تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796873906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد گفتمان خیرین مشارکت کننده در حوزه اشتغال نیاز کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای: ایجاد گفتمان خیرین مشارکت کننده در حوزه اشتغال نیاز کشور است رشت - ایرنا - معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: ایجاد گفتمان خیرین مشارکت کننده در حوزه اشتغال، نیاز کشور است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "کوروش پرند" روز جمعه در همایش کارآفرینان برتر کشوری و گیلان با رویکرد توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در رشت با بیان اینکه امروز دیگر خیلی به خیرین در بخش مدرسه سازی نیاز نیست، افزود: باید به سمتی پیش رویم تا گفتمان های جدید در حوزه اشتغال در کشور و استان ها ایجاد شود.
وی با بیان اینکه همه ما بایستی برای اشتغال و رفع این مشکل در کشور تلاش کنیم، خاطر نشان کرد : فعالیت در زمینه اشتغال در کشور اهمیت دارد و کارآفرینان در این بخش از جایگاه بالایی برخوردارند.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ادامه به طراحی مدل جدید اشتغال با عنوان "آموزش، تولید، بازاریابی و فروش" اشاره و بیان کرد: این مدل هفته گذشته در شورای عالی اشتغال به تصویب رسید.
معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که در این مدل اشتغال مراحل قبل از تولید، تولید و بعد از تولید مورد توجه قرار گرفته، خاطرنشان کرد : مراحل این مدل به صورت سیستمی مود توجه است .
وی سازمان های مردم نهاد ، خیرین ، سرمایه گذاران و کارآفرینان را عوامل پشتیبان در این مدل نام برد و یادآور شد: آموزش فنی و حرفه ای ، صندوق مهر امام رضا، معاونت توسعه کارآفرینی ، زیر مجموعه های وزارت تعاون و ... به عنوان تسهیل کننده در این مدل اشتغال فعالیت می کنند.
پرند به طرح توانمندسازی روستایی و ارایه آموزش های مهارتی به روستاییان و عشایر نیز اشاره و تصریح کرد : این طرح در شورای عالی اشتغال مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد.
وی آموزش و توانمندسازی فارغ التحصیلان و دانشجویان با تاکید بر اشتغال پایدار را یکی دیگر از طرح های سازمان آموزش فنی و حرفه ای نام برد و اضافه کرد : این طرح را در کارگروه اشتغال ارایه خواهیم داد که امیدواریم اجرایی شود.
رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: کارآفرینان در کشور در ایجاد اشتغال نقش مهمی دارند.
"محمود شکری" با تاکید بر این مطلب که آموزش ها در کشور بایستی بر اساس نیاز جامعه باشد، افزود: ابتدا بایستی نیاز کشور را شناخت و بعد بر اساس نیاز آموزش ارایه داد.
وی با بیان اینکه آموزش ها بایستی کاربردی باشد، اظهار کرد: آموزش ها در دانشگاه ها نیز بایستی بر اساس نیاز کشور، کاربردی شود.
وی خاطرنشان کرد : کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی است که در حوزه کارآفرینی نقش خوبی ایفا کرد و برای کارآفرینی افراد تحت پوشش گام های موثری برداشت.
سرپرست آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان نیز در همایش کارآفرینان برتر کشور و گیلان با رویکرد توسعه کسب ، کار و اشتغال پایدار گفت : این همایش گامی موثر در برقراری ارتباط بین زنجیره کارآفرینان ملی و استانی است.
"رحیم عطائی پور" افزود: آموزش های فنی و حرفه ای به دلیل انعطاف پذیری نشات گرفته از خصیصه های بازار کار و اوضاع اقتصادی کشور و آموزش و ایجاد مهارت های لازم در افراد برای توانایی در احزار مشاغل نقش بسزایی دارند.
وی اظهار داشت : آموزش های فنی و حرفه ای مهارت های خاص مورد نیاز صنعت و مهارت های عمومی بازار کار را فراهم می سازد به همین دلیل برای شاغلانی که به دلیل تغییرات فناوری ، دچار کاهش کارایی می شوند ، امکان به روز شدن و تکمیل مهارت را فراهم می کند.
تمدید تفاهمنامه دو ساله بین مرکز تولید مرکز نوغانداری و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و برگزاری پانل های تخصصی از برنامه های این همایش بود.
در این همایش جمعی از کارآفرینان برتر استانی و کشوری حضور داشتند.ک/2
7286 / 695


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن