تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797944283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم توديع و معارفه مديران و معاونين قديم و جديد مركز ملي مطالعات جهاني شدن


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: مراسم توديع و معارفه مديران و معاونين قديم و جديد مركز ملي مطالعات جهاني شدن


سرويس سياسي ـ اجتماعي: مراسم توديع و معارفه معاونين و مديران قديم و جديد مركز ملي مطالعات جهاني شدن رياست جمهوري روز گذشته در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اطلاعات، در اين مراسم دكتر عليرضا معيري رئيس مركز ملي مطالعات جهاني شدن با اشاره به ايام اربعين امام حسين(ع) گفت: در تاريخ كمتر سراغ داريم كه براي فردي كه به شهادت مي‌رسد پس از سال‌ها همچنان مراسم سوم و چهلم و سال گرفته شود ولي عشق به امام حسين(ع) آنچنان قوي است كه پس از قرن‌ها هنوز مراسم سالگرد و چهلم براي آن عزيز برگزار مي‌شود.

وي همچنين به راهپيمايي شيعيان به سوي كربلا براي شركت در مراسم اربعين حسيني اشاره كرد.

دكتر معيري در بخش ديگري از سخنانش به مدت زماني كه رياست مركز جهاني شدن را به عهده گرفته است اشاره كرد و گفت: در اين مدت در مركز با دو مشكل مواجه بوده‌ام. نخست مسائل رفاهي و پشتيباني كه به كمك دوستان رفع شد و مشكل دوم بخشنامه‌اي بود كه به دستور رئيس جمهوري براي كاهش كاركنان نهاد رياست جمهوري صادر شده بود.

وي افزود: پايان مأموريت برخي همكاران در اين مركز مشكلاتي را براي ما به وجود مي‌آورد، لذا به دنبال حل اين مسأله بوديم كه پس از رفت و آمدها و صحبت‌هاي زياد، متوجه شديم كه اين يك مشكل عمومي است و در دستگاه‌هاي ديگر هم وجوددارد.

وي افزود: با توجه به اين كه نمي‌توانستيم مأموريت همكاران را در مركز تمديد كنيم، تصميم گرفتيم از نيروهاي نهاد رياست جمهوري در مركز استفاده كنيم لذا اكثر پست‌هايي را كه به شكل مأموريت اداره مي‌شد، با پرسنل دائمي نهاد جايگزين كرديم.

رئيس مركز ملي مطالعات جهاني شدن از داريوش دانش‌آشتياني، معاون آموزشي و پژوهشي مركز، دكتر ولي تيموري، معاون بين‌الملل مركز، سعيد تيموري، معاون اجرايي، حبيبي، مشاور رئيس مركز، علي اصغري، مديركل دفتر ارتباطات و همكاري‌هاي بين‌الملل مركز و براتي، مسئول دفتر برنامه‌ريزي و فناوري اطلاعات به دليل تلاش‌ها و خدماتشان به مركز جهاني شدن تقدير و تشكر كرد.

معيري همچنين به معرفي مديران جديد اين نهاد پرداخت و گفت: با توجه به اين كه هنوز نتوانسته‌ايم فردي را براي جانشيني دكتر دانش آشتياني پيدا كنيم، لذا فعلاً خودم مسئوليت معاونت آموزش و پژوهش مركز را به عهده مي‌گيرم.

دكتر معيري در ادامه اين مراسم پس از تقدير و تشكر از زحمات دكتر ولي تيموري، معاون بين‌الملل مركز، محمود نادري، از كاركنان نهاد رياست جمهوري را به عنوان معاون جديد امور بين‌الملل مركز معرفي كرد و گفت: آقاي نادري داراي مدرك كارشناسي جغرافياي شهري، كارشناسي ارشد شهرسازي و همچنين كارشناسي ارشد روابط بين‌الملل و اكنون دانشجوي دوره دكتراي روابط بين‌الملل در دانشگاه علامه طباطبايي و كارمند رسمي نهاد رياست جمهوري است كه سوابق مديريتي در بخش‌هاي مختلف اين نهاد را دارد.

رئيس مركز جهاني شدن، عبدالحسين هوشمند را كه از كارمندان رسمي نهاد رياست جمهوري است به عنوان معاون اجرايي مركز معرفي كرد و گفت: رشته تحصيلي آقاي هوشمند علوم سياسي است كه مرتبط با كار مركز است. در ادامه اين مراسم آقايان دانيالي به عنوان قائم مقام مركز، شريفي به عنوان مديركل حوزه رياست، بهرام علي به عنوان مشاور رئيس، رضاپور به عنوان مديركل دفتر ارتباطات و همكاري‌هاي بين‌الملل و خانم طباطبايي به عنوان مديركل امور اجرايي همايش مركز معرفي شدند.

در ادامه اين مراسم دكتر معيري با اشاره به اين كه در معاونت آموزش و پژوهش هشت گروه داشتيم، گفت:‌اين هشت گروه را در سه گروه ادغام كرديم و با صدور احكامي، دكتر اسماعيل كاووسي به عنوان مدير گروه فرهنگ و ارتباطات، دكتر صادقي به عنوان مديرگروه مطالعات اقتصادي و اجتماعي و دكتر متقي به عنوان مدير گروه حقوق و سياست منصوب شدند.

در اين مراسم سيد محمود دعايي، سرپرست مؤسسه اطلاعات در سخناني با گراميداشت ياد مرحوم دكتر حسن حبيبي، گفت: يكي از افتخارات من ارادتي است كه به بنده پاك خدا، مرحوم دكتر حبيبي داشته‌ام.

وي افزود: در دوراني كه دكتر حبيبي در انزوايي كه خود پذيرفته بودند، قرار داشتند، سعي مي‌كردم بيشتر خدمت ايشان برسم و با كمك دوستان مشكلات ايشان را كم كنم.

وي تأكيد كرد: فقدان دكتر حبيبي براي من غم بزرگي بود، زيرا كه پشتوانه و عزيزي را از دست دادم.

دعايي گفت: من دكتر معيري را به لحاظ خصلت‌ها و ويژگي‌هاي شخصيتي شبيه آن عبد صالح خدا مي‌دانم.

وي با اشاره به سفرهاي متعددي كه از دوران رياست جمهوري مقام معظم رهبري تا پايان كار دولت آقاي خاتمي داشته است، گفت: در اين سفرها چهره‌هاي متفاوتي را مي‌ديدم و توانايي‌ها، تحمل و بردباري‌ها و نقش آنها را در اين سفرها مي‌ديدم. با آقاي معيري هم در آن سفرها آشنا شدم ايشان انسان بزرگي است كه سوابق اجرايي و ديپلماتيك خوبي دارد. لذا براي ارادتي كه به اين بزرگوار دارم، اينجا هستم.

وي با نام بردن از آقاي بهرام علي به عنوان عنصري مسئول در ايفاي مسئوليت و آقاي دانيالي كه از دوران نخست‌وزيري با فروتني در كنار ديگر عزيزان بوده است، به كاركنان مركز جهاني شدن توصيه كرد قدر آقاي معيري را بدانند.

آقاي افصح حسيني مديركل پشتيباني نهاد رياست جمهوري ديگر سخنران اين مراسم بود.

وي با بيان اين كه آقاي معيري گلچيني از همكاران نهاد رياست جمهوري را در اينجا جمع كرده‌اند، نادري را از بهترين نيروهاي نهاد خواند و ابراز اميدواري كرد كه وي منشاء خير و بركت براي مركز باشد.

افصح حسيني با بيان اين كه نبود اين همكاران مي‌تواند نهاد رياست جمهوري را با خلاء وجود آن‌ها مواجه كند، گفت: آقاي معيري در رأس اين مجموعه در كنار اين همكاران خوب حتماً به اهداف خود خواهند رسيد.

* سخنان مديران جديد

در ادامه مراسم چند تن از مديران جديد مركز سخناني بيان كردند.

بهرام علي، مشاور رئيس مركز جهاني شدن در سخناني با اشاره به سوابق خود كه از سال 58 در مسئوليت‌هاي مختلف قرار داشته است، گفت: در طول اين سال‌ها هميشه خدمت آقاي معيري مي‌رسيدم و افتخار مي‌كنم كه با ايشان همكاري كنم.

وي با بيان اين كه اواخر سال 84 بازنشسته شده است، گفت: آقاي معيري امر كردند كه در خدمتشان باشم. من هم قبول كردم و اميدوارم سعادت كمك داشته باشم.

محمود نادري، معاون بين‌الملل مركز مطالعات جهاني شدن هم در سخناني خطاب به دكتر معيري گفت: اميدوارم بتوانم پاسخ شايسته‌اي به اعتمادي كه به من داشته‌ايد، ارائه كنم.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به تعبير مك‌لوهان در دهه 1960 ميلادي از جهان به عنوان دهكده جهاني، گفت: شايد در آن زمان اين تعبير براي عموم قابل درك نبود، ولي امروز فرايند جهاني شدن را بهتر مي‌توانيم درك كنيم. جهاني شدن پديده‌اي است كه در همه ابعاد، عرصه‌ها و ساحت‌هاي زندگي ما ورود داشته و آن را تحت تأثير قرار داده است.

نادري با بيان اين كه برخي جوامع در فرايند جهاني شدن در مسير استحاله قرار مي‌گيرند و با اين روند منفعلانه برخورد مي‌كنند، گفت: قطعاً كشور ما بايد رويكردي فعالانه نسبت به اين پديده داشته باشد.

وي افزود: براي داشتن رويكرد سازنده با دنيا و گفتماني با عقلانيت و اعتدال اين مركز مي‌تواند مؤثر باشد.

معاون بين‌الملل مركز مطالعات جهاني شدن تصريح كرد: بايد با حفظ هويت تاريخي و ديني خود، توانايي‌هاي نظام و انقلاب اسلامي و ملت ايران را با همان گفتماني كه در آموزه‌هاي ديني ما از آن «به قول احسن» تعبير شده است به دنيا بشناسانيم.

هوشمند، معاون اجرايي مركز هم وظيفه اين معاونت را خدمت‌رساني به ديگر بخش‌ها ذكر و از رياست مركز تشكر كرد.

رضاپور، مديركل دفتر ارتباطات و همكاري‌هاي بين‌الملل مركز هم از حسن اعتماد دكتر معيري به خود تشكر و ابراز اميدواري كرد كه در خدمت دوستان و همكاران اين مركز بتواند رسالتي را كه به عهده دارد، به صورت كامل به انجام برساند.

خانم طباطبايي، مديركل امور اجرايي همايش‌ها در سخناني با يادي از خانم حبيبي، مشاور سابق امور بانوان رياست جمهوري، گفت: اندوخته دانش و تجربه‌اي كه دارم، از ايشان است. وي افزود: اميدوارم بتوانم از آنچه فرا گرفته‌ام استفاده كنم و اينجا هم بيشتر فراگيرم و همه را در خدمت اين سازمان قرار دهم.

در پايان اين مراسم به آقايان دانش‌آشتياني، ولي تيموري، سعيد تيموري، حبيبي، علي اصغري و براتي لوح تقدير اهدا شد.



شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن