تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797507758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سربلندی ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سربلندی ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا است شهر قدس- ایرنا-امام جمعه شهرقدس گفت:عزت ،سربلندی و اقتدارایران اسلامی مدیون خون پاک شهدای گرانقدر و ایثارخانواده های معظم آنان است.


حجت السلام ˈ سید ابوالقاسم میراحمدی ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امنیت و اقتدار کشور عزیزمان با رشادت ها و از خود گذشتگی های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است که می بایست همیشه با تکریم و گرامیداشت شهدا و احترام به خانواده این عزیزان ادامه دهنده آرمانهای انقلاب باشیم.
وی ایثارگران ،جانبازان و خانواده های محترم شهدا را اسوه مقاومت و ایستادگی در مقابل توطئه های دشمنان دانست و افزود: مردم همیشه با قدردانی از این رشادت ها از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کرده اند.
وی با اشاره به روز 22 اسفند که به نام روز بزرگداشت شهدا نام گذاری شده است گفت:در این روز با گرامی داشت و تکریم شهدا و ایثارگران بار دیگر با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر تجدید میثاق می کنیم.
وی بیان داشت: در شرایطی حساس کنونی که دشمنان ایران اسلامی در تلاشند با بهره گیری از ابزارهای های مختلف ، زمینه های تهاجم فرهنگی علیه ملت ایران فراهم کنند ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که به واسطه زنده نگاه داشتن یاد شهدا میسر می شود می تواند این توطئه ها را همچون گذشته خنثی کند.
میر احمدی ادامه داد: وقایع هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی همواره می بایست برای همگان به ویژه نسل جوان بازگو شودتا با هوشیاری کامل بتوان در مقابل آسیب های فرهنگی دشمنان مصون ماند.
وی شهدای گرانقدر را الگویی عملی برای تمامی افراد جامعه و به خصوص نسل جدید دانست و گفت:امروز جوانان عزیز کشورمان با الگوپذیری از رشادتها و از خود گذشتگی های ایثارگران توانسته اند پله های پیشرفت و توسعه را یکی پس از دیگری طی کنند که به برکت همین انقلاب است.
امام جمعه شهر قدس خاطرنشان کرد:ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی همیشه با وفاداری به امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و احترام به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس نقشه های مختلف دشمنان را نقش برآب کرده اند.
وی والدین شهدا را گنجینه ها ی اصلی انقلاب دانست و تصریح کرد : این عزیزیان با صبر و استقامت درس مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان را به همه مردم آموخته اند.
22 اسفند ماه سالروزتاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است که با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1383 به نام روز بزرگداشت شهدا نام گرفت.
تهرام 564/5570
انتهای پیام /*




19/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن