تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
تعبیر خواب عروسي

اگر درخواب بيند كه عروسي خواست اما او را نديد و نامش ندانست، دليل كه زود بميرد. اگر بيند كه عروس به خانه آورد و با وي بخفت، دليل بزرگي بود. ابراهيم كرماني گويد: اگر درخواب عروسي را با چنگ و ناي بيند، دليل مصيبت است. 
جابرمغربي گويد: اگر زني بيند كه عروس شده او را پيش شوهر مي بردند، دليل است كه آخر او باشد. منوچهر مطيعي تهراني گويد: ديدن عروسي در خواب ها به هيچ وجه خوب نيست. تمام معبران عروسي را عزا دانسته اند و عروس را بلا و فتنه و آفت و مصيبت. تنها يک مورد بد نيست که عروس را به نام و مشخصات بشناسيد تازه در اين مورد هم ترديد فراوان وجود دارد و شرايطي است که توضيح آن وقت مي گيرد و بيشتر ايجاد ترديد مي کند. اگر کسي در خواب ببيند که داماد شده و نداند عروس کيست و چه ناميده مي شود به هيچ وجه خوب نيست چون معبران نوشته اند پايان عمر چنين کسي نزديک است. زن نيز اگر چنين خوابي ببيند و نداند داماد کيست و چه کسي شوهر کرده حکم همين است.


جهت پیدا کردن تعبیر خواب برروی یکی از حروف آغازین کلمه مورد نظر خود کلیک کنید



بازگشت به صفحه اول



این صفحه را در گوگل محبوب کنید

صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن