تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797708581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کشتن الاغ با پتک در سمیرم! + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس پاتوق:
کشتن الاغ با پتک در سمیرم! + عکس  

images

کشتن الاغ با پتک در سمیرم! + عکس

آخرین روزهای تابستان گذشته بود که انتشار تصاویر لحظه به لحظه کشتار دلخراش یک ماده خرس قهوه‌ای و دو توله کوچکش در ارتفاعات سمیرم در جنوب استان اصفهان در رسانه‌ها واکنش بسیاری را برانگیخت.
روز گذشته بار دیگر شبکه‌های اجتماعی شاهد دست به دست شدن فیلمی از همین دست بودند. این بار قربانی یک الاغ زبان بسته است.
آن‌گونه که تصاویر این فیلم چند ثانیه‌ای نشان می‌دهد فردی به وسیله ضربات سهمگین پتک، این الاغ را از پا در می‌آورد، همزمان با ضرباتی که به سر این حیوان وارد می‌شود قهقهه و خنده‌های بلند فردی که با دوربین تلفن همراهش از این صحنه فیلم می‌گیرد و فرد دیگری که در تصویر حضور دارد، شنیده می‌شود. آن‌طور که در فیلم دیده می‌شود این افراد فقط محض خنده و سرگرمی این عمل هولناک را انجام داده‌اند.
آن‌گونه که در ثانیه‌های آغازین این فیلم دیده می‌شود انجمن حمایت از حقوق حیوانات ایران که عضو جامعه جهانی حقوق حیوانات است فیلم را منتشر کرده و در ابتدای فیلم هشدار می‌دهد که به دلیل داشتن صحنه‌های دلخراش دیدن این فیلم برای کودکان مناسب نیست. این انجمن در توضیح فیلم هم نوشته است: «در سالگرد سلاخی دلخراش دو توله خرس و مادرشان در سمیرم متاسفانه فیلم دیگری از این شهرستان به انجمن حمایت از حیوانات رسید که چند ثانیه بیشتر نیست… در این چند ثانیه کوتاه می‌توان به وضوع شاهد سقوط اخلاقیات و انسانیت بود… مطمئنا خدایی در همین نزدیکی‌ها شاهد این رفتار زشت و شنیع نوع انسان است…» براساس اعلام اعضای این انجمن این رخداد فجیع باز هم در شهرستان سمیرم رخ داده است؛ فیلم کشتار خرس هم که در آن نشان می‌داد فردی خرس مادر را کشته و شکم توله‌ها را پاره کرده و همراهش اقدام به فیلمبرداری از صحنه کرده بود توسط یکی از ساکنان منطقه ونک در سمیرم رخ داده بود.
 
پیگیری و واکنش رسانه‌ها به آن فیلم در نهایت به بازداشت عامل کشتار خرس ماده و دو توله‌اش که تحصیلکرده و دبیر آموزش‌وپرورش بود، ختم شد، با این حال اما دلیل اصلی پیگیری قضایی این رخداد نادر بودن گونه خرس قهوه‌ای در ایران و تحت حفاظت بودن آن عنوان می‌شد.
علاوه بر اینکه قانون در این رابطه صراحتا اعلام نظر کرده است اما در مواردی مانند آنچه در این فیلم جدید به وقوع پیوسته است قانون نظر خاصی ندارد. پیش از این هم دبیر انجمن دفاع از حقوق حیوانات در رابطه با ماجرای کشتار خرس قهوه‌ای به «شرق» گفته بود:
«مردم منطقه فرد دستگیر شده را فقط یکی از افرادی می‌دانند که به صورت وحشیانه و بدون ملاحظه در این منطقه اقدام به شکار و آزار و اذیت حیوانات می‌کنند و تعداد دیگری نیز هنوز به راحتی به این اقدامات دست می‌زنند و متاسفانه سازمان محیط‌زیست کاملا این منطقه را از خاطر برده است.
متهم دستگیر شده نیز سابقه بسیار زیادی در حیوان‌آزاری دارد اما همیشه از حاشیه امن برخوردار بوده و کسی مانع این شخص نمی‌شده است.
به‌عنوان مثال مردم محلی خبر داده بودند پیش از این متهم روباهی را گرفت و پایش را قطع کرد و از همین قسمت با کمپرسور بدنش را باد کرد تا حیوان ترکید.
همچنین در مورد دیگری یکی از نزدیکان این متهم شکم الاغی را سوراخ کرده و در داخل آن بنزین ریخته و آن را آتش زده بود و موارد دیگر که بسیار فجیع‌تر از فیلمی است که پخش شده است.»






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس پاتوق]
[مشاهده در: www.farspatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2892]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن