تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796913507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كارخانه‌اي در نطق ميان دستور:كوتاه آمدن در برابر دشمن اشتباهي استراتژيك است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كارخانه‌اي در نطق ميان دستور:كوتاه آمدن در برابر دشمن اشتباهي استراتژيك است
نماينده همدان در مجلس گفت: هرگونه چشم امي و كوتاه آمدن در برابر دشمن در ميدان جنگ اشتباهي استراتژيك است.


به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، ابراهيم كارخانه‌اي نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي پيش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق ميان دستور خود در صحن علني اظهار داشت: شهيدان فريختگاني هستند كه چون ستارگاني درخشان بر فراز بام انقلاب اسلامي مي‌درخشند و خون و حماسه و ايثار و عرفان و قلم را به هم پيوند مي‌زنند تا عالي‌ترين تجلي عزت و كرات انساني را به نمايش بگذارند.

وي با اشاره به برنامه هسته‌اي ايران افزود: ادامه مذاكرات بدون لغو تحريم‌هاي جديد از سوي آمريكا و اروپا، ناديده گرفتن مواضع عزتمند جمهوري اسلامي ايران در عرصه معادلات سياسي بين‌المللي است كه وزير امور خارجه بايد پاسخگوي ملت بزرگ ايران در رعايت شأن و اقتدار جمهوري اسلامي ايران در عرصه مذاكرات ژنو باشد.

عضو كميسيون انرژي مجلس خاطرنشان كرد: اينكه رئيس جمهور آمريكا با صراحت اعلام مي‌دارد ظرف مدت 6 ماه به اطلاعات هسته‌اي ارزشمند جمهوري اسلامي ايران دست پيدا مي‌كنيم و اگر جمهوري اسلامي ايران زير بار خواسته‌هاي ما نرود تحريم‌ها تشديد و گزينه‌هاي ديگر نيز همچنان روي ميز است، خيالي باطل است كه سردمداران آمريكا از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي ايران در سر پرورانده‌اند.

كارخانه‌اي تصريح كرد: امروز در حالي اين سخنان سخيف را ابراز مي‌كنند كه جمهوري اسلامي ايران، قدرتمند‌تر از هميشه، قله‌هاي عزت و اقتدار را درنورديده و در اوج قدرت سياسي، دفاعي و نظامي از معادلات سياسي جهان مي‌درخشد.

وي ادامه داد: هيئت مذاكره كننده بايد بداند به نمايندگي از مردم به مذاكرات ادامه مي‌دهد كه 35 سال خواب راحت را از چشم استكبار جهاني ربوده و معادلات سياسي و نظامي آنها را در منطقه بر هم زده و به يك قدرت بين‌المللي و شكست‌ناپذير تبديل شده است.

نماينده همدان اضافه كرد: تجربه نشان داده است كه آمريكا و همپيمانان او جز زبان زور، قدرت و اقتدار را نمي‌فهند و هرگونه نرمش غير قهرمانانه در مقابل آنها جز آنكه موجبات زيادت طلبي آنها را فراهم كند، نتيجه‌ ديگري دربر ندارد.

وي گفت: تاكنون در هيچ جاي جهان شاهد نبوده‌ايم كه ملت‌هاي آزاده جهان پاي ميز مذاكره به حقوق مسلم خود دست يافته باشند، براي ملت‌هاي انقلابي جهان در برابر استكبار جهاني تنها يك راه وجود دارد و آن مقاومت و ايستادگي با نگاه به درون است كه رمز پيروزي و سرافرازي ايران اسلامي، حزب‌الله و ديگر قدرت‌هاي سربلند انقلاب اسلامي از منطقه بوده است.

كارخانه‌اي بيان داشت: همانگونه كه در جنگ نظامي بايد تمام امكانات در جهت مقابله با دشمن به كار گرفته شود و هرگونه چشم اميد و كوتاه آمدن در برابر دشمن در ميدان جنگ اشتباهي استراتژيك است، در جنگ اقتصادي نيز به كارگيري همه امكانات و نيروها براي ارتقاي قدرت توليد ساخت داخل با نگاه به درون يگانه راه مقابله با دشمن و بي اثر كردن تحريم‌هاست.

وي ضمن هشدار به تيم مذاكره كننده گفت: با توجه به اينكه آمريكا و اروپا حتي قبل از اجراي توافقنامه، مفاد آن را نقض كرده‌اند، بنابراين بي‌اعتمادي به بندهاي توافقنامه از هم اكنون پيداست، بر اين اساس تيم مذاكره‌كننده بايد از ارائه هرگونه اطلاعات ارزشمند هسته‌اي كه رئيس جمهور آمريكا براي دستيابي به آنها روز شماري مي‌كنند، اجتناب كنند و در همان ابتدا خطوط قرمز خود را پيگيري و در صورتي كه طرف‌هاي مقابل آن را نپذيرند، بدون آنكه خسارتي بر ملت ايران وارد شده باشد، بر حقوق قانون اين ملت سلحشور پافشاري كنند.

نماينده همدان با اشاره به خطوط قرمز هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان كرد: خطوطي كه ملت ايران بر آن پافشاري مي‌كند، خط قرمز ايران در مركز غني‌سازي شهيد احمدي روشن صرفا چرخش سانتريفيوژها نيست، بلكه چرخش آن تعداد از سانتريفيوژ است كه بتواند سوخت مورد نياز كشور را براي راكتورهاي تحقيقاتي و با نگاه به برنامه‌هاي مصوب تعيين كند.

وي تصريح كرد: 48 هزار سانتريفيوژ نسل يك در نطنز تنها قادر خواهد بود سالانه سوخت يك نيروگاه را تأمين كند، بر اين اساس تجديدنظر در راه‌اندازي و نصب سانتريفيوژهاي نسل 2 و 3 كه از قدرت غني‌سازي چند برابر برخوردارند، امري ضروري است.

نماينده همدان با بيان اينكه مسئله پروتكل الحاقي خط قرمز اصلي نظام جمهوري اسلامي ايران است، افزود: حفظ ساختارهاي غني‌سازي در تأسيسات هسته‌اي فردو براي غني‌سازي بالاي 5 درصد نياز كشور، امر واجبي است و تكميل و راه‌اندازي راكتور 40 مگاواتي به آب سنگين اراك كه نماد قدرت توليد ساخت داخل و نبوغ جوانان ايران است از خطوط اصلي قرمز راهبردي جمهوري اسلامي ايران است.

.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن