهاست . اين اخبار عليرغم زشتي خيرهكنندهاش ، به سرعت در جهان گسترش مييابد ، طبيعي است كه در جامعه ويران آمريكايي انجام چنين اقداماتي صرفا تندرويهاي كودكانه يك جوان آمريكايي است كه در حال حاضر هم كه 37 سال سن دارد در وجودش ماندهاست . اخبار ياد شده به خاطر برخورداري از پارامترهاي خبري نظير شگفتانگيز بودن ، درگيري و ... به سرعت انتشار مييابد و از توليدكننده يا بهتر بگويم منبع شكلگيري چهرهسازي مينمايد . اين اقدامات در كنار تيمي كه مدام براي صاحبشان خبرسازي ميكنند ، مانند انتشار خبر مضروب ساختن محافظ وي كه به سرعت انتشار يافت ، كمك ميكند تا اين چهره بيفروغ همواره در صدر خبرسازترين چهرههاي ضدفرهنگي جهان قرار داشتهباشد . ناگفته نماند كه ترويج نمادها ، ساخت كليپها ، توزيع تصاوير متعدد در چهرههاي گوناگون از منسون نيز به نوبه خود نقش حائز اهميت در تبليغ عقايد و آثار وي دارد . مجموعا بايد اظهار داشت كه تبليغات عمدتا در اين برنامهريزيهاي گروه منسون قرار دارد و همه اقدامات با اهداف كوتاهمدت و بلندمدت تبليغاتي تبيين ميشود . 5. هواداران يكي ديگر از روشهايي كه به گسترش محدودة مخاطبان منسون كمك شايان توجهي كردهاست ،علاقه وافر وي و گروهش به ساختن گروههاي هوادارانست . منسون در بسياري از كشورها توانستهاست گروههاي مختلفي از جوانان را تحتتاثير فضاي عمومي رايج در آمريكا مبني بر داشتن حلقههاي هوادار براي خوانندگان مطرح نظير مايكل جكسون و ... را ايجاد نمايد . تغذيه اين گروهها با ترتيب دادن دكورهاي ويژه ـ ساخت كليپهاي پرهزينه و فوق فني و ... و به مدد انجام امورات خلاف اخلاق امكانپذير ميشود . ارائه آثار متناوب و بدون وقفههاي طولاني از ديگر عواملي است كه كمك ميكند اين خواننده متاليكاي با راك آميخته ، همواره گروههاي كوچك و بزرگ از هواداران را به خود اختصاص دهد . در بخشهاي بعدي به تفصيل درخصوص جريانهاي هواداري از منسون در ايران و چيستي رويكرد ايشان اشاره خواهيم كرد . همچنين نكته ديگري كه در جذب هواداران بيشتر به اين فرد كمك زيادي ميكند نمادها و علائمي است كه پس از مدتي به فرهنگ رايج در بين طرفدارانش بدل ميشود . به طور كلي بسياري از ويژگيهاي اسطوره شدن براي انسان تهي از معنويت ، در منسون شكل گرفت و با ن� سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 571]
صفحات پیشنهادی
موسیقی شیطانی
موسیقی شیطانی http://www.mobin-group.com/image/reg/images/2594AJMK0G_resize.jpg سال گذشته حدود "هشت ميليون دلار آمريكا" واريز شده است كه بين گروههاي ...
موسیقی شیطانی http://www.mobin-group.com/image/reg/images/2594AJMK0G_resize.jpg سال گذشته حدود "هشت ميليون دلار آمريكا" واريز شده است كه بين گروههاي ...
موسیقی شیطانی
View Full Version : موسیقی شیطانی mahtabi16th January 2008, 07:10 PMدر سال گذشته حدود "هشت میلیون دلار آمریکا" واریز شده است که بین گروههای شیطان پرست ...
View Full Version : موسیقی شیطانی mahtabi16th January 2008, 07:10 PMدر سال گذشته حدود "هشت میلیون دلار آمریکا" واریز شده است که بین گروههای شیطان پرست ...
از قوانین شیطانپرستی تا انواع موسیقی شیطانی
از قوانین شیطانپرستی تا انواع موسیقی شیطانی-کتاب - حمید کریمی در کتاب «جهان تاریک؛ نقدی بر فرقه شیطان پرستی» به این نکته اشاره دارد که برخی از جوانان و ...
از قوانین شیطانپرستی تا انواع موسیقی شیطانی-کتاب - حمید کریمی در کتاب «جهان تاریک؛ نقدی بر فرقه شیطان پرستی» به این نکته اشاره دارد که برخی از جوانان و ...
موسيقي و گروه هاي شيطاني
موسيقي و گروه هاي شيطاني نويسنده:يلدا نورشاهي در طي سالهاي اخير فرقه هاي بسياري ايده و مکتب انتخابي خود را جهت انحراف نسل جوان، تبليغ مي کنند. گروه شيطان ...
موسيقي و گروه هاي شيطاني نويسنده:يلدا نورشاهي در طي سالهاي اخير فرقه هاي بسياري ايده و مکتب انتخابي خود را جهت انحراف نسل جوان، تبليغ مي کنند. گروه شيطان ...
از موسیقی تا جادو ؛شیطان پرستی در ایران (3)
از موسیقی تا جادو ؛شیطان پرستی در ایران (3)-شیطانپرستی در ایران موضوعی است كه به ویژه در سالهای اخیر سخنان بسیاری درباره آن مطرح شده و اخبار زیادی از ...
از موسیقی تا جادو ؛شیطان پرستی در ایران (3)-شیطانپرستی در ایران موضوعی است كه به ویژه در سالهای اخیر سخنان بسیاری درباره آن مطرح شده و اخبار زیادی از ...
تقدیس خدای شیطانی درصنعت موسیقی
تقدیس خدای شیطانی درصنعت موسیقی-تقدیس خدای شیطانی در صنعت موسیقیبخش ارتباطات- بدون شک پست مدرنیسم در سالهای اخیر به مساله ای تبدیل شده که توجه ...
تقدیس خدای شیطانی درصنعت موسیقی-تقدیس خدای شیطانی در صنعت موسیقیبخش ارتباطات- بدون شک پست مدرنیسم در سالهای اخیر به مساله ای تبدیل شده که توجه ...
موسیقی شیطانی
16 ژانويه 2008 – موسیقی شیطانی نويسنده:مهدى حق وردى در دهه 1960م. شيطانپرستى توسط سرمايهداران يهود مورد حمايت قرار گرفت و چند گروه شيطانپرست در ...
16 ژانويه 2008 – موسیقی شیطانی نويسنده:مهدى حق وردى در دهه 1960م. شيطانپرستى توسط سرمايهداران يهود مورد حمايت قرار گرفت و چند گروه شيطانپرست در ...
ترویج شیطان پرستی در پوشش موسیقی
ترویج شیطان پرستی در پوشش موسیقی لازم به یاد آوری نیست که مروجان این فحاشی های ریتمیک، در حال حاضر در داخل کشور در حال فعالیت و حتی در حال تولید ...
ترویج شیطان پرستی در پوشش موسیقی لازم به یاد آوری نیست که مروجان این فحاشی های ریتمیک، در حال حاضر در داخل کشور در حال فعالیت و حتی در حال تولید ...
از موسیقی تا جادو ؛شیطان پرستی در ایران (1)
از موسیقی تا جادو ؛شیطان پرستی در ایران (1)-شیطانپرستی در ایران موضوعی است كه به ویژه در سالهای اخیر سخنان بسیاری درباره آن مطرح شده و اخبار زیادی از ...
از موسیقی تا جادو ؛شیطان پرستی در ایران (1)-شیطانپرستی در ایران موضوعی است كه به ویژه در سالهای اخیر سخنان بسیاری درباره آن مطرح شده و اخبار زیادی از ...
ترویج شیطان پرستی در پوشش موسیقی زیر زمینی
ترویج شیطان پرستی در پوشش موسیقی زیر زمینیبه زعم نظارت های ضعیف و غفلت برخی مسئولین، موسیقی های زیر زمینی مبتذل همچون موریانه در میان نوجوانان و جوانان ...
ترویج شیطان پرستی در پوشش موسیقی زیر زمینیبه زعم نظارت های ضعیف و غفلت برخی مسئولین، موسیقی های زیر زمینی مبتذل همچون موریانه در میان نوجوانان و جوانان ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها