جنگندگی آبیپوشان در قلب اروپا؛ واترپلوی ایران برنز را در آغوش کشید!
تیم ملی واترپلوی ایران در یک تورنمنت تدارکاتی در اروپا خوش درخشید و موفق به کسب مقام سوم شد. در ادامه به جزئیات این رقابتها میپردازیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی، ملیپوشان واترپلوی کشورمان در جریان این رقابتهای تدارکاتی هفت مسابقه برگزار کردند. در نخستین دیدار، تیم پائوک سالونیکای یونان را با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ شکست دادند و در دومین مسابقه مقابل تیم باشگاهی بیوگراد صربستان با حساب ۱۳ بر ۱۰ پیروز شدند. در سومین و آخرین بازی نیز با نتیجه ۱۵ بر ۹ مقابل تیم ملی قزاقستان به کار خود پایان دادند و در رده سوم ایستادند.
جزئیات تورنمنت و حریفان ایران
تورنمنت فوتوگ اوپن از ۱۰ تا ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ در شهر نوویساد (۴۰ کیلومتری بلگراد) برگزار شد و ۶ تیم ملی و باشگاهی در آن حضور داشتند.
حضور در این رویداد تدارکاتی بخشی از برنامه آمادهسازی تیم ملی واترپلوی ایران برای مسابقات قهرمانی ورزشهای آبی آسیا است که مهرماه سال جاری در هند برگزار خواهد شد. این مسابقات از اهمیت بالایی برای تیم ملی کشورمان برخوردار است، چرا که میتواند سکوی پرتابی برای حضور قدرتمند در بازیهای آسیایی باشد.


تغییر کاربری کانتینر