تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797609176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يادداشت/«ماه عسل» به صاحبش رسيد/ «احسان عليخاني» و گام هايي بلند در سال 92


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: يادداشت/«ماه عسل» به صاحبش رسيد/ «احسان عليخاني» و گام هايي بلند در سال 92
«احسان عليخاني» امسال براي نهمين سال اجراي برنامه «ماه عسل» را بر عهده دارد و به نظر مي رسد برنامه سال 92 او بايد چندين گام از برنامه هاي قبلي اش جلوتر باشد.


خبرگزاري فارس- گروه راديو و تلويزيون: شنيدن خبر بازگشت برنامه «ماه عسل»؛ با اجراي مجري كه 8 سال اجراي آن را بر عهده داشته و توانسته در ميان گزينه هايي كه آمدند و رفتند در ذهن مخاطبان آن بماند خبر خوبي براي تلويزيوني است كه مخاطبان برنامه هايش رو به كاهش است.

مدت هاست تلويزيون از نبود يك برنامه گفتگو محور زنده رنج مي برد و تمام تكيه اين سازمان به توانايي هاي مجرياني چون محمدرضاشهيدي فرد، احسان عليخاني و تعداد ديگري كمتر از انگشتان يك دست است. مجريان ديگري هم كه مجال حضور پيدا كردند در اجرا و ارتباط با مخاطب آنقدر ضعيف عمل كردند كه نه تنها رسانه ها به نقد آن پرداختند كه روز به روز از تعداد مخاطبان برنامه هاي تلويزيوني كم شد.

بعد از حضور مجريان جوان و صاحب سبك و توليد برنامه هايي با مضامين اجتماعي و فرهنگي از ابتداي دهه 80 اين اميد را براي تلويزيون ايجاد كرد كه مخاطبانش روبه افزايش است. در چند روز گذشته نيز خبر اجراي مجدد احسان عليخاني مجري برنامه ماه عسل در حالي منتشر شد كه به نظر مي رسد مديران سازمان صدا و سيما به فكر افزايش مخاطبان و توليد برنامه هايي از جنس برنامه هاي ماه عسل افتاده اند.

يكي از دلايل اين بازگشت را شايد مي توان در اجراي نه چندان قوي مجرياني كه در اين سالها آمده اند و رفته اند جستجو كرد. اين بار عليخاني بعد از يكسال به صندلي معروف لهستاني اش دست پيدا كرده و اين نشان مي دهد نظرات بي شمار مخاطبان براي مسوولان سيما با اهميت به نظر رسيده است.

بدون شك عليخاني نيز نبايد به واسطه تقدير مخاطبان از او و جايزه اي كه سال گذشته از دستان رئيس صدا و سيما گرفت مغرور به برنامه سال 90 خود باشد. وي نيز مي داند با تكرار دستورالعمل هاي گذشته اش نمي تواند مخاطبان بي شمار خود را راضي نگه دارد چرا كه از ماه عسل عليخاني توقعي بيش از ساليان قبل آن مي رود. مجري ماه عسل مي داند كه بايد با برنامه هاي سابق خودش قياس كند و نه يك قدم كه چندقدم از آن جلوتر باشد.

مخاطباني كه انتظارشان براي برنامه اي كه اتاق فكر چندنفره سوژه هايش را كارشناسي ميكنند بي شك بيش از پيش خواهد بود. چه بهتر ميشود كه عليخاني بداند بايد چندنكته را رعايت كند. اينكه تعدد مهمان مهم نيست و آنچه مهم است كيفيت حضور و تنوع سوژه است بمانند ماه عسل سال 90. مهمانان كه از راه دور مي آمدند از پاوه تا اسفراين، بايد مجالي براي حرف زدن بيشتر از مجري پيدا كنند، پرسش و پاسخ پينگ پونگي كه برنامه را به تاك شوهاي استاندارد جهاني نزديك ميكند كاري است كه احسان عليخاني در آن به تبحر خاصي رسيده اما بهتر است شكل بازجويي به خود نگيرد و در آخر اينكه چه بهتر ميشود دقايق پاياني برنامه به دعا و نيايش سپري شود تا بار معنوي مخاطبان سنگين تر شود. اين گوي و اين ميدان آقاي عليخاني! شما با خودتان رقابت ميكنيد پس بهتر است اين بار از خودتان جلو بزنيد و بدانيد اين برنامه را مخاطبان با نام شما مي شناسند...

انتهاي پيام/

جمعه 7 تير 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2714]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن