تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796915920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل بازرسي استان اصفهان در جلسه علني شوراي اسلامي شهر انجام شد: معرفي شهردار اصفهان به عنوان مدير موفق


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: مديركل بازرسي استان اصفهان در جلسه علني شوراي اسلامي شهر انجام شد: معرفي شهردار اصفهان به عنوان مدير موفق
شهردار اصفهان به عنوان مدير موفق معرفي شده و شهرداري اين كلان شهر از سوي ۶ ارگان در زمينه زمينه سلامت اداري برتر شناخته شده است. مديركل بازرسي استان اصفهان در جلسه علني شوراي اسلامي شهر انجام شد: معرفي شهردار اصفهان به عنوان مدير موفق


ايلنا: شهردار اصفهان به عنوان مدير موفق معرفي شده و شهرداري اين كلان شهر از سوي ۶ ارگان در زمينه زمينه سلامت اداري بر‌تر شناخته شده است.
به گزارش خبرگزاري ايلنا از اصفهان؛ مديركل بازرسي استان اصفهان در جلسه علني شوراي اسلامي شهر اصفهان با تاكيد بر اينكه اجراي صحيح قانون وظيفه اين سازمان است اظهارداشت: مايه افتخار شهر و استان است كه شهردار اصفهان به عنوان مدير موفق معرفي شده و شهرداري اين كلان شهر از سوي ۶ ارگان در زمينه سلامت اداري بر‌تر شناخته شده است.
رئيس منطقه ۶ سازمان بازرسي كل كشور گفت: اين سازمان بر طبق اصل ۱۷۴ قانون اساسي وظيفه بازرسي و نظارت بر حسن جريان امور جاري در كشور و كليه دستگاه‌هاي اداري، اجرايي و نظامي كشور را عهده دار است به طوري كه اين وظيفه در دو بعد نظارت و بازرسي اعمال مي‌شود.
حجت الاسلام موسوي‌نژاد با بيان اينكه سازمان بازرسي كل كشور آمادگي كامل دارد مددكار ويار منتخبان مردم يعني اعضاي شوراي شهر باشد اذعان داشت: اين سازمان نظارت عام و فراگير بر تمام سيستم اداري كشور ازجمله قوه مجريه، اداري، اجرايي، نيروي نظامي و انتظامي و ديگر قوا دارد به گونه‌اي كه چ‌تر نظارتي اين سازمان بسيار گسترده است.
مديركل بازرسي استان اصفهان اضافه كرد: سازمان بازرسي جمهوري اسلامي زير نظر قوه قضائيه است؛ چون اجراي عدالت و نظارت بر اجراي قانون برعهده قوه قضائيه است.
وي حاصل اين نظارت و بازرسي را حسن جريان امور در دستگاه‌ها دانست و اضافه كرد: همه مردم شايستگي اين را دارند كه در سيستم اجرايي كشور كارهاي آن‌ها به بهترين وجه انجام و به آن‌ها سرويس دهي شود و دغدغه‌اي از اين لحاظ نداشته باشند.: اين نظارت، فقط بر قوه مجريه نيست بلكه نظارت بر عملكرد كل كشور است و تنها جايي كه ما بر آن نظارت نداريم احكام دادگاه‌ها است كه نظارت بر آن‌ها را قانونگذار به عهده ديوان عالي كشور قرارداده است همچنين پس تمام ارگان‌ها و نهاد‌ها و نيروهاي مسلح اعم از اينكه داخل قوه مجريه باشند يا نباشند تحت نظارت سازمان بازرسي كل كشور قرار دارند.
وي نظارت سازمان بازرسي را قبل، حين و بعد از فرآيندهاي اجرايي دستگاه‌هاي دولتي دانست و تاكيد كرد: نظارت قبل از عمل در دستگاه‌هاي اجرايي باعث مي‌شود مجريان قانون در حين اجرا با مشكلات كمتري مواجه شوند و موانع فراروي آن‌ها قبل از ورود به موضوع پيش بيني و مرتفع شود.
حجت الاسلام موسوي‌نژاد با تاكيد بر اينكه قانون چه خوب و چه بد بايد اجرا شود ادامه داد: با توجه به اينكه بي‌قانوني هيچ حد و مرزي دارد لذا اگر بي‌قانوني رواج يابد نمي‌توان قانون را اجرا كرد بنابراين احترام به اين مهم لازم است.
وي افزود: اجراي صحيح قانون وظيفه سازمان بازرسي كل استان است اما برخي ناراحت مي‌شوند و مي‌گويند چرا مصلحت را بر قانون ترجيح نمي‌دهيد اين در حالي است مصلحت از سوي تشخيص مصلحت نظام انجام مي‌شود نه توسط سازمان بازرسي.
مديركل بازرسي استان اصفهان با بيان اين مطلب كه اين‌اي ماش اين سازمان نظارت بر احكام دادگاه‌ها را داشت تصريح كرد: اگر قانون اين اجازه را به اين سازمان داده بود بسياري از مشكلات موجود از سوي اين سازمان برطرف مي‌شد.
وي با تاكيد بر اينكه بدنه اصلي نظارت كننده در سازمان بازرسي متشكل از كار‌شناسان خبره‌اي است كه خود عمدتا سال‌هاي سال در ساير دستگاه‌ها مشغول خدمت بوده‌اند و سابقه كار اجرايي خوبي داشته و تجربه بالايي دارند. به علاوه مدارج علمي آن‌ها نيز در حد كار‌شناسي ارشد و دكترا مي‌باشد بيان كرد: بخش ديگر از نظارت ما بر دستگاه‌هاي مشمول بازرسي، نظارت حين عمل است. به اين معني كه بازرسيان ما در حين انجام فرآيندهاي اجرايي در دستگاه‌ها از آن‌ها بازرسي به عمل آورده و نتيجه اين نوع نظارت اين است كه به محض اينكه بخواهد انحرافي در مسير اجرايي قانون صورت گيرد تذكر به موقع سازمان بازرسي از وقوع تخلف و جرم جلوگيري خواهد كرد.
حجت الاسلام موسوي نژادخاطر نشان كرد: نتيجه اين اقدامات كمكي است كه سازمان بازرسي به مديران اجرايي كشور مي‌كند تا وظايفشان را به بهترين نحو انجام دهند و از وقوع هرگونه جرم و تخلف در ساختار سازماني خود جلوگيري كنند. وي اضافه كرد: مردم هر گونه گزارش يا شكايتيرا از طريق سامانه ملي رسيدگي به شكايات سازمان به نشاني http: \\Shekayat. Bazresi. ir يا شماره تلفن ۱۳۶ به سازمان بازرسي كل كشور منعكس مي‌كنند.
مديركل بازرسي استان اصفهان با بيان اينكه هر مديري كه مهم‌ترين خدمت و شايسته‌ترين خدمت را به مردم ارايه دهد مورد تقدير قرار خواهد گرفت و معرفي مي‌شود ياد آور شد: همانگونه كه يكي از شاخصه‌هاي بازرسي ما ميزان خدمت و رضايتمندي عمومي است كه در عملكرد هر مديري سنجيده مي‌شود لذا مايه افتخار است كه شهردار اصفهان به عنوان مدير موفق معرفي شده و شهرداري اين كلان شهر از سوي ۶ ارگان در زمينه زمينه سلامت اداري بر‌تر شناخته شده است.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن