تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796891602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شهر قدس: برای معلولان باید اشتغال ایجاد شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار شهر قدس: برای معلولان باید اشتغال ایجاد شود تهران-ایرنا- فرماندار شهرستان قدس گفت: ایجاد بستر مناسب برای اشتغالزایی و کسب درآمد برای معلولان از وظایف دستگاهها و صنایع است.


به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار شهرستان قدس روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روزجهانی معلولان با اشاره به فعالیت مرکز خیریه نگهداری سالمندان و معلولان کامرانی در شهرستان قدس گفت: این مرکز به طور خصوصی اداره می شود و در حدود 500 معلول و سالمند را نگهداری می کند و سه مرکز نیز در شهرستان زیر نظر بهزیستی به نگهداری از معلولین می پردازد.
فردی با بیان دیگر اقدامات بهزیستی شهرستان قدس از معاینه تنبلی چشم توسط پایگاه های زیر نظر بهزیستی در شهرستان قدس خبر داد و گفت: در این شهرستان 32 هزار کودک بین سنین یک تا شش سال وجود دارد که تاکنون در حدود 47 درصد از آنها یعنی 15 هزار نفر، آزمایشات تنبلی چشم را انجام داده اند و معالجات لازم در صورت نیاز انجام شده و فقط 30 کودک ملزم به استفاده از عینک شدند.
فرماندار شهرستان قدس افزود: یکی از کارهایی که توسط اداره بهزیستی با کمک خیرین صورت گرفت خرید خانه برای زوجی بود که دارای دو فرزند نابینا بودند.
وی فراهم کردن بستر مناسب برای اشتغالزایی و کسب درآمد را برای معلولان از وظایف دستگاهها و صنایع بیان کرد و گفت: تامین نیازها و هزینه های زندگی معلولان لازم است اما چه بهتر که آنها را به گونه ای حمایت کنیم که بتوانند خودشان در تامین این هزینه ها بکوشند و از استعدادهای خود به نحو مطلوب بهره ببرند.
رییس اداره بهزیستی شهرستان قدس نیز در بخش دیگری از مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان گفت: ده درصد جمعیت دنیا معلول هستند و این رقم در ایران به 12 درصد، یعنی حدود شش میلیون نفر می رسد.
«احسان سبز گلین» افزود: در شهرستان قدس 9 هزار نفر تحت پوشش اداره بهزیستی با 3500 پرونده توانبخشی و اجتماعی قرار دارند.
سبزگلین با اشاره به سازمان بهزیستی به عنوان بزرگترین و تنهاترین سازمان در حال خدمت رسانی گفت: دست همه عزیزانی که می توانند ما را در راه یاری رساندن به این قشر از جامعه پشتیبانی کنند به گرمی می فشاریم.
وی با بیان کمبود اعتبار برای مددجویان به خصوص مددجویان توانبخشی گفت: در طول شش ماهه ابتدای سال جاری اداره بهزیستی شهرستان قدس 16 میلیارد ریال یارانه بابت نگهداری سالمندان و معلولان به مراکز نگهداری آنها در شهرستان پرداخت کرده است.
وی با بیان فعالیت پایگاه های ثابت طرح پیشگیری از تنبلی چشم نیز گفت: یکصد پایگاه از ابتدای آبان طرح پیشگیری از تنبلی چشم و غربالگری شنوایی سنجی را به مورد اجرا قرار دادند.
وی از همه شهروندان درخواست کرد کودکان یک تا شش ساله را برای انجام معاینات لازم به این پایگاهها آورده تا در صورت نیاز اقدامات بعدی برای آنها در زمان مناسب انجام شود و افزود: در صورت نیاز به کاشت حلزون اداره بهزیستی تا مبلغ 300 میلیون ریال هزینه درمان را می پردازد.
در مراسم روز جهانی معلولان از 32 معلول و جانباز فرهیخته و موفق در زمینه های علمی، هنری، ورزشی تقدیر شد و هدایایی نیز به آنها از سوی فرمانداری، اداره بهزیستی، شورای اسلامی شهرقدس و اداره صنعت، معدن و تجارت اهدا شد.
در بخش دیگری از مراسم گروه سرود ناشنوایان پرتو امید و گروه موسیقی سنتی طنین و یکی از مدجوویان جسمی حرکتی به اجرای برنامه های هنری پرداختند.
تهرام/5570//1348


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن