تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797706465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزییات قتل‌ دومین‌ دانشجوی‌ دختر‌ ایرانی‌ در‌ خارج‌ از‌ کشور!+تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
جزییات قتل‌ دومین‌ دانشجوی‌ دختر‌ ایرانی‌ در‌ خارج‌ از‌ کشور!+تصویر پلیس ایتالیا پس از چند روز زوج هندی هم‌خانه این دانشجوی ایرانی را به اتهام قتل بازداشت کرده و آنها ابتدا مدعی‌ شدند هیچ ‌اطلاعی از سرنوشت مهتاب ندارند. اما در تحقیقات بعدی اعتراف کردند جسد او را از میلان به ونیز منتقل کرده‌اند.

مهتاب ساوجی، دومین دختر دانشجوی ایرانی است که در فاصله زمانی کوتاهی در خارج از کشور کشته شده است. این بار محل قتل میلان بوده و محل پیدا کردن جسد ونیز. آن هم در یکی از کانال های آبی ونیز.حالا پس از سه روز از پیدا شدن جسد مهتاب، دو همخانه هندی او دستگیر شده اند که به گفته پلیس مظنون به قتل هستند.
مهتاب 31 ساله بود و دو سال پیش برای تحصیل عازم میلان شد تا در رشته هنر و آکادمی بررا درس بخواند. اما ساعت 1:30 بامداد شنبه و پس از گزارش یک راننده تاکسی، جسدش در یک کانال آبی پیدا شد تا پایانی باشد بر زندگی او.البته پزشکی‌قانونی بعد از معاینه اولیه اعلام کرد که دو روز از مرگ مهتاب گذشته بوده و جسد حداقل چهارساعت هم روی آب شناور بوده چون زمان کشف جسد، در ریه مقتول آب وجود داشته است.«الساندرو جوليانو»، رييس پليس محلي ميلان به وب سايت «كوريره ميلان» گفته بود: «بررسي هاي اوليه نشان مي دهد ساعت 14روز دوشنبه گذشته مهتاب در آپارتمانش واقع در منطقه «لكو» به قتل رسيده و قاتل يا قاتلان قصد داشتند بعد از ارتكاب اين جنايت جسد قرباني شان را در درياچه بيندازند اما به دليل ازدحام جمعيت و ترس از برملاشدن اسرار اين جنايت جسد را با ترفندي خاص و با استفاده از قطار به منطقه «ليدو» ونيز منتقل كرده و در يك كانال آب انداخته اند.»
جزییات قتل‌ دومین‌ دانشجوی‌ دختر‌ ایرانی‌ در‌ خارج‌ از‌ کشور
پلیس ایتالیا پس از چند روز زوج هندی هم‌خانه این دانشجوی ایرانی را به اتهام قتل بازداشت کرده و آنها ابتدا مدعی‌ شدند هیچ ‌اطلاعی از سرنوشت مهتاب ندارند. اما در تحقیقات بعدی اعتراف کردند جسد او را از میلان به ونیز منتقل کرده‌اند.زوج هندی زمانی مجبور به اعتراف شدند که پلیس پی برد آنها یک شب قبل از حادثه با مهتاب مشاجره شدیدی داشتند و همسایه‌ها صدای داد و فریاد آنها را شنیده‌اند. آنها اعتراف کردند که جسد مهتاب را به ونیز منتقل کردند اما مدعی شدند در مرگ او نقشی نداشتند و مهتاب به‌دلایل نامعلومی فوت شده ‌است.
این زوج گفتند: «روزی که به خانه آمدیم جسد مهتاب را در اتاقش پیدا کردیم؛ چون خارجی بودیم، ترسیدیم پلیس حرفمان را باور نکند به همین خاطر جسد را داخل چمدانی گذاشتیم و می‌خواستیم به دریاچه بیندازیم اما چون جمعیت آنجا زیاد بود نتوانستیم و جسد را در کانال آب ‌انداختیم. بعد هم به میلان برگشتیم. قتل کار ما نیست.»وکیل متهمان که قصد دارد موکلانش را از قتل تبرئه کند، مدعی ‌شده مهتاب به‌دلیل مصرف زیاد الکل جان خود را از دست داده ‌است در حالی که پزشکی‌قانونی این ادعا را رد و علت مرگ مهتاب را خفگی عنوان کرده‌ است. مطابق این نظریه مهتاب ابتدا خفه و بعد جسدش به آب انداخته شده ‌است. تحقیقات پلیس نشان داد مهتاب دوروز قبل از حادثه تلفن همراهش را خاموش کرده‌ و در همان زمان با یکی از مقامات آکادمی محل تحصیلش مشاجره کرده  ‌است بنابراین پلیس در حال تحقیق در مورد همه مدارک موجود است. در حال حاضر هم‌خانه‌های مهتاب در بازداشت هستند و تحقیقات از آنها ادامه ‌دارد.تحقیقات پلیس نشان می دهد که مهتاب در دوسال گذشته که در آپارتمانی در میلان زندگی می‌کرد و فقط با عده‌ محدودی از دوستان خود رفت‌وآمد داشته و مورد مشکوکی هم در پرونده او دیده نشده است. خانواده مهتاب ساوجی پس از مرگ او از طریق دوستانش از این اتفاق با خبر شده اند و منتظر روشن شدن تحقیقات پلیس در زمینه قتل مهتاب هستند.
آفتاب

سه شنبه 15 بهمن 1392 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن