تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796882657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ایجاد پلی پروپیلن پتروشیمی خراسان در محاق


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: به دلیل مشخص نبودن معافیت مالیاتی، طرح ایجاد پلی پروپیلن پتروشیمی خراسان در محاق بجنورد - ایرنا - مدیر عامل مجتمع پتروشیمی خراسان، مستقر در بجنورد، گفت: مشخص نبودن برخورداری بجنورد از معافیت مالیاتی 10 ساله، ایجاد طرح پلی پروپیلن در این واحد بزرگ صنعتی را از سوی بخش خصوصی به محاق برده است.


به گزارش ایرنا، سیدحسن میرافضلی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: باوجود انجام مطالعات برای ایجاد این واحد به عنوان طرح پایین دستی پتروشیمی خراسان، این طرح تا زمان رفع ابهام مزبور عملیاتی نخواهد شد.
وی دلیل ابهام قانون بخشودگی مالیاتی شهرستان بجنورد را ناشی از آن دانست که در جایی شهرستان بجنورد به دلیل محرومیت از معافیت مالیاتی برخوردار دانسته شده ولی در تبصره دیگری در همین قانون بجنورد به دلیل مرکزیت استان نمی تواند از این امتیاز قانونی بهره بگیرد.
مدیرعامل مجتمع پتروشیمی خراسان گفت: عدم برخورداری این شهرستان از معافیت مالیاتی 10 ساله باعث شده تا سرمایه گذار حاضر به سرمایه گذاری 35 هزار میلیارد ریالی برای ایجاد واحد پلی پروپیلن در بجنورد نباشد.
به گفته وی سرمایه گذار برای سرمایه گذاری چند هزار میلیارد ریالی در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی و یا سایر شهرستان ها در انتظار مزیت های اقتصادی و معافیت های مالیاتی است.
میرافضلی مشخص نبودن قانون معافیت مالیاتی برای شهرستان بجنورد را باعث از دست رفتن این سرمایه گذاری صنعتی خواند که در صورت تحقق می تواند حداقل برای یک هزار و 500 نیروی بیکار در خراسان شمالی ایجاد اشتغال کند.
وی افزود: طرح مطالعاتی ایجاد پلی پروپیلن در مجتمع پتروشیمی خراسان در بجنورد در حال انجام است و بزودی این طرح به اتمام رسیده و آماده اجرا می شود.
مدیرعامل مجتمع پتروشیمی خراسان از مسوولان ملی و استانی خواست تا هر چه سریعتر تکلیف سرمایه گذاران را در برخورداری یا عدم برخورداری شهرستان بجنورد از معافیت مالیاتی مشخص کنند.
هیات دولت در سال 85 در نشستی در شهرستان بجنورد، خراسان شمالی را به عنوان استانی محروم اعلام کرده بود که هر گونه سرمایه گذاری صنعتی در این استان از سوی بخش خصوصی با معافیت مالیاتی 10 ساله حمایت می شود.
با وجود مصوبه دولت؛ سازمان امور مالیاتی اعلام کرده این بخشودگی مالیاتی شامل حال آن دسته از واحدهای صنعتی می شود که در 30 کیلومتری خارج از مرکز استان مستقر شوند و پتروشیمی خراسان با بجنورد 18 کیلومتر فاصله دارد.
مدیرعامل پتروشیمی خراسان گفت: استاندار و نمایندگان خراسان شمالی در مجلس به دنبال اخذ مجوز معافیت مالیاتی برای شهر بجنورد هستند تا بتوانند این طرح را در این منطقه اجرایی کنند.

*طلب یکهزار و 80 میلیارد ریالی پتروشیمی خراسان از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی
مدیرعامل پتروشیمی خراسان از طلب یکهزار و 80 میلیارد ریالی این واحد صنعتی از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بابت فروش کود اوره تولیدی خبر داد.
میرافضلی اظهار کرد: این شرکت خدماتی از حدود سه سال قبل تاکنون نتوانسته بدهی خود بابت دریافت کود اوره این پتروشیمی را بپردازد و ما مجبور به شکایت به دستگاه قضایی برای گرفتن مطالبات خود شده ایم.
وی اضافه کرد: این بدهی بابت پرداخت نشدن یارانه دولتی خرید کود اوره است و این شرکت را که خریدار اصلی تولیدات ما بوده طرف حساب خود می دانیم.
این مدیر صنعتی از پایین بودن قیمت فروش اوره به کشاورزان نیز انتقاد و اظهار کرد: اکنون سالانه 200 هزار تن از تولیدات 500 هزار تنی اوره مجتمع پتروشیمی خراسان به توزیع بین کشاورزان اختصاص می یابد و ما هر تن اوره را شش میلیون و 120 هزار ریال به دولت می فروشیم.
میرافضلی گفت: اگرچه دولت تدبیر و امید قیمت عرضه هر تن اوره به کشاورزان از سوی پتروشیمی ها را دو برابر کرده ولی ما همچنان انتظار افزایش این قیمت را داریم. ک/2
2712/626/ 607


06/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن