تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796938856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مظاهري پس از دعوت نشدن به اردوي تيم ملي بوكس:قانون بايد براي همه يكسان باشد/ تابع تصميمات مسئولان فدراسيون هستم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مظاهري پس از دعوت نشدن به اردوي تيم ملي بوكس:قانون بايد براي همه يكسان باشد/ تابع تصميمات مسئولان فدراسيون هستم
كاپيتان تيم ملي بوكس گفت: اگر قرار است غايبان در اردوي تيم ملي حضور نداشته باشند بايد اين قانون براي همه يكسان باشد نه اينكه برخي‌ها را دعوت كنند و تفاوت ميان ديگران قائل شوند.


به گزارش خبرگزاري فارس، مسابقات بوكس قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي بوكس از روز شنبه هفته گذشته به ميزباني استان البرز و در سالن انقلاب آغاز پيگيري شد. در اين دوره از مسابقات 189 مشتزن از 31 استان حضور پيدا كرده‌ بودند. اين رقابت‌ها روز چهارشنبه به پايان رسيد و كادر فني اسامي نفرات دعوت شده به اردوي تيم ملي را اعلام كردند كه در ميان اسامي اعلام شده نامي از غايبان در مسابقات انتخابي وجود ندارد.

علي مظاهري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد دعوت نشدن به اردوي تيم ملي بوكس، اظهار داشت: با خبر شدم كه اسامي بوكسورهاي راه يافته به اردوي تيم ملي اعلام شده، اما غايبان در مسابقات قهرماني كشور به اردوي تيم ملي دعوت نشده‌اند. البته من از ناحيه كمر مصدوم بودم و نتوانستم در اين رقابت‌ها وارد رينگ شوم، اما به عنوان سرمربي تيم كرمانشاه در اين مسابقات حضور پيدا داشتم.

وي افزود: اگر قرار است غايبان در اردوي تيم ملي حضور نداشته باشند بايد اين قانون براي همه يكسان باشد نه اينكه برخي‌ها را دعوت كنند و تفاوت ميان ديگران قائل شوند. من يك بار گفتم باز هم مي‌گويم غيبت ملي‌پوشان در مسابقات قهرماني كشور در كيفيت انتخابي‌ها تأثير منفي گذاشته بود. اميدوارم كه غيبت با تجربه ها در تركيب تيم ملي در مسابقات بين المللي تأثيرگذار نباشد.

مظاهري در پاسخ به اين سؤال كه با اين حساب شما بازي‌هاي آسيايي اينچئون را از دست خواهيد داد يا خير؟ گفت: بنده تابع تصميم مسئولان فدراسيون هستم. اگر آنها به اين باور رسيده‌اند كه غايبان در مسابقات قهرماني كشور ديگر جايي در اردوي تيم ملي ندارند من هم حرفي ندارم، اما اي كاش مسئولان فدراسيون دلايل غيبت بوكسورها در مسابقات قهرماني كشور را هم جويا مي‌شدند.

وي در ادامه گفت: ما تا بازي‌هاي آسيايي اينچئون 10 ماه فرصت داريم و با توجه به اينكه جامعه ورزش از بوكس انتظار كسب مدال در مسابقات را دارند با نفراتي كه به اردوها راه يافته‌اند كار سختي پيش رو دارند.

مظاهري در ادامه خاطر نشان كرد: طي چند روز گذشته رئيس فدراسيون بوكس براي افتتاحيه خانه بوكس استان كرمانشاه حضور پيدا كرده بود، اما در آنجا نتوانستم در مورد اين موضوع با او صحبت كنم. ناطق نوري تنها در مورد اينكه تصميم گرفته شده نفرات غايب در مسابقات قهرماني كشور به اردوها دعوت نشوند صحبت كرد و ديگر هيچ حرفي نزد، حالا من هم اميدوارم مقصودي و كادر فني تيم ملي در پايان تصميم نهايي را بگيرند و اگر صلاح دانستند پس از گوش دادن صحبت‌هاي ما در مورد نفرات غايب تصميم بگيرند. اميدوارم هر تصميمي كه گرفته مي‌شود به سود تيم ملي باشد.

انتهاي پيام/م

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن