تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796739053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش تخصيص اعتبارات استان بوشهر در سال جاري/ مردم انتظارات بيشتري دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افزايش تخصيص اعتبارات استان بوشهر در سال جاري/ مردم انتظارات بيشتري دارند
بوشهر - خبرگزاري مهر: ميزان اعتبارات تخصيص يافته استان بوشهر در سال جاري به نسبت سال گذشته افزايش يافته است و همين افزايش اعتبارات، انتظارات مردم از مسئولان را نيز بيشتر كرده است و مردم انتظار دارند كه شاهد عمران و توسعه هر چه بيشتر استان باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، يكي از مهمترين عوامل توسعه هر استان و يا شهر و شهرستان، ميزان اعتباراتي است كه به آن استان اختصاص مي‌يابد كه ميزان جذب اين اعتبارات به تلاش مديران براي جذب و تعريف پروژه‌هاي مختلف و همچنين اجراي پروژه‌ها و تخصيص و نقدكردن اين اعتبارات دارد.

سال گذشته از نظر اعتبارات در تمام نقاط كشور شاهد مشكلات فراواني بوديم و ميزان تخصيص اعتبارات آنگونه نبود كه پاسخگوي پروژه هاي در دست اجرا باشد.

در استان بوشهر نيز اين موضوع وجود داشت و تنها 32 درصد اعتبارات استان بوشهر در سال گذشته تخصيص يافت كه اين موضوع بسياري از پروژه‌ها را كند كرد ولي با اين وجود كارهاي بسيار بزرگي نيز در سطح استان بوشهر انجام شد كه حاصل سخت‌كوشي و جديت مديران و كاركنان دستگاه‌هاي مختلف بود.

در سال جاري ميزان تخصيص اعتبارات استان بوشهر افزايش يافته است و در حالي كه چهار ماه تا پايان سال باقي است ولي ميزان اعتبارات تخصيص يافته نسبت به كل سال گذشته نيز بيشتر است.

اين ميزان افزايش اعتبارات تخصيص يافته به استان بوشهر انتظارات مردم استان را نيز بالا مي‌برد و مردم اميدوارند كه با اين ميزان افزايش اعتبارات، شاهد عمران و توسعه و آباداني هر چه بيشتر استان و تكميل پروژه هاي نيمه تمام و اجراي پروژه‌هاي جديد در نقاط مختلف استان باشند.

وضعيت اعتبارات استان بوشهر نسبت به سال گذشته بهتر است

فريدون حسنوند استاندار بوشهر شنبه شب در نشست با مسئولان استاندار بوشهر اظهار داشت: شرايط تخصيص اعتبارات در استان بوشهر به نسبت سال گذشته بهتر شده است و اين موضوع نشان مي‌دهد كه تحريم‌ها هيچ غلطي نكرده است.

وي با بيان اينكه در سال گذشته تا پايان سال تنها 32 درصد تخصيص اعتبارات را در استان بوشهر داشتيم، افزود: امسال تا همين الان بيش از اين ميزان تخصيص اعتبارات را داشته‌ايم.

استاندار بوشهر گفت: در دور اول تخصيص اعتبارات 55 ميليارد تومان تخصيص داديم و در دور دوم نيز 76 ميليارد تومان تخصيص يافت و چهار ميليارد تومان در سر جمع ملي استاني اختصاص يافت كه سرجمع آن 11 ميليارد تومان بود و سرجمع كل اعتبارات استان بوشهر 131 ميليارد تومان بود.

وي افزود: در دور دوم تخصيص‌ها، به شهرداري‌ها 15 ميليارد تومان، بخش بهداشت و درمان چهار ميليارد تومان، راه و شهرسازي هشت ميليارد تومان، نوسازي مدارس شش ميليارد تومان، بنياد مسكن شش ميليارد تومان و ورزش 3.5 ميليارد تومان اختصاص يافت.

حسنوند بيان داشت: همچنين به بخش برق 3.5 ميليارد تومان، آب و فاضلاب 3.5 ميليارد تومان، حوزه‌هاي علميه 1.2 ميليارد تومان، بنياد شهيد 1.2ميليارد تومان، آموزش و پرورش 1.2 ميليارد تومان و جهاد كشاورزي 2 ميليارد تومان اختصاص يافت.

اختصاص اعتبار به شهرداري‌ها به منظور آمادگي براي نوروز

وي ادامه داد: با توجه به اينكه چهار ماه تا تعطيلات نوروزي را پيش رو داريم، 45 تا 50 درصد اعتبارات مورد نياز شهرداري‌ها را اختصاص داديم تا شهرها را براي استقبال و ميزباني از مسافران نوروزي مهيا سازند.

استاندار بوشهر تاكيد كرد: اولويت را در استان بوشهر به ساخت و ساز داده‌ايم نه با تجهيزات؛ چرا كه تجهيزات را در يك ماه مانده به نوروز نيز مي‌توان تهيه كرد ولي ساخت و ساز و عمران و آباداني بايد روند شتابي به خود بگيرد.

وي از عمران شهري به عنوان يك اولويت در استان بوشهر ياد كرد و خاطرنشان ساخت: سيماي استان بوشهر بايد متحول شود و هيچ بهانه‌اي براي كندي در اجراي پروژه‌هاي استان وجود ندارد.

حسنوند از عمران روستايي به عنوان يك عامل بازدارنده در روند شتابان مهاجرت‌هاي روستاييان به شهرها نام برد و افزود: بايد امكانات در روستاها توسعه يابد و بنياد مسكن پروژه‌هاي لازم را اجرا كند و روستاهاي متعدد استان بوشهر بهسازي شوند.

وي مدسه‌سازي را به عنوان يك نياز اساسي استان بوشهر عنوان كرد و با اشاره به تلاش‌هاي صورت گرفته در اين زمينه، افزود: بهداشت و درمان نيز از اولويت‌هاي استان بوشهر بود كه پروژه‌هاي بزرگي طي سال كذشته و امسال انجام شد.

مديران براي جذب اعتبارات ملي تلاش كنند

استاندار بوشهر بيان داشت: موضوعات امنيتي نيز مد نظر بوده است كه ارگان‌هاي قضايي و اداره اطلاعات و بسيج و سپاه و نيروي انتظامي و . . . نيز اعتبارات لازم به خوبي تخصيص يافته است.

وي ادامه داد: در استان بوشهر بايد عمران و توسعه و ساخت و ساز در حال حركت باشد و هم با كيفيت و هم سرعت و هماهنگي براي پيشبرد كارها تلاش كنيم و اين موضوع هر روز بهتر از گذشته باشد.

حسنوند گفت: نبايد به اين فكر كنيم كه تا چند روز ديگر مسئوليت داريم و بايد تا لحظه‌اي كه در مسئوليت هستيم تلاش كنيم تا بتوانيم بهتر و بيشتر به مردم خدمت كنيم.

وي با بيان اينكه الان موقع گرفتن اعتبارات از مركز است، افزود: مديران استاني بايد با وزارت‌خانه‌ها و مسئولان ارتباط بيشتري داشته باشند و با سفرهاي متعدد به مركز اين اعتبارات را جذب كنند.

استاندار بوشهر بيان داشت: 85 درصد اعتبارات در وزارت‌خانه‌ها توزيع مي‌شود و تنها 15 درصد در استان تخصيص مي‌يابد و مديران بايد با اصرار اعتبارات را جذب كنند و نبايد مديران تنها دست خود را جلوي معاون برنامه‌ريزي دراز كنند.

131 ميليارد تومان اعتبارات دستگاه‌هاي اجرايي استان بوشهر تخصيص يافت

معاون برنامه‌ريزي استاندار بوشهر نيز با اشاره به اعتبارات تخصيص يافته در استان بوشهر در سال جاري، اظهار داشت: وضعيت اعتبارات استان بوشهر نسبت به سال گذشته بهتر شده است و در حالي كه پارسال در پايان سال به 32 درصد تخصيص رسيديم، امسال تا همين الان بيش از اين مقدار اختصاص يافته است.

رضا عوض‌پور به سفرهاي استاندار به شهرستان‌هاي مختلف استان اشاره كرد و بيان داشت: برخي از پروژه‌ها جاي تخصيص دارند كه به آنها اختصاص مي‌يابند ولي برخي از پروژه‌هاي جاي تخصيص ندارند و يا اعتبارات آنها تمام شده است.

وي تصريح كرد: در شوراي برنامه ريزي براي تخصيص اعتبارات نهايت تلاش خود را كرده ايم تا تعادل نسبي و عدالت در تخصيص‌ها رعايت شود حق هيچ استاني ضايع نشود.

معاون برنامه‌ريزي استاندار بوشهر اضافه كرد: در بحث پروژه‌هاي مصوب سفر مقام معظم رهبري به استان بوشهر نيز برخي پروژه‌ها هنوز انجام نشده است و طي شش ماهه امسال 30 ميليارد تومان اختصاص يافته است كه 100 درصد تخصيص يافته و به زودي نقدينگي انجام مي‌شود.

وي ادامه داد: برنامه داشتيم كه اين پروژه‌ها برخي در هفته بسيج و برخي در دهه فجر و تا حدود 80 درصد اين پروژه‌ها تا پايان امسال به بهره‌برداري برسد كه نقدينگي جذب و كارها در دست انجام است.

عوض‌پور با بيان اينكه بوشهر جزو پنج استان برتر كشور در انجام تعهدات اشتغال بوده است، افزود: در بحث اشتغال بيش از تعهدات استان، اشتغال زايي صورت گرفته است.

وي در ادامه تصريح كرد: بيش از 131 ميليارد تومان طي هشت ماه امسال اعتبارات دستگاه‌هاي اجرايي استان بوشهر تخصيص يافته است كه نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهي برخوردار بوده است.

افزايش ميزان اعتبارات تخصيص يافته مسئوليت مديران را بيشتر كرده است

معاون امور عمراني استاندار بوشهر با اشاره به افزايش ميزان اعتبارات تخصيص يافته در استان بوشهر، اظهار داشت: اين افزايش مسئوليت ما را نيز بيشتر مي‌كند و بايد تلاش كنيم تا كارهاي بيشتري را انجام دهيم.

شاپور رستمي اضافه كرد: پيگيري براي جذب اعتبارات استاني و ملي، نگاه ويژه به بخش عمران، كنترل و نظارت كافي بر نحوه هزينه كردن اعتبارات بايد مورد توجه مسئولان باشد.

وي تاكيد كرد: همه مسئولان بايد براي اجراي پروژه‌ها مانند سال گذشته و نيمه نخست امسال همه تلاش خود را به كار بگيرند چرا كه اين افزايش اعتبارت به مسئوليت ما افزوده است و بايد تلاش بيشتري صورت بگيرد.

معاون امور عمراني استاندار بوشهر تصريح كرد: دستگاه‌هاي اجراي در برآورد اعتبارات بايد به گونه‌اي عمل كنند كه پروژه‌ها با مشكل مواجه نشوند كه باعث خوابيدن پروژه‌ها و يا مشكل براي پيمانكار آنها باشد.

وي همچنين بر لزوم نظارت كامل بر ساخت و سازها تاكيد كرد و افزود: اعتبارات دهياري ها را در خصوص روشنايي معابر اختصاص مي‌دهيم.

كد خبر: 2181170

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳ - ۱۲:۴۸

يکشنبه 3 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن