کارلوس کیروش از داوری ایرانی به خروش آمد! پشت پرده عصبانیت سرمربی
به گزارش خبرگزاریهای ورزشی، کارلوس کیروش، سرمربی تیم ملی فوتبال، پس از تماشای ویدئویی جنجالی از صحنههای دیدار با قرقیزستان، به شدت از قضاوت حسن اکرمی، داور ایرانی این مسابقه انتقاد کرد و واکنش نشان داد.
ماجرا از چه قرار بود؟
کیروش در اظهاراتی تند گفت: «شواهد نشان میدهد که بازیکن ما توسط حریف نگه داشته شده و به جای حفظ روح فوتبال، به دلیل اعتراض، کارت زرد دریافت کردم. این موضوع باعث محرومیت من از حضور در مسابقه بعدی شد. شگفتآورتر این است که مقامات ارشد هم ایرادی به این قضاوت نمیبینند! اگر تأثیری نداشت، میتوانستند بازیکن را برگردانند و این خطا نبود. این به اصطلاح قانون جدید، ساخته ایران است. فراموش نکنیم که داوران، ایرانی بودند.»
چرا این موضوع اهمیت دارد؟
این اظهارات کیروش نشان میدهد که او به شدت از نحوه قضاوت داوران ایرانی در این مسابقه ناراضی است و معتقد است که این قضاوت به ضرر تیم او تمام شده است. همچنین، او به قانون جدیدی که به نظر میرسد توسط فدراسیون فوتبال ایران وضع شده، اشاره میکند و آن را عامل این تصمیمات بحثبرانگیز میداند.
واکنشها به این اتفاق
هنوز مشخص نیست که فدراسیون فوتبال ایران چه واکنشی به این اظهارات کیروش نشان خواهد داد. با این حال، این موضوع میتواند جنجالهای زیادی را در روزهای آینده به همراه داشته باشد و بار دیگر بحثها در مورد نحوه قضاوت داوران ایرانی را بر سر زبانها بیاندازد.


تغییر کاربری کانتینر