تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797914650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل ثبت احوال استان اردبيل:سامانه صدور كارت ملي هوشمند در اردبيل راه‌اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل ثبت احوال استان اردبيل:سامانه صدور كارت ملي هوشمند در اردبيل راه‌اندازي شد
مديركل ثبت احوال استان اردبيل گفت: سامانه صدور كارت ملي هوشمند در تمام شهرهاي استان اردبيل فعاليت خود را آغاز كرده و از اين پس هموطنان مي‌توانند اين كارت را به راحتي دريافت كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، عبدالله اميني عصر امروز در مراسم گراميداشت هفته ثبت احوال در اردبيل اظهار داشت: با راه‌اندازي ايستگاه صدور كارت ملي هوشمند در اكثر شهرها و بخش‌ها به ويژه چهار شهر پرجمعيت شاهرود، اصلاندوز، ارشق و جعفرآباد ما در تمامي مناطق استان عمليات صدور كارت ملي هوشمند را در دستور كار قرار داده و در اين زمينه اقدامات لازم را نيز انجام داديم.

وي با يادآوري اينكه از ابتداي امسال تاكنون بيش از سه هزار كارت هوشمند ملي نيز تحويل متقاضيان شده است، تصريح كرد: ما در زمينه صدور كارت ملي هوشمند با مشكلاتي روبه‌رو نيستيم و به زودي قرار است صدور اين كارت از طريق دفاتر پيشخوان دولتي نيز صورت بگيرد.

اميني در ادامه خاطر نشان كرد: دانش‌آموزاني كه 14 سال تمام داشته باشند از اين به بعد مي‌توانند كارت ملي هوشمند به جاي كارت ملي سابق دريافت كنند كه در اين زمينه هماهنگي‌هاي لازم با ايستگاه‌هاي صدور كارت انجام شده تا ارائه خدمات به شكل مطلوب صورت بگيرد.

اين مسئول در مورد آخرين وضعيت صدور شناسنامه مكانيزه اضافه كرد: در سال 90، 50 هزار جلد،‌ در سال گذشته 150 هزار جلد و امسال نيز بيش از 80 هزار جلد شناسنامه مكانيزه براي هموطنان در استان اردبيل صادر شده است.

وي بيان كرد: با صدور شناسنامه مكانيزه امكان دست‌كاري و سوءاستفاده در آن از بين رفته و يك اتقان واقعي را در امر شناسنامه‌ها و سند هويتي شاهد هستيم.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، مديركل ثبت احوال استان از آرشيو الكترونيكي صد درصد اسناد سجلي در اين استان خبر داد.

اميني در بخش ديگري از سخنان خود يادآور شد: آرشيو الكترونيكي اسناد سجلي در اين استان از شهرستان نير به عنوان پايلوت آغاز شد و در كمتر از دو سال با تلاش شبانه‌روزي، اين مهم در تمام شهرستان‌هاي استان اردبيل محقق شد.

وي ادامه داد: با تكميل اين طرح شهرونداني كه محل صدور شناسنامه آنها در يكي از شهرستان‌هاي استان اردبيل است، ديگر نياز به حضور در مراكز ثبت احوال استان نيستند و از هر كجاي كشور مي‌توانند كارهاي مربوط به اسناد هويتي خود را پيگيري كنند.

اميني آرشيو الكترونيكي اسناد را يكي از سه فعاليت مهم اين سازمان برشمرد و گفت: شناسنامه مكانيزه از ديگر فعاليت‌هايي است كه در اين استان پيگيري مي‌شود و هم اكنون صد درصد صدور شناسنامه در استان به صورت مكانيزه صورت مي‌گيرد.

وي با بيان اينكه شناسنامه‌هاي قبلي به لحاظ كيفي و كمي در حد قابل قبول نبود، افزود: در حال حاضر براي تمامي افراد متقاضي شناسنامه اعم از المثني، تعويض و ولادت در اين استان شناسنامه‌هاي مكانيزه كه قابل جعل نيست، صادر مي‌شود.

اميني صدور كارت هوشمند ملي را از ديگر اقدامات اين سازمان در راستاي دستيابي به دولت الكترونيك عنوان كرد و اظهار داشت: تمام شهرستان‌هاي استان مجهز به صدور كارت هوشمند ملي شده‌اند و در مركز استان نيز اين سند در سه ايستگاه صادر مي‌شود.

وي از صدور سه هزار كارت هوشمند ملي در اين استان خبر داد و تصريح كرد: مصوب شده كه براي افراد 15 سال نيز كه براي اولين بار كارت ملي دريافت مي‌كردند، كارت هوشمند ملي صادر شود

اين مسئول با بيان اينكه بستر دولت الكترونيك با توسعه كارت هوشمند ملي محقق مي‌شود، خاطر نشان كرد: با توسعه اين طرح در آينده امضا و نيز فعاليت‌هاي بانكي نيز به اين كارت اضافه مي‌شود كه مي‌تواند اقدام بسيار مناسبي براي شهروندان باشد.

انتهاي پيام/62004/ك40

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 592]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن