تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796742483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثروت واقعي بابک زنجانی زنجاني چقدر است/ پوتین خطاب به ملک عبدالله: شما زودتر از اسد می‌روید/ مرگ 8 میلیون ایرانی بر اثر قحطی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گزيده‌اي از اخبار روز فضاي مجازي؛
ثروت واقعي بابک زنجانی زنجاني" چقدر است/ پوتین خطاب به ملک عبدالله: شما زودتر از اسد می‌روید/ مرگ 8 میلیون ایرانی بر اثر قحطی
ثروت واقعي زنجاني چقدر است، دل مشغولی مهدی هاشمی برای حیات وحش، خوردن برگ کاکتوس در سوریه از فرط گرسنگی، احمد توکلی استعفا داد ، پوتین خطاب به ملک عبدالله: شما زودتر از اسد می‌روید، قوه قضاییه باید مشایی را دار می‌زد، مرگ 8 میلیون ایرانی بر اثر قحطی، مجبور به وزن کردن سرهای بریده بودیم، معشوقه رئیس‌جمهور فرانسه باردار است و ... از جمله اخبار جذاب بسته خبري امروزر چهارشنبه 25 دی است.
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌اي از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري هستيم كه رصد تمام اين اخبار براي مخاطبان در گرو صرف وقت بالايي است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ براي تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌اي از اخبار سياسي هر روز كه در فضاي مجازي منتشر مي‌شود را در قالب يك بسته خبري در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

دیدن این مکان عجیب را از دست ندهید

پارسینه منتشر کرد، محلی که در زمستان یک پارک است و در تابستان دریاچه‌ای به عمق 10متر.







اعتراض آمریکا به ادای احترام ظریف به مغنیه

"محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران، در سفر منطقه‌ای خود به لبنان بر مزار شهید "عماد مغنیه" از فرماندهان حزب‌الله لبنان که توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بود، حضور یافت.

به گزارش مهر، رویترز در همین رابطه از اعتراض آمریکا به اقدام وزیر خارجه ایران گزارش داده و می‌نویسد: "کیتلین هایدن" سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، با محکوم کردن اقدام ظریف مدعی شد: مغنیه عامل برخی اقدامات تروریستی بود که به کشته شدن شماری از شهروندان آمریکا انجامید.

"عماد فایز مغنیه" معروف به حاج رضوان در ۲۳ بهمن۱۳۸۶ در انفجاری تروریستی در دمشق پایتخت سوریه به شهادت رسید. آمریکا برای کشتن این فرمانده حزب‌الله پنج میلیون دلار جایزه تعیین کرده بود.

آمریکا، رژیم صهیونیستی را به هواپیمای "اوسپری" مجهز می‌کند

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الحیاة، وزارت دفاع آمریکا به کنگره این کشور پیش‌نویس قراردادی را ارائه داد که براساس آن واشنگتن شش هواپیمای نظامی نوع "وی 22 اوسپری" به رژیم صهیونیستی می‌دهد. این جنگنده‌ها ترکیبی از هواپیما و هلی‌کوپتر هستند و ارزش آنها به 1.3 میلیارد دلار می‌رسد.  کنگره 15 روز وقت دارد تا اعتراض خود را نسبت به آن اعلام کند در غیر این صورت قرارداد اجرایی می‌شود.







به گزارش ایسنا، پیشتر چاک هاگل، وزیر دفاع آمریکا در سفر خود به اراضی اشغالی اعلام کرده بود که اسرائیل را به موشک‌های رادارگریز و سامانه‌های هشدار سریع مجهز می‌کند. قرارداد جدیدی که قرار است آمریکا با اسرائیل امضا کند شامل فروش 16 موتور، سامانه هشداردهنده و برخی تجهیزات دیگر متعلق به هواپیماهای "وی22" است.

رژیم صهیونیستی اولین طرفی است که جنگنده‌های نوع " وی22" را در اختیار خواهد داشت.  هواپیماهای نوع "وی22" هواپیماهایی هستند که می‌توانند به صورت عمودی از زمین بلند شوند و آمیخته‌ای از طرح‌های هلی‌کوپتر و هواپیماست.

ثروت واقعي زنجاني چقدر است؟

ماجراي بابك زنجاني نه فقط براي مردم ايران و رسانه‌هاي وطني كه براي رسانه‌هاي خارج از كشور هم از اهميت بالايي برخوردار است و كمتر رسانه‌اي است كه به مرموزترين ميلياردر تاريخ ايران علاقه‌اي نداشته باشد. روزنامه انگلیسی زبان "نشنال" چاپ دبی در گزارش خود تحت عنوان "سقوط میلیاردر ایرانی که تحریم‌ها را دور می‌زد" به موضوع اتهامات و بازداشت بابک زنجانی پرداخته است که مهم‌ترين بخش‌هاي آن به شرح زير است.

به گزارش روز نو، بابک زنجانی ساعت مچی ۱۳۰ هزار درهمی ( رقمي معادل 105 ميليون تومان) دستش می‌کند، مرسدس بنز ۵۰۰ اس‌ال سیاه می‌راند ( در ايران اين مرسدس حدود 630 ميليون تومان قيمت دارد) و یک باشگاه فوتبال دارد. بابک زنجانی، یکی از پولدارترین تاجران ایرانی با ثروتی حدود ۱۴ میلیارد دلار، به ايران کمک کرده است تا تحریم‌ها به رهبری آمریکا علیه این کشور را دور بزند. اما روز ۳۰ دسامبر، رسانه‌های ایران گزارش دادند که او به اتهام فساد مالی به زندانی اوین منتقل شده است.

هفته گذشته بیژن زنگنه وزیر نفت ایران گفت که زنجانی هنوز بیش از ۲ میلیارد دلار از محل صادرات نفت در دولت قبلی بدهکار است. این تاجر قربانی برخورد با دولت محمود احمدی‌نژاد است حتی ایرانیان محافطه‌کار و تندرو هم که زمانی هوادار احمدی‌نژاد بودند، خود را به سرعت از زنجانی ۳۹ ساله دور می‌کنند. پس از شروع تحقیقات فساد مالی در ماه سپتامبر، آقای زنجانی به هفته‌نامه آسمان ایران گفت، از سال ۲۰۱۰ او با استفاده از شبکه‌ای متشکل از بیش از ۶۰ شرکت در دبی، ترکیه و مالزی میلیون‌ها بشکه نفت ایران را از طرف دولت فروخته است. وی گفت، این کار ۱۷.۵ میلیارد دلار درآمد داشته است.

امروز او رئیس گروه "سوری نت" است که شامل ۶۵ شرکت در ایران، ترکیه، امارات متحده عربی، مالزی و تاجیکستان است و صنایعی از قبیل لوازم آرایشی، غذا، نفت و هواپیمایی را در بر می‌گیرد. تصاویر فیسبوک آقای زنجانی بخش آرام‌تر او را نشان می‌هد که در حال نواختن ویولن، غذا خوردن با دوستان و موتورسواری است.

اوریانا فالاچی در کنار بنی‌صدر

تصویر زیر، اوریانا فالاچی خبرنگار ایتالیایی را در کنار ابوالحسن بنی‌صدر نشان می‌دهد.







دل مشغولی مهدی هاشمی برای "حیات وحش"!

"مهدی هاشمی"، فرزند آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، در آخرین استاتوس فیسبوکی خود از دغدغه‌های محیط زیستی و علاقه‌اش به موضوعات مربوط به حیات وحش سخن گفت.

به گزارش پیام نو، مهدی هاشمی در صفحه فیس بوک خود نوشت: "یکی از حوزه‌های مورد علاقه‌ام در زندگی شخصی مساله محیط زیست بوده تا جایی که بعید می‌دانم کسی در سال‌های دور پیگیر مسایلی نظیر سی ان جی باشد. حالا موضوع محیط زیست تخصصی‌تر شده و یکی از آنها حیات وحش است. نمی‌دانم این روزها چرا اینقدر یوزپلنگ کشته می‌شود؟"







پلیس سوئد از خودش شکایت کرد

اقدام پلیس پس از آن صورت گرفت که "پلیس بخش ارتباطات استان مرکزی سوئد"، به تلفن مردی که واقعا در شرایط خطرناکی قرارداشت، بی‌توجهی نشان داد. این مرد در حالی که خانه مادرش مورد سرقت قرار گرفته بود به پلیس زنگ زد، اما تلفن او جدی گرفته نشد. این حادثه با  قتل مادر او و آتش گرفتن خانه به پایان رسید. او خود نیز در نظر دارد که از بی‌توجهی پلیس به تماس و اظهارات خود شکایت کند.







به گزارش جام، در این رابطه محاکمه یک مرد بیست و هفت ساله به اتهام قتل و سرقت در جریان است. بنا بر مقررات سوئد، ادارات و مراکز مختلف دولتی وقتی که به اشتباه خود پی می‌برند، باید از خود شکایت کنند.

ضد‌ زن‌ها شرایط را اسفبارتر می‌کنند

"فائزه هاشمی" معاون پیشین بانوان در سازمان تربیت بدنی، در خصوص اظهارات نایب رییس کمیسیون ورزش مجلس در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک که مدعی شده بود، "فائزه هاشمی به دنبال یارگیری برای شرکت در این انتخابات  است"، اظهار داشت: حتی اگر یارگیری هم باشد چه اشکالی دارد؟ کسانی که در ورزش کشور سابقه‌ای دارند و در این حوزه کار کرده‌اند و فعالیت‌های مختلفی در این حوزه داشته‌اند باید در این مورد دغدغه داشته باشند که چه کسانی در مناصب مختلف ورزش قرار می‌گیرند.

وی در گفتگو با ایلنا، با اشارعه به اینکه در این مورد نیز ما دغدغه داریم که چه کسانی به کمیته ملی المپیک راه می‌یابند، گفت: دغدغه وجود دارد که این افراد سوابق خوبی داشته باشند و ایده‌هایی که بتواند به شکل‌گیری یک جریان فعال و روند مثبت کمک کند و بتواند ورزش کشور را پویا کند و بخصوص در حوزه ورزش بانوان بتواند فعالیت‌های مثبتی داشته باشد.

فائزه هاشمی در ادامه افزود: البته برای کاندیدا‌ها و کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند ایده و نظریه دارم. دلایلی دارم که این فرد باشد و آن فرد نباشد و این ایده‌ها و نظریات مبتنی بر سوابق و تجربه‌هاست. اگر در این مورد نیز کسی از من سوالی کرده نظراتم را گفته‌ام و باز هم خواهم گفت. این امر به معنی یارگیری نیست.

معاون پیشین بانوان در سازمان تربیت بدنی ادامه داد: آدم‌هایی که در حوزه المپیک قرار می‌گیرند باید حقوق زنان را رعایت کنند. باید مدیریت زنان را به رسمیت بشناسند. باید اهل تحول باشند تا بتوانند این شرایط اسفبار را تغییر دهند و جان تازه‌ای به مجموعه بدمند. کسانی که اهل تحول نیستند و ضد زن هستند، نمی‌تواند در این زمینه مثمر ثمر باشند و شرایط فعلی را اسفبار‌تر خواهند کرد.

گروه "عبدالله عزام": راه الماجد را ادامه می‌دهیم

گروه "عبدالله عزام" نزدیک به القاعده که قبل از این مسؤولیت حمله به سفارت ایران در بیروت را پذیرفته بود با صدور بیانیه ای از ادامه حملات علیه منافع ایران و حزب‌الله لبنان خبر داد.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، در این بیانیه آمده است: راه "ماجد الماجد" را در ضربه زدن به منافع ایران و حزب‌الله لبنان ادامه می‌دهیم. الماجد شخصا بر برنامه‌ریزی، اجرا و امور رسانه‌ای عملیات انفجار علیه سفارت ایران در بیروت نظارت داشت و در این بیانیه ضمن تایید مرگ ماجد الماجد، وی را فردی عاقل و حکیم و یک شهید و عملیات حمله به سفارت ایران در بیروت نیز غزوه توصیف شده است.







همچنین سرویس اطلاعاتی امنیتی ارتش لبنان متهم شده که تحت سیطره حزب‌الله لبنان است. گروه عبدالله عزام همچنین مقامات لبنانی را متهم کرده است با برداشتن تجهیزات تنفس مصنوعی از الماجد، وی را به قتل رسانده‌اند.

خوردن برگ کاکتوس در سوریه

اهالی اردوگاه یرموک در حومه دمشق از فرط گرسنگی به خوردن برگ گیاهان و از جمله کاکتوس روی آورده‌اند.







احمد توکلی استعفا داد

احمد توکلی نماینده مردم تهران از عضویت در کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس استعفا داد. قرار است در هفته آینده یک نفر از نمایندگان مجلس به عنوان جایگزین وی برای عضویت در کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی انتخاب شود.

به گزارش دانا، کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی دارای 15 عضو است که این اعضا مرداد ماه سال گذشته از بین 32 کاندیدای عضویت در این کمیسیون انتخاب شدند.

جعفر قادری، مسعود میرکاظمی، حمیدرضا فولادگر، الیاس نادران، ذوالانوار، هادی قوامی، غلامرضا تاج‌گردون، نادر قاضی‌پور، بهروز نعمتی، محمدرضا پورابراهیمی، رضا عبداللهی، اسماعیل جلیلی و غلامرضا نوری قزلچه دیگر اعضای این کمیسیون هستند.

طفره اولاند از رابطه پنهانیش با یک هنرپیشه

"فرانسو اولاند"، رئیس‌جمهوری فرانسه که برای سخنرانی درباره وضعیت اقتصاد کشورش در مقابل ده‌ها خبرنگار قرار گرفته بود، از پاسخگویی به هرگونه سوالی در ارتباط با اخبار منتشر شده درباره زندگی خصوصی‌اش طفره رفت. اولاند بدون اشاره مستقیم به اتهام‌هایی که در خصوص رابطه پنهانی او با یک هنرپیشه زن مطرح شده است، اعتراف کرد که "لحظات سختی" را در زندگی شخصی خود تجربه می‌کند.

به گزارش نواندیش، او در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره این اخبار گفت: "مسائل خصوصی افراد باید در محیطی خصوصی مطرح شوند، به نشانه احترام به افرادی که درگیر آن هستند. نه اینجا مکان مطرح کردن چنین مسائلی است و نه حالا زمان این کار. اولاند که با انتقادهایی نظیر بزرگ بودن و پرهزینه بودن بیش از حد دولت روبرو است وعده داد که در سه سال آینده پانصد میلیارد یورو از هزینه‌های دولتی را کاهش خواهد داد.

تجهیزات مخصوص خودروی ملکه انگلیس

جام نوشت: شرکت خودروی‌سازی "لندرور" خودرویی مخصوص ملکه انگلیس ساخته است که دارای بالاترین امکانات می‌باشد. این خوردرو که ظاهری معمولی دارد اما داخل آن پر از تجهیزات مخصوص از جمله وای فای و بلوتوث می‌باشد. سیستم نور این خودرو نیز با حالت‌های انسان کم و زیاد شده و می‌توان گفت که این خودرو از نظر امکانات چیزی از یک جت شخصی کم ندارد.

























نامه پوتین به ملک عبدالله: شما زودتر از اسد می‌روید

به گزارش خبرگزاری LHV، طی اعلام برخی منابع آگاه، پوتین در نامه‌ای که به "عبدالله" پادشاه عربستان نوشته است، تاکید کرده که انفجارهای تروریستیِ چند روز پیش در شهر ولوگراد با دخالت عربستان اتفاق افتاده است. پوتین به مقامات سعودی تذکر داده است که با دم شیر بازی نکنند. وی در نامه خود به عربستان هشدار داد و نوشت: " روسیه فعلی روسیه پوتین است نه روسیه بوریس یلتسین و یا حتی اتحاد شوروی گور باچف!!!"

به گزارش بولتن، گفتنی است پوتین در نامه خود آورده است: خون‌هایی که از شهروندان ما جاری شد، همچون سیل کشور شما را فرا خواهد گرفت و برای شما هیچ کشتی نجاتی باقی نمانده و بی‌شک سرنگونی خاندان آل سعود اولی‌تر از کناره‌گیری بشار اسد از قدرت است.

طبق اطلاعات رسیده، دیدار فرستاده ویژه پوتین با ملک عبد الله که پانزده دقیقه طول کشیده بود، شاهد تلاش‌های مذبوحانه پادشاه آل سعود برای تخفیف شدت خشم روس‌ها بود، زیرا که آنها تا به حال اینگونه مورد تهدید جدی و آن هم تا این سطح قرار نگرفته بودند.

نان حلال با دست‌های مصنوعی







انتصاب اولین فرمانده پلیس زن در كابل

وزیر کشور افغانستان برای نخستین بار در تاریخ این کشور، طی فرمانی یک افسر زن با ۲۵ سال سابقه کار را به فرماندهی پلیس منطقه یک کابل تعیین کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه تلگراف، مقام‌های رسمی اعلام کردند که "جمیله بیاض" که دارای درجه سرهنگی است، فرمانده پلیس مهم‌ترین منطقه کابل شده که بخشی تجاری بوده و محل استقرار ادارات مهم حکومتی است. این مقام‌ها ابراز امیدواری کرده‌اند که انتصاب بیاض، راه را برای به خدمت گرفتن زنان در سمت‌های بالا هموار کند. وی پیش از این در دفتر وزارت کشور در کابل فعالیت می‌کرد.







هم اکنون هزار و ۵۰۰ پلیس زن در افغانستان خدمت می‌کنند و سخنگوی وزارت کشور اعلام کرده است تعداد آن‌ها به ۱۰ هزار نفر خواهد رسید و زنان پلیس به پست‌های امنیتی بالاتری نیز منصوب خواهند شد.

پاکستان در آستانه میلاد حضرت محمد (ع)







عملیات بیت المقدس 2

















قوه قضاییه باید مشایی را دار می‌زد!

"عبدالرضا داوری" یکی از یاران وفادار "محمود احمدی‌نژاد" با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۰ احمدی‌نژاد از سیاست خارجی خلع‌ ید شده بود، اظهار داشت: اراده‌هایی که در بخش‌هایی از ارکان حاکمیت حضور داشتند، احمدی‌نژاد را از حاکمیت حذف و اخراج کردند و او دیگر هیچ نقشی در سیاست خارجی نداشت و برای اولین‌ بار در تاریخ انقلاب یک رئیس‌جمهور را منحرف خواندند. بعد از راهپیمایی ۹ دی و انزوای شدید اصلاح‌طلبان و هاشمی هسته اصلی اصولگرایان می‌خواستند قدرت را یکپارچه در دست بگیرند و تنها مزاحم آنها احمدی‌نژاد بود. حتی بنی‌صدر هم تا وقتی بر سر کار بود به او اتهامی نزدند. احمدی‌نژاد توی میدان مین کار را پیش برد.

این یار وفادار احمدی‌نژاد در گفتگو با قانون، با بیان اینکه در این مدت گذشته بار‌ها اتهاماتی را اعم از اعتقادی، اخلاقی و اقتصادی به مشایی زدند و اگر این اتهامات درست بود، قوه قضاییه باید وی را دار می‌زد! تصریح کرد: قطعا دولت احمدی‌نژاد مانند بقیه دولت‌ها خطا داشته و باید برخورد شود ولی نباید سیاه‌نمایی شود. در همین راستا باید اشاره کنم در زمان احمدی‌نژاد آنقدر مجلس را بزرگ کردند که امروز مجلس شده مسئله‌ای برای دولت و وزرا را به مجلس می‌کشند.

وی با تاکید بر اینکه از سال ۸۷ به بعد، ماه عسل احمدی‌نژاد تمام شد، گفت: به این دلیل که آنها فکر می‌کردند احمدی‌نژاد اصولگراست، در صورتی که او هیچ وقت اصولگرا نبوده است. باورهای وی با این افراد فرق می‌کرد. اصولگرایان مجبور بودند از احمدی‌نژاد حمایت کنند، چون نمی‌خواستند به هاشمی و موسوی رای بدهند. اصلی‌ترین مرزبندی احمدی‌نژاد با اصولگرایان روی کلمه مردم است. احمدی‌نژاد هیچ انگیزه و اراده‌ای برای بازگشت به حاکمیت ندارد. بعد از رد صلاحیت آقای مشایی، در جلسه‌ای به من گفتند باری از روی دوشم برداشته شد.

داوری با بیان اینکه احمدی‌نژاد اسفند ۹۱ در جلسه‌ای گفت اگر ما در عرصه نباشیم پیروز انتخابات جریان آقای هاشمی است و اصولگرایان فکر می‌کنند که رئیس‌جمهور می‌شوند، افزود: اصولگرایان خط و مشی مشخصی ندارند و تابع قدرتند و با قدرت خود را تنظیم می‌کنند و تنها تضاد استراتژیک در داخل ساختار جمهوری اسلامی مربوط به آقای احمدی‌نژاد و آقای هاشمی است و از سکولار‌ترین افراد تا هیاتی‌ها و حزب‌اللهی‌ها طرفدار احمدی‌نژاد هستند. البته بحث افرادی مانند منصور ارضی فرق می‌کند. اگر منصور ارضی پایگاه اجتماعی داشت هنگامی که سال ۷۶ از ناطق حمایت کرد ناطق را رئیس‌جمهور می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد، موسوی را دوست داشت و دارد و شخص احمدی‌نژاد دو بار برای آزادی موسوی اقدام کرد، خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد به شورای عالی امنیت ملی نامه زد و گفت که حصر موسوی به نفع کشور نیست. رابطه این دو با هم بسیار نزدیک بود و احمدی‌نژاد بار‌ها در دولت از نظرات مهندس موسوی استفاده کرد. حذف احمدی‌نژاد شکست‌های پیاپی اصولگرایان را در پی خواهد داشت؛ یعنی نه در مجلس و نه در ریاست‌جمهوری پیروز نخواهند بود.

مرگ 8 میلیون ایرانی بر اثر قحطی!

طبق اسناد آمریکایی، در سال 1914 جمعیت ایران 20 میلیون نفر بود که در سال 1919 به 11 میلیون نفر کاهش یافت. یعنی حدود 8 الی ده میلیون نفر از مردم ایران از گرسنگی و بیماری‌های ناشی از کمبود مواد غذایی و سوءتغذیه مردند. "دکترمحمد قلی مجد" نویسنده قحطی بزرگ و نسل‌کشی در ایران 1919-1917 می‌نویسد: در اسناد آمریکایی مدارک مستندی درباره این تراژدی بزرگ انسانی وجود دارد. 40 درصد از مردم ایران طی دو سه سال قلع‌ و‌ قمع و نابود شدند. تنها در سال 1956 بود که ایران توانست به جمعیت 20 میلیونی سال 1914 برسد.  

به گزارش بولتن، عجیب‌تر از همه نقش بریتانیا در این فاجعه است. قحطی بزرگ در زمانی اتفاق افتاد که سراسر ایران در اشغال نظامی انگلیسی‌ها بود ولی انگلیسی‌ها نه‌تنها هیچ کاری برای مبارزه با قحطی و کمک به مردم ایران نکردند، بلکه عملکرد آنها اوضاع را وخیم‌تر کرد و سبب مرگ میلیون‌ها نفر از ایرانیان شد.  درست در زمانی که مردم ایران به‌دلیل قحطی نابود می‌شدند، ارتش بریتانیا مشغول خرید مقادیر عظیمی غله و مواد غذایی از بازار ایران بود و با این کار خود هم افزایش شدید قیمت مواد غذایی را سبب می‌شد و هم مردم ایران را از این مواد محروم می‌کرد.

جالب‌تر اینکه انگلیسی‌ها مانع واردات مواد غذایی از آمریکا، هند و بین‌النهرین به ایران می‌شدند. به‌علاوه، در زمان چنین قحطی عظیمی، انگلیسی‌ها از پرداخت پول درآمدهای نفتی ایران استنکاف ورزیدند. چنین اقداماتی را قطعا باید جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت به‌شمار آورد.  هیچ تردیدی نیست که انگلیسی‌ها از قحطی و نسل‌کشی به‌عنوان وسیله‌ای برای سلطه بر ایران استفاده می‌کردند.

لباس جدید پلیس راهور نیروی انتظامی

لباسی که این هفته "سردار مومنی" رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در مصاحبه مطبوعاتی بر تن داشت حکایت از تغییر لباس رسمی پلیس راهور دارد که پاسخ سردار به سوال خبرنگاری در این خصوص مهر تاییدی بود بر آن .

به گزارش خبر نیوز، گفته می‌شود این لباس جدید که آراستگی و انضباط خاصی را تداعی می‌کند به ابتکار و پیگیری سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی برای استفاده در پلیس راهور توصیه شده است.







کودکانی که اشک شریعتمداری را درآوردند

اشک‌های "محمد شریعتمداری" در حاشیه بازدید از یک مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست در خوزستان













لحظه پيش از قطع سر با ساطور

عکس زير مربوط به غارت يک فروشگاه در نيجريه و حمله صاحب فروشگاه به مهاجمان براي جلوگيري از غارت آن است.







چتری برای برادران "خاتمی"

پیام نو نوشت: در این تصویر حجت‌الاسلام و المسلمین "سید محمد خاتمی" به همراه "سید محمدرضا خاتمی" زیر یک چتر دیده می‌شوند.







دانا/ دانش‌آموزان واقعی!




















ابراز ارادت عشایر به محسن رضایی

فارس نوشت، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه با سران عشایر استان خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد. در حاشیه این دیدار یکی از سران عشایر بوسه‌ای بر سر محسن رضایی که در این سفر رئیس‌جمهور را همراهی‌ می‌کرد، زد.







 روایت تکان‌دهنده اسیر آزاد شده داعش/  مجبور به وزن کردن سرهای بریده بودیم

"سیف ادلبی" فعال رسانه‌ای سوری است که بیش از یک ماه در الدانا (شمال غرب سوریه) اسیر نیروهای "داعش دولت اسلامی عراق و شام" بوده است و ترجیح داده از نامی مستعار استفاده کند، به الحیات گفته است که بر اثر حمله نیروهای ارتش آزاد 300 نفر از زندانیان داعش آزاد شدند و این در حالی است که پیشتر 70 نفر از آنان توسط این گروه تروریستی مخوف اعدام شده بودند.

به گزارش نواندیش، این شهروند سوری 38 ساله  که دانشجوی دانشگاه حلب بوده است، می‌افزاید: من جزو کسانی بودم که در راهپیمایی "ضد بشار اسد" روبروی مسجد آمنه محله سیف‌الدوله حلب شرکت کرده بودم. اکتبر 2011 روبروی مسجد اویس قرنی در منطقه صلاح‌الدین بازداشت شدم بعد از آزادی فعالیت‌های خود را ادامه دادم.  پدر من هم مهندس کارخانه سیمان است که با ارتش آزاد همکاری می‌کند.

الادلبی در مورد نحوه دستگیری خود گفته است که در نوامبر گذشته داعش به یک اغذیه فروشی در نزدیکی مرز ترکیه حمله کرد و 16 تن را کشت و عده‌ای را هم اسیر کرد که من جزو 4 اسیر زخمی آنان بودم که ترکش گلوله به سرم خورده بود. ما را دست بسته به بیمارستان اورینت بردند و اسارت ما از آنجا شروع شد. یکی از اعضای تونسی داعش بارها به زندان می‌آمد و چاقو را برگردنم می‌گذاشت و می‌گفت: "کافر! به زودی ذبح خواهی شد ."

این شهروند سوری با اشاره به اینکه بعدها 3 کرد و یک ارمنی هم به ما اضافه شدند، گفت: آن فرد تونسی "ابوالبرا" نام داشت و قاضی زندان بود. "ابوالولاء" و "ابویعقوب الحلبی" هم مسول بازاریابی بودند! به این معنا که روی ربوده‌شدگان قیمت می‌گذاشتند و خوب به خاطر دارم که برای آن هم بند ارمنی ما دویست هزار دلار درخواست کرده بودند و اگر کسی با درخواست آنان موافقت نمی‌کرد، زندانی را سر می‌بریدند. آنها مثل یک حیوان برخورد می‌کردند و ته مانده غذا را برای ما ریختند و بارها تاکید می‌کردند که شما نجس‌تر از آمریکایی‌هایی هستید که عراق را اشغال کردند".

سیف الدلبی ادامه داد: یک بار سر جوانی حدود چهل ساله را داخل اتاق ما انداختند و به ما گفتند که حدس بزنیم چقدر وزن دارد، ما از دیدن سر جداشده وحشت می‌کردیم اما مجبور بودیم به دستورشان گوش بدهیم و هر کدام حدسی بگوییم که چقدر وزن دارد، آنها به این کار ما می‌خندیدند و می‌گفتند که فردا سر دیگری را برای تخمین وزن می‌آورند.

وی می‌افزاید: هر چند روز ما مجبور بودیم در میان جسدهای متلاشی شده و سر بریده قدم بزنیم  و در جریان یکی ازاین تورها! سیاف یکی از اعضای داعش شمشیرش را روی گردن هم بند ارمنی من گذاشت و گفت که "گردن خوب و نرمی است بریدنش نباید سخت باشد" و از این طریق سعی می‌کرد که بیش از پیش ما را دچار تشویش روحی کند. این وضعیت ادامه داشت تا اینکه بعد از چند روز تشنگی و گرسنگی که نمی‌دانستیم دلیل آن چیست، متوجه شدیم که نیروهای داعش پس از درگیری با نیروهای ارتش آزاد مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند و ما را با خودروی حامل مواد منفجره تنها گذاشته‌اند اما خوشبخاتنه تله انفجاری آنها عمل نکرد و ما هم آزاد شدیم.

ژن ریاضی در دست چینی‌ها

یک مرکز تحقیقات ژنتیکی در چین ادعا کرده است که با شناسایی ژن ریاضی (maths gene) در افراد می‌تواند به والدین در انتخاب جنین‌های باهوش‌تر کمک کند.

به گزارش تدبیر24 به نقل از پایگاه خبری دیلی میل، موسسه ژنومیک پکن (B.G.I) که یکی از بزرگ‌ترین مرکز تحقیقات ژنتیکی در دنیا است، در حال نقشه‌برداری از ژن‌های افرادی است که در ریاضی از هوش و استعداد قابل توجهی برخوردارند. "استفان هسو" محقق این پژوهش در این مورد گفت: با وجود این که 50 تا 80 درصد از ضریب هوشی موروثی است اما دو یا سه کودک از هر 100 کودک به طور قابل توجهی باهوش‌تر از پدر و مادر خود هستند.

دانشمندان در حال تدارک آزمایش‌هایی هستند که افراد دارای ژن ریاضی را از سایر افراد جدا می‌کند. محققان امیدوارند با انجام این آزمایش‌ها آنچه را که موجب خاص بودن افراد باهوش می‌شوند، شناسایی کنند. این شرکت در حال حاضر، مجموعه ای شامل 2 هزار نمونه دی ان ای از افراد دارای ضریب هوشی بالا را در اختیار دارد.

واسطه ادعایی شاهزاده سعودی برای رابطه با ایران

فعال عربستانی که با انتشار مطالبی محرمانه از مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان، با نام "مجتهد" هواداران بسیاری را در توییتر به خود جذب کرده، ادعا کرد که مسئولان این کشور واسطه‌ای قدیمی را برای برقراری روابط با جمهوری اسلامی ایران استفاده خواهند کرد.

به گزارش مشرق به نقل از العالم، "مجتهد" در صفحه توییتر خود تأکید کرد: "بندر بن سلطان (رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی) از عدنان خاشقجی پیر و ماجراجو خواسته است تا به او در برقراری روابط با ایران کمک کند." "بندر به دنبال آن است که از تجارب قدیمی خاشقجی در دوران ایران – کنترا استفاده کند."

وی همچنین مدعی شد: "ایرانی‌ها به خاشقجی اطمینان دارند، و او را میانجی خوبی برای شرکتهای غربی که پس از لغو تحریم‌ها به سوی ایران رهسپار شده‌اند، می‌دانند." "بندر قصد دارد از این اعتماد ایرانی‌ها به خاشقجی بهره‌برداری کند، به ویژه آنکه او با برخی شخصیتهایی که در ایران حضور و تأثیری قوی دارند، روابطی خانوادگی و دوستانه دارد." مقامات رسمی و سران سعودی هنوز واکنشی در رد یا تأیید این ادعاهای مجتهد نشان نداده‌اند.

معشوقه رئیس‌جمهور فرانسه باردار است

یک وبلاگ‌نویس فرانسوی به نقل از منبعی که یکی از خبرنگاران شبکه خبری "M6" معرفی شده، مدعی شده است "ژولی گیه" 41 ساله، بازیگر و معشوقه فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری فرانسه چهار ماهه باردار است و انتظار دارد که در ماه ژوئن سال جاری میلادی فرزند خود از اولاند را در آغوش بگیرد.

به گزارش ایسنا، گفته شده که ژولی گیه چندین شب را با اولاند گذرانده و این اطلاعات از سوی یکی از خبرنگاران شبکه تلویزیونی "M6" تایید شده است.
از شب گذشته به دنبال پیام‌هایی که از سوی وبلاگ‌نویس فرانسوی موسوم به "Le Reel" در اینترنت منتشر شد، هیچ تاییدیه یا انکار رسمی در رابطه با ادعای بارداری ژولی گیه مطرح نشده است.







و این مساله زمانی گسترش یافت که "لوئیز منش"، نماینده سابق حزب محافظه‌کار انگلیس در پارلمان در سایت توییتر خود نوشت: وبلاگ‌نویس فرانسوی می‌گوید ژولی گیه چهار ماهه باردار است. از قرار معلوم والری تریروایلر دیگر بانوی اول فرانسه نیست. یکی از سخنگویان شبکه خبری "M6" نسبت به این شایعات ابراز بی‌اطلاعی کرد. سخنگوی کاخ الیزه نیز گفت که نسبت به چنین موضوعاتی اظهار نظر نمی‌کند.

اولاند نسبت به افشای رابطه‌اش با ژولی گیه ابراز عصبانیت کرده و اعلام کرد که از مجله "Closer" شکایت می‌کند.

مخالفت اکثر روزنامه‌های آمریکایی با طرح جدید/ جنگ را شروع نکنید

روزنامه  آمریکایی "هافینگتون پست" (huffingtonpost) در این‌باره نوشت: موضع بسیاری از اصلی‌ترین و معتبرترین روزنامه‌های آمریکا در هفته اخیر، مخالفت با لایحه افزایش تحریم علیه ایران بوده است. سردبیران بسیاری از روزنامه‌های معتبر و پرتیراژ در این هفته در خبرهای خود بیشتر به مخالفت جدی با لایحه بحث‌برانگیز افزایش تحریم علیه ایران پرداختند.
 
به گزارش جام نیوز، این لایحه که توسط برخی از سناتورهای آمریکایی حمایت می‌شد، خواستار افزایش تحریم‌ها علیه ایران بود. روزنامه "نیویورک تایمز" (nytimes) نیز در خبری به فشار سناتورهای آمریکایی اشاره کرده و نوشته است: این فشار می‌تواند موجب انحراف خطرناکی شود و می‌توان آن را توطئه و خرابکاری دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان علیه این توافقنامه هسته‌ای با ایران دانست و این امر می‌تواند منجر به جنگ هم شود.

 




روزنامه "واشنگتن پست" (washingtonpost) نیز در خصوص اقدام سناتورهای سنای آمریکا و تشنگی آنها در اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران با وجود توافق صورت گرفته در ژنو نوشت: تصویب لایحه افزایش تحریم‌ها علیه ایران، نیازمند غلبه بر حق  وتوی رئیس‌جمهور اوباما است که این موضوع دشواری خواهد بود. روزنامه‌های آمریکایی "لس‌آنجلس تایمز" (The Los Angeles Times) و "یو اس ای تودی" (usatoday) نیز نوشتند: تا زمانی که مذاکرات و توافقات هسته‌ای مسیر نهایی خود را طی نکرده است، اعمال تحریم‌های جدید کاری خطرناک است.
انتهای پیام/









تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن