تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797585594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشته شدن حميد اشرف رهبر چريك هاي فدايي خلق در درگيري با نيرو هاي شاه/ اسامي شهدا، مجروحين و غايبان سرشناس جلسه حزب جمهوري اسلامي در روز انفجار و ...


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: كشته شدن حميد اشرف رهبر چريك هاي فدايي خلق در درگيري با نيرو هاي شاه/ اسامي شهدا، مجروحين و غايبان سرشناس جلسه حزب جمهوري اسلامي در روز انفجار و ...
آرامش گفت كه تمام وزارتخانه هاي ايران و سازمان هاي اقتصادي، بازرگاني و عمراني تحت كنترل آمريكايي هاست...
عصر ايران- روزنامه هاي روز هشتم تير سال 60 بازتاب دهنده آخرين اخبار و اطلاعات از انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي بودند. اما در سال هاي پيش از انقلاب هم در چنين روزي اخبار كشته شدن اعضاي گروه هايي كه مبارزه مسلحانه با حكومت شاه را در دستور كار داشتند منتشر شده بود كه مهمترين آن ها كشته شدن حميد اشرف است. همچنين دستگيري يكي از دولتمردان شريف امامي در زمان دولت اميني به اتهام اقدام برضد امنيت هم از اخبار جالب اين روز بود.

احمد آرامش بازداشت شد

روزنامه اطلاعات 8 تير 40

نيروهاي امنيت، احمد آرامش وزير مشضاور كابينه اسبق ايران را به اتهام "اقدام بر ضد امنيت و ايجاد ناراحتي در ميان مردم به وسيله تبليغات" دستگير كردند.

روز دوشنبه آرامش در يك كنفرانس مطبوعاتي اظهار داشت كه دولت شريف امامي، نخست وزير سابق، كه وي نيز در آن عضويت داشت به علت تحركات دول خارجي سقوط كرد.

آرامش گفت: علت آنكه دولت شريف امامي را به بركناري مجبور ساختند، اين بود كه وي مي خواست ايران را بي طرف كند و از سنتو خارج شود.

آرامش گفت كه تمام وزارتخانه هاي ايران و سازمان هاي اقتصادي، بازرگاني و عمراني تحت كنترل آمريكايي هاست. آرامش كه سابقا مديرعامل سازمان برنامه بود گفت: روس ها به ايران در دوران دولت شريف امامي پيشنهاد كمك فني كرده بودند.

روس ها همچنين پيشنهاد كرده بودند كه به ايران براي استخراج نفت آن كمك كنند و صد در صد منافع را به ايرا ن واگذارند. آرامش از نظريه مبني بر همكاري نزديكتر ايران و شوروي دفاع كرد.

آقاي دكتر اميني نخست وزير در يك مصاحبه سه دقيقه اي راجع به بازداشت آرامش به خبرنگار ما گفت: آرامش را هم مثل آزموده تنها به دليل اظهاراتي كه كرده است، توقيف كرديم. يك بار ديگر هم گفته بوديم گفته بودم كه هركس ايجاد تشنج كند و آرامش كشور را بر هم بزند تحت تعقيب قرار مي گيرد.

راجع به توقيف آقاي آرامش مخصوصا بايد معلوم شود كه اظهارات اين شخص راجع به دولت سابق تا چه حد صحيح است و به اين جهت لازم دانسته شد كه اين موضوع رسيدگي شود. آقاي نخست وزير در پايان گفت : رسيدگي به اين موضوع از طريق دادگستري صورت خواهد گرفت.

چهار زن و مرد خرابكار كشته شدند

روزنامه اطلاعات 8 تير 54

مامورين شهرباني در پي گيري به منظور دستگيري چند نفر از افراد خرابكار و تروريست، مخفيگاه چهار نفر از عناصر خرابكار را كه عبارت از سه مرد و يك زن بودند در منطقه اي واقع در قزيه دولت آباد كرج كشف و بامداد ديروز به منظور دستگيري آن ها مبادرت به محاصره محل اختفاي آن ها نمودند. در اثر تيراندازي تروريست ها از داخل مخفيگاه، يك نفر از مامورين به نام علي اصغر افشار به درجه شهادت نايل و در نتيجه ساير مامورين ناگزير شدند كه به طرف خرابكاران تيراندازي نمايند.

در اثر تيراندازي مامورين سه نفر خرابكار مرد كشته شدند و خرابكار زن هنگامي كه قصد داشت به طرف مامورين نارنجك پرتاب كند نارنجك در دست او منفجر و كشته شد. هويت زن خرابكار نزهت السادات روحي آهنگران مي باشد كه چهارسال قبل مدتي زندان و سپس مرخص شده بود.

يكي از سه خرابكار مرد، مارتيك قازاريان نام دارد كه به اتفاق نزهت السادات روحي آهنگران، در چند خرابكاري دخالت داشته و شخصي به نام ابراهيم انوشيروان پور ، مهندس شركت نفت را در اواخر ارديبهشت ماه سال جاري در تهران به قتل رسانده بود. هويت دو نفر كشته شدگان ديگر، بعدا اعلام خواهد شد.

10 تروريست امروز در منطقه مهرآباد كشته شدند

روزنامه اطلاعات 8 تير 55

يك مقام مطلع امنيتي صبح امروز اعلام كرد كه در طي يك سلسله اقدامات مستمر، سر انجام ستاد فعاليت هاي تروريست هاي ايران كشف شد. محاصره اين محل كه در منطقه مهرآباد جنوبي قرار داشت از ساعات نخستين بامداد امروز آغاز و مقارن روشن شدن هوا، برخورد مسلحانه بين تروريست ها و مامورين شروع شد و طي يك زدو خورد 4 ساعته سرانجام حميد اشرف رهبر گروه و 9 نفر از همدستان وي از پاي درآمدند و به اين ترتيب ستاد مركزي تروريست هاي كمونيست ايران متلاشي شد.

مقام مزبور در توضيح اين واقعه اضافه نمود : مامورين با استفاده از اطلاعاتي كه در اختيار داشتند، توانستند مهمترين مخفيگاه تروريست ها را مورد شناسايي قرار دهند. به دنبال اين شناسايي، بررسي موقعيت محل و شناسايي وضعيت ساكنين منزل با رعايت جوانب امر آغاز گرديد و مشخص شد كه در طبقه زير زمين خانه مذكور يك پيرمرد و يك پيرزن و يك كودك خردسال سكونت دارند و طبقه بالا مخفيگاه تروريست ها مي باشد.

مقارن ساعت سه و نيم بامداد با رعايت كليه جوانب امر مركز استقرار تروريست ها مورد محاصره كامل قرار گرفت. مرحله اول طرح نجات سريع پيرمرد و پيرزن و كودك خردسال از زيرزمين بود. سرو صداي ناشي از بيدار كردن و خارج ساختن ساكنين زير زمين، تروريست ها را متوجه وضعيت نمود و فورا با تيراندازي مستمر كوشيدند مامورين را از منطقه دور سازند.

مامورين زير آتش رگبار تروريست ها كار نجات 3 نفر ساكنين بي گناه منزل را انجام داده و با اخطارهاي مكرر از تروريست ها خواستند كه تسليم شوند. تروريست ها در پاسخ اين اخطارها با نارنجك و مسلسل به مامورين حمله كردند.

طي نزديك به 4 ساعت زدو خورد كليه آن ها كه عبارت از 8 نفر مرد و 2 نفر زن بودند از پاي درآمدند. در ميان تروريست هاي معدوم، جسد حميد اشرف رهبر تروريست ها و يكي از 9 نفر تروريستي كه در سال 2530 متواري شده و عكس آن ها در جرايد چاپ و به عنوان تروريست هاي متواري معرفي شده بودند ، شناسايي شد.

اسامي و هويت شش نفر از تروريست هايي كه در اين جريان معدوم شدند به شرح زير است و هويت 4 نفر بقيه بعدا اعلام خواهد شد:

حميد اشرف رهبر گروه تروريست ها

محمدرضا يثربي يكي از اعضاي كادر رهبري ترو ريست ها

محمد حسين حق نواز يكي از اعضاي كادر رهبري تروريست ها

يوسف قانع خشك بيجاري يكي از اعضاي موتر تروريست

محمد حرمتي پور يكي از اعضاي موثر تروريست

طاهره خرم يكي از اعضاي موثر تروريست

اسامي شهدا و مجروحين انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي

روزنامه اطلاعات 8 تير 60

خبرنگاران از محل وقوع انفجار و همچنين بيمارستان هاي طرفه و سينا در ساعت 24 آمار مجروحين و شهداي حادثه خونين ديشب دفتر حزب جمهوري اسلامي را به شرح زير گزارش دادند:

دكتر محمد حسين بهشتي

حقاني، نماينده بندرعباس

رواقي شرافت، نماينده اهواز

اكبر اژه اي

رحيمي، نماينده ملاوي

سعيد موسوي

فياض بخش وزير مشاور و سرپرست سازمان بهزيستي

عباسعلي ناطق نوري نماينده نور

اسدالله زاده معاون وزارت بازرگاني

سعيد حسين طباطبايي نماينده زابل

محمودي نماينده قصر شيرين

حيدري نماينده نهاوند

سيف الله عبدالكريمي نماينده لنگرود

محمد منتظري نماينده نجف آباد

پاكنژاد نماينده يزد

قاسمي نماينده چالوس

بشارتي نماينده جهرم

دباغي

رضا ترابي

كرم علي

اسامي مجروحين:

اسماعيل فردوس پور نماينده فردوس

مسعود صادقي

سعادتي معاون بهزيستي

بهرام تاجگردون نماينده گچساران

محمد حسن اصغرنيا استاندار سمنان

محمود جمالي

مسعود موسوي زين العابديني رئيسي

علي موسوي رضا

بر اساس همين گزارش آقايان حجت الاسلام محمد جواد باهنر، نبوي، محمد هاشمي و طاهري نماينده كازرون چند لحظه قبل از انفجار، محل را ترك كرده اند.

همچنين آقايان فخرالدين حجازي، آيت الله مهدوي كني، عسگراولادي، رجايي، آيت الله قدوسي، حجت الاسلام هاشمي رفسنجاني و حجت الاسلام موسوي خوئيني ها اصلا در جلسه ديشب حزب شركت نداشتند.

ساعت 9 صبح امروز خبرنگاران اطلاع دادند، كه 3 تن ديگر به خيل شهيدان پيوستند:

پور ولي

مهندس حسين اكبري مدير بانك كشاورزي

حبيب الله مهدي زاده

پنجشنبه|ا|8|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3536]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن