تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797640885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال روزانه 05 / 10 / 1392


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فال روزانه 05 / 10 / 1392




فال روزانه 05 / 10 / 1392


فال روزانه متولدین فروردین

امروز تصور می کنید احساساتتان بسیار محدود شده اند اما باید بدانید خیلی هم برایتان خوب است. سعی کنید در همه شرایط با تواضع برخورد کنید و خیلی هم همه چیز را جدی نگیرید. هرچه رفتار منعطف تری داشته باشید، خودتان هم احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. سعی کنید احساسات خود را تحت کنترل داشته باشید و به جزئیات مسایل دقت نکنید. شما به خوبی می دانید رابطه عاشقانه چطور باید باشد و تقصیرهای خود را می توانید به خوبی درک کنید. به همین دلیل بهتر است امروز را کمی از همدیگر دور باشید تا اگر ناراحتی ای وجود دارد، از بین برود.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز یکی از بهترین روزها برای شما است. می توانید در بهترین حالت روحی باشید و در هر موقعیتی حرفی برای بیان دارید. ذات شما به گونه ای است که خیلی راحت با هر شرایطی جفت می شود. اما در مورد مسایل احساسی بسیار سخت‌گیر هستید و می خواهید بهترین توانایی های خود را نمایش دهید. امروز را در جمع دوستان باشید و با آنها خوش بگذرانید. امروز این فرصت را دارید  پیش از آنکه خیلی به عمق رابطه کنونی خود بروید، بهتر در مورد آن فکر کنید. البته یک مشکلی وجود دارد و آن این است که شما بر بدی ها و نکات منفی رفتارهای طرف مقابل بسیار تاکید دارید که خوب نیست. باید جانب تعادل را حفظ کنید.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز برایتان سخت است احساساتتان را تحت کنترل داشته باشید و بیشتر از هر زمان دیگری حالت دفاعی دارید. البته از این حالت به عنوان مزیت برای خود استفاده کنید. بهتر است در شرایطی که حس خوبی ندارید، بیرون بروید و هوای تازه تنفس کنید. نیروهای ماورایی امروز همه چیز را به نفع شما پیش خواهند برد. خیلی راحت می توانید پاسخ همه سوال های خود را بیابید. رابطه عاطفی شما امروز چندان جالب و دوست داشتنی نیست. امروز خیلی دوست دارید تنها باشید و خودتان مشکلات خود را برطرف یا نیازهای خود را برآورده کنید.


فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است زبانتان شما را در خطر بیندازد. بسیار مراقب حرف هایی که می زنید باشید. برخی از نظرات شما شاید درست نباشند و باعث ایجاد کینه در دل اطرافیان بشود و در نهایت به ضرر خودتان تمام خواهد شد. شاید آنها برای انتقام جویی از همان کلمات بر علیه شما استفاده کنند. امروز رسیدن به اهداف و داشتن نظم از جمله خواسته های اصلی شما هستند. امروز این فرصت را دارید تا در مورد رابطه عاشقانه خود مسایل بیشتری متوجه شوید. در نتیجه، مشکلات و ترس های بسیاری سراغ شما می آیند. به این صورت فکر کردن هیچ دردی را درمان نمی کند. هر دو باید کاملا واقع گرایانه به موضوع نگاه کنید و نیازهای طرف مقابل را به درستی بشناسید.   


فال روزانه متولدین مرداد

امروز شاید کمی سردرگم و حواس پرت باشید. رفتارهای دیگران باعث می شود تا گیج شوید. شما برای تحقق اهداف خود بسیار حساس هستید و کلید این امر را نظم و برنامه ریزی دقیق و درست می دانید. امروز دوستان شما در خدمتتان هستند تا در مشکلاتی که با آن روبه رو می شوید، دستتان را بگیرند. از اینکه از آنها کمک بگیرید شک به دل راه ندهید. هر چه رابطه عاشقانه شما گرم تر و صمیمی تر می شود، درک اینکه چرا نامزدتان روزهای اول این همه سرد بود را نمی توانید درک کنید. البته امروز بهتر است به طور موقت کمی از هم دور باشید. این دوری باعث می شود تا بیشتر قدر یکدیگر را بدانید.  


فال روزانه متولدین شهریور
کلید موفقیت امروز، ارتباط برقرار کردن با دیگران است. برای اینکه دیگران در مورد شما و افکارتان دچار اشتباه نشوند بهتر است قصد و نیت خود را برای آنها توضیح دهید. هر چه بیشتر شفاف سازی کنید، آینده بهتری خواهید داشت. شما امروز همچون قطعه گم شده پازلی هستید که برای انجام درست همه کارها، باید در جای درست قرار بگیرد. پلی که شما ساخته اید یکی از بهترین مرهم ها برای زخم های دیگران است. امروز تصور می کنید جست‌وجو برای یافتن شریک عاطفی بی فایده است. با خود تصور می کنید همه افرادی که ادعای علاقه دارند بالاخره یک روز شما را ترک خوهند کرد. این طرز فکر شما است و باعث شده تا بدترین دشمن خود باشید. در روزهای آینده کمی خوش‌بینانه تر به انسان های اطراف نگاه خواهید کرد و شاید با برخی از آنها بیرون هم بروید.

فال روزانه متولدین مهر

انرژی خود را برای انجام کارهای سازنده صرف کنید. تحقیق کنید و ببینید کجا می توانید ارتباط نزدیک با افراد مهم برقرار کنید. بین  پیشنهادهای سازنده و مفید و دروغ و چاپلوسی تفاوت بسیاری وجود دارد. سعی کنید هرگز در دام دومی گرفتار نشوید. مسایلی هستند که در حال حاضر مانع از پیشرفت شما شده اند. اما به خود و مهارت های خود ایمان داشته باشید و از تلاش دست برندارید. امروز برای اینکه نه شما نه نامزدتان نمی توانید عواطف خود را کنترل کنید و هرکس به راه خود می رود، احساس تاسف خواهید کرد. در این مواقع تصور می کنید زندگی بسیار سخت است و نمی توانید فردی را پیدا کنید که شما را به درستی درک کند. این حس های منفی کاملا موقتی هستند و خیلی زود برطرف خواهند شد.  


فال روزانه متولدین آبان
نیروهای محدودکننده امروز در مقابل شما قرار خواهند گرفت. اما خبر خوشحال کننده این است که شما می توانید از میان آنها راه فراری برای خود بیابید. بهتر است امروز تا حد توان احساسات خود را کنترل کنید و در ارتباط برقرار کردن با دیگران جانب احتیاط و تعادل را حفظ کنید. فرصت ها و موقعیت های بسیاری برای شما وجود دارند. باید آنها را کشف و از آنها استفاده کنید. امروز می توانید مشکلی که در رابطه عاشقانه خود پیدا کرده اید را برطرف کنید. شما خودتان هم می دانید کمی خشن و عصبی رفتار می کنید اما خیلی برایتان مهم نیست. اجازه ندهید این رفتار برای زمان طولانی ادامه پیدا کند.

فال روزانه متولدین آذر

کارهایی که از قبل برنامه ریزی شده اند به بهترین شکل ممکن پیش می روند. فقط باید بدانید رمز موفقیت شما ارتباط با دیگران است. شاید تصور کنید اگر کاری را به تنهایی انجام دهید، بهتر پیش خواهد رفت اما بدانید با کار گروهی و کمک دیگران بهتر از تنها انجام دادن می توانید آن را به انجام برسانید. امروز این حس را دارید که می خواهید همه تصویرهای ذهنی خود در مورد رابطه کنونی خود را از بین ببرید. نامزد کنونی شما از گرما و محبت شما بی نصیب است و اگر با هم زندگی می کنید، باید این کمبود رابرای او جبران کنید. در این صورت می توانید دوباره با هم عشق را تجربه کنید.


فال روزانه متولدین دی
روز بسیار عالی در پیش دارید. احساسات شما در بهترین و بالاترین حد خود قرار دارند. امروز باید خود را به جریان رویدادها بسپارید و احساسات و فکرهای منفی را از ذهن خود دور کنید. امروز این فرصت را دارید تا رابطه کنونی خود با دیگران را بهبود ببخشید و کمبودهای گذشته را جبران کنید. رابطه عاشقانه شما در این روزها سیر نزولی داشته است اما می توانید امید داشته باشید امروز همه چیز به سمت بهتر شدن پیش برود. خیلی مسایل امروز را جدی نگیرید. در طول روزهای آینده همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش خواهند رفت.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شاید بر تفکرات خود خیلی تمرکز کنید و این مساله باعث شود تا با احساسات و قلب خود دچار تضاد بشوید. ایده هایی به سر شما می زند که باید به آنها بها دهید. منظور این نیست حتما آنها رابرآورده و عملی کنید اما بی تفاوت نیز از کنارشان عبور نکنید. این ایده ها همچون سیب هستند، آنها را کال نچینید هر زمان که برسند شیرینی بیشتری خواهند داشت . آبدارتر هستند. امروز به هیچ عنوان فکر درستی نیست که بیرون بروید یا با فردی قرار ملاقات بگذارید. اگر می توانید بهانه جور کنید و برنامه ملاقات با نامزدتان را به روز دیگری  موکول کنید. البته مراقب باشید از دست شما ناراحت نشود.


فال روزانه متولدین اسفند

امروز بیش از هر زمان دیگری به فکر ارتباط برقرار کردن با دیگران هستید. هر زمان که دهان خود را باز می کنید، تعداد زیادی آدم مشتاق شنیدن حرف های شما هستند. هر چه بهتر و با قدرت بیشتر عقاید خود را توصیف کنید، همان قدر برایتان بهتر است. هر زمان بتوانید با تسلط در مورد ایده های خود صحبت کنید، افراد بیشتر و مهم تری را می توانید به دایره دوستان خود اضافه کنید. امروز این فرصت را دارید تا رابطه عاشقانه زیبایی با فرد دلخواه خود برقرار کنید. اما بهتر است خود را خیلی به دردسر نیندازید و در خانه با خود تنها باشید و قرار ملاقات را به روز دیگری موکول کنید.














تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن